Prévoir zostało parterem portalu bankowości spółdzielczej BS.NET.pl. To tam będzie można znaleźć aktualne wiadomości dotyczące współpracy Towarzystwa z Bankami Spółdzielczymi. Odbiorcami portalu jest między innymi kadra zarządzająca bankami spółdzielczymi oraz firmami wspierającymi sektor bankowości spółdzielczej. 

Prévoir partnerem portalu BS.net 

Prévoir zostało partnerem portalu informacyjnego banków spółdzielczych BS.NET.pl. Chociaż towarzystwo jest obecne w Polsce już od ponad dwudziestu lat, rynek bankowy i oferowane rozwiązania bankassurance nabrały obecnie dla tej firmy strategicznego znaczenia. Jak możemy przeczytać, model współpracy ze środowiskiem banków spółdzielczych został oparty na równoczesnym zrozumieniu i zaspokojeniu potrzeb zarówno klientów, jak i banków. Warto przypomnieć, że zakres działalności Prévoir obejmuje: oszczędzanie, zabezpieczenie kredytu, emeryturę oraz zdrowie. 

– Opieramy partnerstwo na szczerości i budowaniu zaufania, posiadamy umiejętności oraz dysponujemy też odpowiednią technologią, by wspierać banki spółdzielcze w drodze do osiągnięcia statusu lokalnych liderów, zaufanych partnerów oraz umacniać postrzeganie ich jako niezawodne i innowacyjne instytucje finansowe. Jesteśmy też przekonani, że nasza ścisła współpraca z bankami spółdzielczymi przyczyni się do rozwoju lokalnych społeczności przez dedykowaną ofertę odpowiadającą specyficznym potrzebom klientów – przekonuje Dyrektor Oddziału Prévoir w Polsce i jednocześnie Dyrektor Departamentu Międzynarodowego Groupe Prévoir Khamsaya Soukhavong. 

Oferta dopasowana do potrzeb klientów 

Ubezpieczyciel zaznacza, że w obecnych czasach zarówno klienci banków spółdzielczych, jak i same banki coraz częściej poszukują produktów, które zabezpieczają przed nieprzewidzianymi okolicznościami oraz zdarzeniami losowymi

Chcąc sprzedawać produkty szyte na miarę, zwłaszcza tym, którzy zaciągnęli długoterminowe kredyty hipoteczne i pragną zabezpieczyć swoje rodziny na wypadki losowe, musieliśmy dokładnie poznać zarówno klientów banków spółdzielczych, jak i same banki. Podążamy też za panującymi na rynku trendami i jesteśmy na bieżąco z aktualnymi potrzebami klientów – mówi Agnieszka Wilusz-Wierzbicka, Dyrektor ds. Współpracy z Bankami w Oddziale Prévoir w Polsce. 

W oparciu o badania rynkowe, w których wzięto pod uwagę różne profile klientów tak często różniących się od siebie banków, określone płcią, ich miejscem zamieszkania, poziomem wykształcenia oraz preferencjami zakupowymi opracowano ofertę, która w jak najlepszy sposób ma być dopasowana do konkretnych potrzeb klientów. 

Istotny kontakt z klientem 

Ponieważ klienci oczekują, że oferowane im produkty, w tym także ubezpieczeniowe, będą do nich dobrze dopasowane a zarazem zrozumiałe w swej konstrukcji ważne jest to, by doradcy bankowi podchodzili nich bardzo indywidualnie. 

– Istotny jest zwłaszcza pierwszy kontakt z klientem, podczas którego powinno się w sposób zrozumiały i syntetyczny objaśnić charakterystykę danych produktów – podkreśla dyrektor Agnieszka Wilusz-Wierzbicka. 

Dyrektorzy Regionalni Prévoir wyjaśniają, że to pracownik banku mający bezpośredni kontakt z klientem pełni kluczową rolę w przekazywaniu mu rzetelnych informacji. Dlatego warto go odpowiednio zmotywować, co przełoży się na sukces w sprzedaży. 

Źródło: Prévoir, Bs.net