Proama, Generali i Concordia uruchomiły specjalną infolinię dla swoich klientów

Grupa Generali udostępniła dla swoich klientów dedykowaną infolinię, dzięki której będą mogli uzyskać bezpłatne porady związane z koronawirusem. Klienci otrzymają również dostęp do usług telemedycznych za pomocą, których będą mogli skorzystać z konsultacji lekarskich bez wychodzenia z domu.

Bezpłatne konsultacje na temat koronawirusa

Przeznaczone dla klientów spółek Generali porady telefoniczne związane z koronawirusem będą dostępne przez 7 dni w tygodniu, od godziny 8:00 do 20:00. Infolinia obsługiwana będzie przez konsultantów posiadających wykształcenie medyczne. Dzwoniąc pod dedykowany numer telefonu będzie można dowiedzieć się np. jakie są objawy zarażenia wirusem SARS-CoV-2, jak się zachowywać w przypadku podejrzenia zakażenia oraz jaki jest numer do najbliższego Sanepidu. Porady będą dostępne dla klientów firm Proama, Generali i Concordia. Jak podaje ubezpieczyciel obsługę infolinii zapewnia firma Meedy, który jest dostawcą usług z zakresu telemedycyny.

Ponadto dzięki współpracy pomiędzy Grupą Generali a Meedy klienci Generali i Concordii uzyskają dostęp do portalu za pomocą, którego mają możliwość umówienia się na wideowizytę. Co ważne wizyta ta opłacana jest samodzielnie przez klienta.

– W okresie, gdy dostęp do lekarzy specjalistów jest utrudniony, a duża część stacjonarnych wizyt lekarskich jest odwoływana, wiele osób szuka porad medycznych online. Niestety pojawiają się również w sieci nieprawdziwe oferty konsultacji. Chcemy pomóc naszym klientom w znalezieniu rozwiązania i dać im dostęp do tego typu usług u sprawdzonego partnera. Meedy zajmuje się telemedycyną od lat. By być dla naszych klientów partnerem na całe życie, staramy się identyfikować trudności z jakimi się obecnie mierzą i zaproponować im sposób ich rozwiązania, nawet jeżeli nie dotyczą bezpośrednio naszej oferty – podkreśla Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali TU SA i Concordia Polska Grupa Generali. 

Jak to wygląda w praktyce?

Klient za pomocą specjalnej platformy samodzielnie wybiera lekarza oraz termin wizyty, następnie ją umawia i opłaca. Na dedykowanym portalu dostępnych jest szesnaście specjalizacji lekarskich tj. pediatra, internista, kardiolog, onkolog, endokrynolog czy pulmonolog. Umówiona wizyta może mieć formę telekonsultacji lub wideo rozmowy. Tak jak w przypadku większości usług oferowanych przez telemedycynę lekarz ma możliwość wystawienia e- recepty lub e- zwolnienia oraz może skonsultować wcześniejsze wyniki badań.

Źródło: Generali

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Ubezpieczenie domu w Generali najlepsze w rankingu Rzeczpospolitej

Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…

4 godziny ago
  • Aktualności

PZU rusza z kampanią zwiększającą świadomość dotyczącą ubezpieczeń majątkowych

Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…

4 godziny ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie NNW – na wszelki wypadek

Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…

1 dzień ago
  • Aktualności

Ile zarabiają ubezpieczeni od utraty dochodu? [RAPORT]

Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…

1 dzień ago
  • Aktualności

Jak zabezpieczyć rower przed kradzieżą?

Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…

1 dzień ago
  • Top temat

Sezon narciarski 2024/2025 – o czym pamiętać wybierając ubezpieczenie?

Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…

2 dni ago