Grupa Generali udostępniła dla swoich klientów dedykowaną infolinię, dzięki której będą mogli uzyskać bezpłatne porady związane z koronawirusem. Klienci otrzymają również dostęp do usług telemedycznych za pomocą, których będą mogli skorzystać z konsultacji lekarskich bez wychodzenia z domu.
Przeznaczone dla klientów spółek Generali porady telefoniczne związane z koronawirusem będą dostępne przez 7 dni w tygodniu, od godziny 8:00 do 20:00. Infolinia obsługiwana będzie przez konsultantów posiadających wykształcenie medyczne. Dzwoniąc pod dedykowany numer telefonu będzie można dowiedzieć się np. jakie są objawy zarażenia wirusem SARS-CoV-2, jak się zachowywać w przypadku podejrzenia zakażenia oraz jaki jest numer do najbliższego Sanepidu. Porady będą dostępne dla klientów firm Proama, Generali i Concordia. Jak podaje ubezpieczyciel obsługę infolinii zapewnia firma Meedy, który jest dostawcą usług z zakresu telemedycyny.
Ponadto dzięki współpracy pomiędzy Grupą Generali a Meedy klienci Generali i Concordii uzyskają dostęp do portalu za pomocą, którego mają możliwość umówienia się na wideowizytę. Co ważne wizyta ta opłacana jest samodzielnie przez klienta.
– W okresie, gdy dostęp do lekarzy specjalistów jest utrudniony, a duża część stacjonarnych wizyt lekarskich jest odwoływana, wiele osób szuka porad medycznych online. Niestety pojawiają się również w sieci nieprawdziwe oferty konsultacji. Chcemy pomóc naszym klientom w znalezieniu rozwiązania i dać im dostęp do tego typu usług u sprawdzonego partnera. Meedy zajmuje się telemedycyną od lat. By być dla naszych klientów partnerem na całe życie, staramy się identyfikować trudności z jakimi się obecnie mierzą i zaproponować im sposób ich rozwiązania, nawet jeżeli nie dotyczą bezpośrednio naszej oferty – podkreśla Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali TU SA i Concordia Polska Grupa Generali.
Klient za pomocą specjalnej platformy samodzielnie wybiera lekarza oraz termin wizyty, następnie ją umawia i opłaca. Na dedykowanym portalu dostępnych jest szesnaście specjalizacji lekarskich tj. pediatra, internista, kardiolog, onkolog, endokrynolog czy pulmonolog. Umówiona wizyta może mieć formę telekonsultacji lub wideo rozmowy. Tak jak w przypadku większości usług oferowanych przez telemedycynę lekarz ma możliwość wystawienia e- recepty lub e- zwolnienia oraz może skonsultować wcześniejsze wyniki badań.
Źródło: Generali
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…