Proama wraz z „Dziennikiem Gazetą Prawną” promuje bezpieczeństwo na polskich drogach. We współpracy z Infor Biznes ubezpieczyciel stworzył „Poradnik dobrego kierowcy”. Bezpłatny e-book będzie udostępniany na fanpage’u pod nazwą „Wrzucam na luz” od 16 listopada.
E-book „Poradnik dobrego kierowcy” zawiera wskazówki dla kierowców, taryfikator mandatów i punktów karnych. Publikacja promuje dobre praktyki wśród kierowców oraz bezpieczną jazdę. Fanpage Proama „Wrzucam na luz” popiera 124 tys. fanów. Ubezpieczyciel liczy na to, że zamieszczając e-book na liczącej 124 tys. fanów stronie „Wrzucam na luz”, zostanie on szeroko wypromowany i przyczyni się do wzrostu świadomości kierowców oraz innych użytkowników dróg w zakresie bezpiecznej i kulturalnej jazdy.
Proama została również partnerem trzech dodatków do „Dziennika Gazety Prawnej”. Pierwszy z nich – poradnik i płyta „Prawo jazdy” był wydany 13 listopada, kolejne zaś („Kodeks drogowy”, cz. 1 i 2) ukażą się 14 i 15 listopada. Dodatki dotyczą zagadnień związanych z bezpieczeństwem w ruchu drogowym i są kierowane zarówno do osób starających się o uzyskanie prawa jazdy, jak i doświadczonych kierowców. Płyta „Prawo jazdy” zawiera ponad 2600 pytań z egzaminu na prawo jazdy na wszystkie kategorie. Pytania pochodzą z oficjalnej bazy egzaminacyjnej. Książki „Kodeks drogowy” zawierają natomiast omówienie wprowadzonych ostatnio, jak i nadchodzących zmian w przepisach dotyczących ruchu drogowego. WÂ dodatkach znajduje się także pełny tekst ustawy „Prawo o ruchu drogowym”. Publikacje zawierają taryfikator mandatów, punktów karnych oraz zestawienie znaków drogowych.
Źródło: www.proama.pl
600 tysięcy złotych – tyle wynosi rekordowa kara, jaką Rzecznik Finansowy nałożył na DallBogg. Z…
Rosnąca popularność wyjazdów wymaga nowoczesnych rozwiązań w zakresie ubezpieczeń. Colonnade odpowiada na te potrzeby, oferując…
Podróż samochodem to nie tylko przyjemność, ale też ryzyko nieoczekiwanych problemów na drodze. W takich…
Polski rynek ubezpieczeń cyfrowych zyskuje na znaczeniu. Trasti, insurtech działający głównie w Polsce, właśnie pozyskał…
Popularność rowerów, w tym tych z napędem elektrycznym, rośnie z każdym rokiem – podobnie jak…
Ponad 3 tysiące kierowców wzięło udział w kampanii LINK4 promującej bezpieczną jazdę. Teraz ruszyła kolejna…