Proama wraz z „Dziennikiem Gazetą Prawną” promuje bezpieczeństwo na polskich drogach. We współpracy z Infor Biznes ubezpieczyciel stworzył „Poradnik dobrego kierowcy”. Bezpłatny e-book będzie udostępniany na fanpage’u pod nazwą „Wrzucam na luz” od 16 listopada.
E-book „Poradnik dobrego kierowcy” zawiera wskazówki dla kierowców, taryfikator mandatów i punktów karnych. Publikacja promuje dobre praktyki wśród kierowców oraz bezpieczną jazdę. Fanpage Proama „Wrzucam na luz” popiera 124 tys. fanów. Ubezpieczyciel liczy na to, że zamieszczając e-book na liczącej 124 tys. fanów stronie „Wrzucam na luz”, zostanie on szeroko wypromowany i przyczyni się do wzrostu świadomości kierowców oraz innych użytkowników dróg w zakresie bezpiecznej i kulturalnej jazdy.
Proama została również partnerem trzech dodatków do „Dziennika Gazety Prawnej”. Pierwszy z nich – poradnik i płyta „Prawo jazdy” był wydany 13 listopada, kolejne zaś („Kodeks drogowy”, cz. 1 i 2) ukażą się 14 i 15 listopada. Dodatki dotyczą zagadnień związanych z bezpieczeństwem w ruchu drogowym i są kierowane zarówno do osób starających się o uzyskanie prawa jazdy, jak i doświadczonych kierowców. Płyta „Prawo jazdy” zawiera ponad 2600 pytań z egzaminu na prawo jazdy na wszystkie kategorie. Pytania pochodzą z oficjalnej bazy egzaminacyjnej. Książki „Kodeks drogowy” zawierają natomiast omówienie wprowadzonych ostatnio, jak i nadchodzących zmian w przepisach dotyczących ruchu drogowego. WÂ dodatkach znajduje się także pełny tekst ustawy „Prawo o ruchu drogowym”. Publikacje zawierają taryfikator mandatów, punktów karnych oraz zestawienie znaków drogowych.
Źródło: www.proama.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…