Aktualności

Program do zdalnej obsługi klientów ubezpieczeniowych

Wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego sprawiło, że z dnia na dzień dotychczasowa forma obsługi klientów agencji ubezpieczeniowych uległa ogromnej zmianie. W trosce o zdrowie swoje oraz swoich klientów, znakomita część agentów zadecydowała o zamknięciu biur i prowadzeniu działalności poprzez internet i telefon. Zapraszamy do bezpłatnego przetestowania SuperAgenta, programu abonamentowego który od pierwszego dnia pomoże opanować trudną sytuację i usprawnić proces sprzedaży ubezpieczeń przez telefon i internet.

Wyliczenie składki podczas rozmowy

Nasz program błyskawicznie porównuje składki oraz skutecznie pomaga zarządzać codzienną pracą. Skończ z czasochłonnym wypełnianiem formularzy w portalach TU – możesz wybrać rozwiązanie oparte o integrację z dowolnym webserwisem TU – szybko i bezbłędnie przeprowadzisz kalkulację podczas rozmowy z klientem, dzięki czemu cały proces sprzedaży możesz przeprowadzić podczas jednej rozmowy telefonicznej wysyłając klientowi polisę mobilną.

Kartoteka klienta, powiadomienia SMS i e-mail, automatyczne wznowienia

Po zakończonej kalkulacji w programie automatycznie tworzy się kartoteka klienta, dzięki czemu oszczędzasz czas, który musiałbyś poświęcić na wprowadzenie danych do innego narzędzia. Z tego miejsca możesz również sprawnie zarządzać wszystkimi informacjami oraz generować powiadomienia SMS i e-mail o zbliżających się ratach i kończących polisach. Nie musisz martwić się również o wznowienia polis, ustawiając przypomnienia o kończących się polisach klientów zostanie aktywowany alert dot. wznowień.

Wypełnij Formularz – Wypróbuj SuperAgenta za darmo!

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Prawie 3,5 tysiąca brokerów wzięło udział w szkoleniach UNIQA 

W 2025 roku UNIQA po raz kolejny zrealizowała program Akcelerator Wiedzy Brokera, wspierający rozwój kompetencji…

2 tygodnie ago

InterRisk zachęca klientów do korzystania z powiadomień UFG 

Niestety coraz częstsze próby wyłudzeń polis komunikacyjnych zmuszają właścicieli pojazdów do większej czujności. Dlatego InterRisk apeluje, by…

2 tygodnie ago

Jak przygotować szkic kolizji drogowej? 

Szkic sytuacyjny często decyduje o tym, jak ubezpieczyciel oceni przebieg zdarzenia. Prosty rysunek potrafi rozwiać…

2 tygodnie ago

Cyfrowa zmiana w PZU nabiera tempa – nowa strategia IT na lata 2025–2027 

Grupa PZU uruchamia nową strategię IT na lata 2025–2027. Jej celem jest rozwój kompetencji technologicznych,…

2 tygodnie ago

Sieć Placówek Partnerskich Generali liczy już 500 lokalizacji 

Generali zakończyło pierwszy etap rozwoju sieci Placówek Partnerskich. W całej Polsce działa już 500 punktów ubezpieczyciela.…

2 tygodnie ago

PZU podsumowuje rok wyjątkowym projektem edukacyjno-kulturalnym 

PZU zakończyło rok projektem, który przypomniał o 1000-letniej historii Polski. W ośmiu miastach uczestnicy mogli poznawać tradycję…

2 tygodnie ago