Wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego sprawiło, że z dnia na dzień dotychczasowa forma obsługi klientów agencji ubezpieczeniowych uległa ogromnej zmianie. W trosce o zdrowie swoje oraz swoich klientów, znakomita część agentów zadecydowała o zamknięciu biur i prowadzeniu działalności poprzez internet i telefon. Zapraszamy do bezpłatnego przetestowania SuperAgenta, programu abonamentowego który od pierwszego dnia pomoże opanować trudną sytuację i usprawnić proces sprzedaży ubezpieczeń przez telefon i internet.
Nasz program błyskawicznie porównuje składki oraz skutecznie pomaga zarządzać codzienną pracą. Skończ z czasochłonnym wypełnianiem formularzy w portalach TU – możesz wybrać rozwiązanie oparte o integrację z dowolnym webserwisem TU – szybko i bezbłędnie przeprowadzisz kalkulację podczas rozmowy z klientem, dzięki czemu cały proces sprzedaży możesz przeprowadzić podczas jednej rozmowy telefonicznej wysyłając klientowi polisę mobilną.
Po zakończonej kalkulacji w programie automatycznie tworzy się kartoteka klienta, dzięki czemu oszczędzasz czas, który musiałbyś poświęcić na wprowadzenie danych do innego narzędzia. Z tego miejsca możesz również sprawnie zarządzać wszystkimi informacjami oraz generować powiadomienia SMS i e-mail o zbliżających się ratach i kończących polisach. Nie musisz martwić się również o wznowienia polis, ustawiając przypomnienia o kończących się polisach klientów zostanie aktywowany alert dot. wznowień.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…