Program do zdalnej obsługi klientów ubezpieczeniowych

Wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego sprawiło, że z dnia na dzień dotychczasowa forma obsługi klientów agencji ubezpieczeniowych uległa ogromnej zmianie. W trosce o zdrowie swoje oraz swoich klientów, znakomita część agentów zadecydowała o zamknięciu biur i prowadzeniu działalności poprzez internet i telefon. Zapraszamy do bezpłatnego przetestowania SuperAgenta, programu abonamentowego który od pierwszego dnia pomoże opanować trudną sytuację i usprawnić proces sprzedaży ubezpieczeń przez telefon i internet.

Wyliczenie składki podczas rozmowy

Nasz program błyskawicznie porównuje składki oraz skutecznie pomaga zarządzać codzienną pracą. Skończ z czasochłonnym wypełnianiem formularzy w portalach TU – możesz wybrać rozwiązanie oparte o integrację z dowolnym webserwisem TU – szybko i bezbłędnie przeprowadzisz kalkulację podczas rozmowy z klientem, dzięki czemu cały proces sprzedaży możesz przeprowadzić podczas jednej rozmowy telefonicznej wysyłając klientowi polisę mobilną.

Kartoteka klienta, powiadomienia SMS i e-mail, automatyczne wznowienia

Po zakończonej kalkulacji w programie automatycznie tworzy się kartoteka klienta, dzięki czemu oszczędzasz czas, który musiałbyś poświęcić na wprowadzenie danych do innego narzędzia. Z tego miejsca możesz również sprawnie zarządzać wszystkimi informacjami oraz generować powiadomienia SMS i e-mail o zbliżających się ratach i kończących polisach. Nie musisz martwić się również o wznowienia polis, ustawiając przypomnienia o kończących się polisach klientów zostanie aktywowany alert dot. wznowień.

Wypełnij Formularz – Wypróbuj SuperAgenta za darmo!

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl
Tags: CRM dla agenta ubezpieczeniowego CRM i kalkulator dla agentów Kalkulator dla agentów w formie abonamentu Program dla agentów ubezpieczeniowych Program do zdalnej obsługi klientów ubezpieczeniowych

Recent Posts

  • Top temat

Ubezpieczenie do Chorwacji – co warto wiedzieć?

Przed nami sezon urlopowy. Część z nas zaplanowała już swoje wakacje za cel obierając sobie Chorwację. Zanim jednak wyruszymy w…

18 godzin ago
  • Aktualności

Szkody związane dziurami w drodze – praktyczny poradnik Rzecznika Finansowego

Rzecznik Finansowy opublikował praktyczne informacje dotyczące możliwości dochodzenia roszczeń odszkodowawczych związanych z uszkodzeniem pojazdu na skutek wjechania w dziurę w…

18 godzin ago
  • Aktualności

Jakie rodzaje ubezpieczeń powinniśmy uwzględnić w planie zabezpieczenia rodziny?

Zdrowie, bezpieczeństwo finansowe i ochrona przed skutkami niespodziewanych zdarzeń są fundamentalne dla stabilności każdej rodziny. Istnieje jednak wiele trudnych do…

2 dni ago
  • Aktualności

Europ Assistance Polska podsumowało majówkę

Europ Assistance Polska w oparciu o swoje statystyki podsumowało majówkę. Wiele osób zdecydowało się spędzić  ten czas w Polsce, a…

5 dni ago
  • Aktualności

VH Polska przeprowadza wspólne szacowanie szkód w zbożach i rzepakach

7 maja, koło Namysłowa, odbyło się wspólne szacowanie szkód, jedno z wielu jakie obecnie są prowadzone przez VH Polska na…

5 dni ago
  • Aktualności

Platforma Cargo – nowy portal self-service PZU

PZU wprowadza nowe narzędzie online do zawierania umów ubezpieczenia mienia w transporcie Cargo. Platforma, która dedykowana jest dla klientów korporacyjnych…

6 dni ago