Categories: Aktualności

Prudential z nową kampanią reklamową – szczerze o emeryturze

Od dzisiaj na ekranach stacji ogólnopolskich i kanałów tematycznych można obejrzeć nowy spot reklamowy Prudential. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć działania online. Prudential uświadamia, że emerytura może trwać więcej niż tylko chwilę, dlatego warto o niej zawczasu pomyśleć i zacząć oszczędzać, aby móc ją przeżyć
na własnych warunkach. Kampanii towarzyszy hasło #kruchutko.  

 

Od dzisiaj można oglądać nowy spot reklamowy Prudential. Spot jest jednym z elementów najnowszej kampanii reklamowej ubezpieczyciela. Prudential zachęca w niej do dodatkowego samodzielnego zadbania o emeryturę.
Spot kontynuuje format „młodych bogów”, jednak w nieco zmienionej formie. Młody bóg zwraca się bezpośrednio
do widza i przekonuje, że na emeryturze możemy spędzić wiele lat, a nie tylko „chwilę”.

 

Kampania obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz video online, którym towarzyszą działania afiliacyjne i marketing w wyszukiwarkach. Kampanię wspierać będą również działania PR, których elementem będzie komunikacja wyników badań przeprowadzonych przez Prudential, a pokazujących postawy Polaków wobec emerytur. Jak mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudentialu, ubezpieczyciel chce szczerze porozmawiać z Polakami o ich emeryturach.

 

Według wszystkich dostępnych badań i analiz ekspertów, nasze emerytury mogą okazać
się rozczarowująco niskie. Na domiar złego,
na emeryturze możemy spędzić 20 i więcej lat. Dlatego Prudential podkreśla, że odkładanie na później decyzji o zadbaniu samodzielnie o swoją emeryturę może doprowadzić do tego, że nasze życie na emeryturze można będzie podsumować słowem #kruchutko.

 

Kampanię Prudential zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Michał Bulik,
a ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Formaty w jakich będzie wyświetlany spot w stacjach telewizyjnych to 15” i 30”, zaś do działań online przygotowano wersje 6”, 10” i 15”.

 

Na potrzeby kampanii jej twórcy przygotowali również dedykowany serwis internetowy www.szczerzeoemeryturze.pl. Można w nim znaleźć specjalną grę, ukazującą nasze wydatki
na emeryturze i uświadamiającą, że nasze życie na emeryturze może potrwać.

 

źródło: Prudential

 

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz
Tags: kampania reklamowa Prudential szczerze o emeryturze

Recent Posts

  • Aktualności

Ubezpieczenie NNW – na wszelki wypadek

Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…

16 godzin ago
  • Aktualności

Ile zarabiają ubezpieczeni od utraty dochodu? [RAPORT]

Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…

16 godzin ago
  • Aktualności

Jak zabezpieczyć rower przed kradzieżą?

Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…

17 godzin ago
  • Top temat

Sezon narciarski 2024/2025 – o czym pamiętać wybierając ubezpieczenie?

Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…

2 dni ago
  • Aktualności

Nie ryzykuj! Rekordzista ma do zwrotu prawie pięć milionów złotych

Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…

2 dni ago
  • Aktualności

Nowa odsłona akcji edukacyjnej PZU Zdrowie „Dla Kolegi Pytam”

Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…

3 dni ago