Categories: Aktualności

Prudential z nową kampanią reklamową – szczerze o emeryturze

Od dzisiaj na ekranach stacji ogólnopolskich i kanałów tematycznych można obejrzeć nowy spot reklamowy Prudential. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć działania online. Prudential uświadamia, że emerytura może trwać więcej niż tylko chwilę, dlatego warto o niej zawczasu pomyśleć i zacząć oszczędzać, aby móc ją przeżyć
na własnych warunkach. Kampanii towarzyszy hasło #kruchutko.  

 

Od dzisiaj można oglądać nowy spot reklamowy Prudential. Spot jest jednym z elementów najnowszej kampanii reklamowej ubezpieczyciela. Prudential zachęca w niej do dodatkowego samodzielnego zadbania o emeryturę.
Spot kontynuuje format „młodych bogów”, jednak w nieco zmienionej formie. Młody bóg zwraca się bezpośrednio
do widza i przekonuje, że na emeryturze możemy spędzić wiele lat, a nie tylko „chwilę”.

 

Kampania obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz video online, którym towarzyszą działania afiliacyjne i marketing w wyszukiwarkach. Kampanię wspierać będą również działania PR, których elementem będzie komunikacja wyników badań przeprowadzonych przez Prudential, a pokazujących postawy Polaków wobec emerytur. Jak mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudentialu, ubezpieczyciel chce szczerze porozmawiać z Polakami o ich emeryturach.

 

Według wszystkich dostępnych badań i analiz ekspertów, nasze emerytury mogą okazać
się rozczarowująco niskie. Na domiar złego,
na emeryturze możemy spędzić 20 i więcej lat. Dlatego Prudential podkreśla, że odkładanie na później decyzji o zadbaniu samodzielnie o swoją emeryturę może doprowadzić do tego, że nasze życie na emeryturze można będzie podsumować słowem #kruchutko.

 

Kampanię Prudential zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Michał Bulik,
a ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Formaty w jakich będzie wyświetlany spot w stacjach telewizyjnych to 15” i 30”, zaś do działań online przygotowano wersje 6”, 10” i 15”.

 

Na potrzeby kampanii jej twórcy przygotowali również dedykowany serwis internetowy www.szczerzeoemeryturze.pl. Można w nim znaleźć specjalną grę, ukazującą nasze wydatki
na emeryturze i uświadamiającą, że nasze życie na emeryturze może potrwać.

 

źródło: Prudential

 

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Agrocasco TUW „TUW” w nowej odsłonie 

Zaawansowane technologicznie maszyny i pojazdy na stałe wpisały się już w krajobraz współczesnego rolnictwa. Niestety niekiedy wystarczy…

1 dzień ago

Grupa PZU z 40 procentowym wzrostem zysku netto 

Grupa PZU opublikowała swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2025 roku. W tym okresie zysk netto,…

1 dzień ago

Analitycy PZU wśród najlepiej prognozujących wskaźniki polskiej gospodarki 

W najnowszej edycji prestiżowego konkursu „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na najlepszych analityków makroekonomicznych drugie miejsce zajął…

2 dni ago

EDU Plus InterRisk – solidne wsparcie w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia 

Nawet przy największej ostrożności nie można przewidzieć wszystkiego. A niestety wypadki najmłodszych nadal zdarzają się…

2 dni ago

Dlaczego warto mieć ubezpieczenie NNW na wakacjach? 

Do wakacji zostało już niewiele czasu. Planując wakacyjny wyjazd niewątpliwie warto zadbać o swoje bezpieczeństwo.…

3 dni ago

Nowa oferta Allianz – Leczenie Szpitalne w Polsce 

W odpowiedzi na potrzeby klientów Allianz Polska wprowadziło do swojej oferty nowy produkt – Leczenie…

3 dni ago