Od dzisiaj można oglądać nowy spot reklamowy Prudential. Spot jest jednym z elementów najnowszej kampanii reklamowej ubezpieczyciela. Prudential zachęca w niej do dodatkowego samodzielnego zadbania o emeryturę.
Spot kontynuuje format „młodych bogów”, jednak w nieco zmienionej formie. Młody bóg zwraca się bezpośrednio
do widza i przekonuje, że na emeryturze możemy spędzić wiele lat, a nie tylko „chwilę”.
Kampania obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz video online, którym towarzyszą działania afiliacyjne i marketing w wyszukiwarkach. Kampanię wspierać będą również działania PR, których elementem będzie komunikacja wyników badań przeprowadzonych przez Prudential, a pokazujących postawy Polaków wobec emerytur. Jak mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudentialu, ubezpieczyciel chce szczerze porozmawiać z Polakami o ich emeryturach.
Według wszystkich dostępnych badań i analiz ekspertów, nasze emerytury mogą okazać
się rozczarowująco niskie. Na domiar złego,
na emeryturze możemy spędzić 20 i więcej lat. Dlatego Prudential podkreśla, że odkładanie na później decyzji o zadbaniu samodzielnie o swoją emeryturę może doprowadzić do tego, że nasze życie na emeryturze można będzie podsumować słowem #kruchutko.
Kampanię Prudential zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Michał Bulik,
a ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Formaty w jakich będzie wyświetlany spot w stacjach telewizyjnych to 15” i 30”, zaś do działań online przygotowano wersje 6”, 10” i 15”.
Na potrzeby kampanii jej twórcy przygotowali również dedykowany serwis internetowy www.szczerzeoemeryturze.pl. Można w nim znaleźć specjalną grę, ukazującą nasze wydatki
na emeryturze i uświadamiającą, że nasze życie na emeryturze może potrwać.
źródło: Prudential
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…