Categories: Aktualności

Prudential z nową kampanią reklamową – szczerze o emeryturze

Od dzisiaj na ekranach stacji ogólnopolskich i kanałów tematycznych można obejrzeć nowy spot reklamowy Prudential. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć działania online. Prudential uświadamia, że emerytura może trwać więcej niż tylko chwilę, dlatego warto o niej zawczasu pomyśleć i zacząć oszczędzać, aby móc ją przeżyć
na własnych warunkach. Kampanii towarzyszy hasło #kruchutko.  

 

Od dzisiaj można oglądać nowy spot reklamowy Prudential. Spot jest jednym z elementów najnowszej kampanii reklamowej ubezpieczyciela. Prudential zachęca w niej do dodatkowego samodzielnego zadbania o emeryturę.
Spot kontynuuje format „młodych bogów”, jednak w nieco zmienionej formie. Młody bóg zwraca się bezpośrednio
do widza i przekonuje, że na emeryturze możemy spędzić wiele lat, a nie tylko „chwilę”.

 

Kampania obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz video online, którym towarzyszą działania afiliacyjne i marketing w wyszukiwarkach. Kampanię wspierać będą również działania PR, których elementem będzie komunikacja wyników badań przeprowadzonych przez Prudential, a pokazujących postawy Polaków wobec emerytur. Jak mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudentialu, ubezpieczyciel chce szczerze porozmawiać z Polakami o ich emeryturach.

 

Według wszystkich dostępnych badań i analiz ekspertów, nasze emerytury mogą okazać
się rozczarowująco niskie. Na domiar złego,
na emeryturze możemy spędzić 20 i więcej lat. Dlatego Prudential podkreśla, że odkładanie na później decyzji o zadbaniu samodzielnie o swoją emeryturę może doprowadzić do tego, że nasze życie na emeryturze można będzie podsumować słowem #kruchutko.

 

Kampanię Prudential zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Michał Bulik,
a ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Formaty w jakich będzie wyświetlany spot w stacjach telewizyjnych to 15” i 30”, zaś do działań online przygotowano wersje 6”, 10” i 15”.

 

Na potrzeby kampanii jej twórcy przygotowali również dedykowany serwis internetowy www.szczerzeoemeryturze.pl. Można w nim znaleźć specjalną grę, ukazującą nasze wydatki
na emeryturze i uświadamiającą, że nasze życie na emeryturze może potrwać.

 

źródło: Prudential

 

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

7 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

7 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago