Szef PZU Michał Krupiński zdradził jakie cechy będzie miała zaktualizowana strategia firmy. Nowe pomysły na przyszłość czekają na przyjęcie przez zarząd i radę nadzorczą zakładu.
Szef największego ubezpieczyciela w Polsce uchylił rąbka tajemnicy i w wywiadzie dla PAP (cytowanym przez „Puls Biznesu” z dnia 21.07.16) potwierdził, że zaktualizowana strategia będzie zakładać cel ustabilizowania wyniku finansowego Grupy PZU.
Działania Grupy skierowane będą na szukaniu oszczędności, wzrost udziałów w rynku bankowym i ubezpieczeniowym oraz działania prowadzące do tego, by PZU było najbardziej innowacyjną grupą finansową w Europie.
Jak podkreśla Kurpiński jego firma w celu oszczędności kosztów, obniżyła w tym roku część kosztów do poziomu niższego od ubiegłorocznego. Jednocześnie PZU znacząco zwiększył swoje udziały w rynku, zwłaszcza w ubezpieczeniach majątkowych. Szef PZU stawia również na nowe kanały dystrybucji: „Staramy się lepiej wykorzystywać dotychczasowe kanały dystrybucji produktów, by zwiększyć udział w rynku. Bardzo pomaga w tym Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych. Przykładowo, możemy ubezpieczać państwowe spółki efektywniej bez konieczności stosowania reżimu przetargów publicznych. Docelowo chcemy, aby z TUW PZUW korzystały inne podmioty publiczne i prywatne, w tym szpitale i gminy. W Unii Europejskiej towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych stanowią 30-40% rynku. Widzimy w tym zakresie bardzo duży potencjał. Jest to dobre zarówno dla tych, którzy chcą się ubezpieczać, bo jesteśmy tańsi, jak i dla nas – bo na tym zarabiamy. Zamierzamy też zwiększyć nasze udziały w rynku ubezpieczeń motoryzacyjnych, m.in. poprzez lepsze dostosowanie ceny do ryzyka” – powiedział Kurpiński.
Źródło: www.pulsbiznesu.pb.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…