Polski rynek ubezpieczeniowy cały czas otwiera się na nowoczesne technologie. Przed Towarzystwami Ubezpieczeniowymi stoi wiele wyzwań i nowych kanałów sprzedaży, które bezpośrednio wiążą się z postępem technologicznym. Twórcy systemu Everest wdrażając go kilka lat temu w PZU, mieli na uwadze przede wszystkim efektywność, bezpieczne zarządzanie relacjami z klientem, oraz standaryzację i cyfryzację procesów. Realizowanie biznesowych aspiracji i nowoczesnych rozwiązań w pracy agenta mają zapewnić zmiany wdrażane w wersji 6.0 platformy Everest.
Everest to efekt strategii PZU 2.0, czyli wizji firmy, która jest bardzo mocno zorientowana na klienta, oferując jednocześnie nowatorskie rozwiązania.
Postępująca transformacja biznesowo – technologiczna, wymusza na twórcach platformy zmiany, które mają iść z „duchem czasu”. Oto najważniejsze zmiany jakie czekają na agentów korzystających z nowej wersji Everest’a.
W części „Zmiany funkcjonalne”, przebudowany został ekran mienia ruchomego. Uzupełnienie danych zostało wyniesione poza tabelę do sekcji „Szczegóły”.
Po wdrożeniu fazy 6.0: rozpocznie się masowe udostępnianie Aplikacji Mobilny Agent PZU, który umożliwia bezpośrednie i automatyczne przesłanie zdjęć pojazdu, dla którego zostało wygenerowane żądanie oględzin pojazdu. Ponadto wybrani użytkownicy rozpoczną pilotaż Lekkiego Front-endu PZU Dom –czyli szybkiej ścieżki nowej sprzedaży PZU Dom z trzema wariantami oferty na jednym ekranie.
Twórcy programu podkreślają, iż dla zapewnienia najlepszych standardów działania Platformy Everest po wdrożeniu fazy 6.0 rekomendowane jest zainstalowanie przeglądarki Google Chrome. Pozostałe wspierane przeglądarki to: Internet Explorer 11 i Firefox. Dotychczasowe wersje przeglądarki Internet Explorer: 8, 9 i 10 po wdrożeniu fazy 6.0 nie będą już wspierane.
Jakie są Wasze opinie na temat działania nowej platformy? Zapraszamy do wyrażania swoich opinii w komentarzach i na naszym forum: Agenci Ubezpieczeniowi – forum wymiany opinii.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…