Aktualności

PZU: Nowa wersja platformy Everest już działa

Polski rynek ubezpieczeniowy cały czas otwiera się na nowoczesne technologie. Przed Towarzystwami Ubezpieczeniowymi stoi wiele wyzwań i nowych kanałów sprzedaży, które bezpośrednio wiążą się z  postępem technologicznym. Twórcy systemu Everest wdrażając go kilka lat temu w PZU, mieli na uwadze przede wszystkim efektywność, bezpieczne zarządzanie relacjami z klientem, oraz standaryzację i cyfryzację procesów. Realizowanie biznesowych aspiracji i nowoczesnych rozwiązań w pracy agenta mają zapewnić zmiany wdrażane w wersji 6.0 platformy Everest.

Projekt Everest wyzwanie na miarę XXI wieku

Everest to efekt strategii PZU 2.0, czyli wizji firmy, która jest bardzo  mocno zorientowana na klienta, oferując jednocześnie nowatorskie rozwiązania.

Jakie korzyści dla Agentów?

  • Łatwy dostęp do niezbędnych informacji o klientach (przez całą dobę, z każdego miejsca, bez konieczności instalowania systemu)
  • Systemowe wsparcie procesów sprzedażowo-obsługowych
  • Ograniczenie wymaganych czynności administracyjnych
  • Możliwość przygotowania kilku wariantów oferty i przekształcenia w polisę wariantu wybranego przez klienta
  • Możliwość przedstawienia klientowi oferty bez wpisywania jego danych osobowych
  • Akceptacja on-line w przypadku, gdy oferta przekracza kompetencje Agenta
  • Automatyczne generowanie ofert wznowieniowych
  • Bieżąca informacja o płatnościach dokonywanych przez klienta i Agenta
  • Uproszczenie administracyjnej obsługi posprzedażowej
  • Wysoka jakość danych o klientach polisach, wznowieniach, płatnościach czy prowizjach.

Główne zmiany wdrażane w wersji 6.0 Platformy Everest

Postępująca transformacja biznesowo – technologiczna, wymusza na twórcach platformy zmiany, które mają iść z „duchem czasu”. Oto najważniejsze zmiany jakie czekają na agentów korzystających z nowej wersji Everest’a.
W części „Zmiany funkcjonalne”, przebudowany został ekran mienia ruchomego. Uzupełnienie danych zostało wyniesione poza tabelę do sekcji „Szczegóły”.
Po wdrożeniu fazy 6.0: rozpocznie się masowe udostępnianie Aplikacji Mobilny Agent PZU, który  umożliwia bezpośrednie i automatyczne przesłanie zdjęć pojazdu, dla którego zostało wygenerowane żądanie oględzin pojazdu. Ponadto wybrani użytkownicy rozpoczną pilotaż Lekkiego Front-endu PZU Dom –czyli szybkiej ścieżki nowej sprzedaży PZU Dom z trzema wariantami oferty na jednym ekranie.

Najważniejsze zmiany w systemie wynikające z dostosowania Everest do nowej wersji Guidewire

  1. Dodano funkcję indywidualnego dopasowania widoku ekranu polegającego na dowolnym: ustawieniu szerokości i kolejności kolumn w tabelach, ukryciu i grupowaniu wg niektórych kolumn (np. na liście umów generalnych i negocjacjach można pogrupować listę według wybranej danej np. po numerze UG). Istnieje również możliwość regulacji szerokości oraz ukrywania menu bocznego.
  2. Dodano możliwość przejścia do konkretnej strony na ekranach gdzie ilość danych jest tak duża, że występuje stronicowanie np. w dużych tabelach.
  3. Funkcja filtrowania list wyboru. Funkcja ta umożliwia wpisywanie kolejnych znaków – lista jest filtrowana tylko do pozycji zawierających wpisany fragment tekstu.
  4. Dostosowania widoku ekranów do smartfonów i tabletów.
  5. Uproszczenie dodawania plików poprzez dodanie funkcji drag and drop czyli przeciągnij i upuść.
  6. Możliwość ukrywania okna z walidacjami i zadaniami, które pojawia się w dolnej części ekranu.
  7. Zmiana widoku

Wycofane zostały funkcje

  1. Możliwość wystawiania e-polisy z wykorzystaniem e-podpisu,
  2. Możliwość wyszukiwania transakcji na podstawie zaczytania kodów AZTEC/barkod.

Google Chrome rekomendowane przez twórców platformy

Twórcy programu podkreślają, iż dla zapewnienia najlepszych standardów działania Platformy Everest po wdrożeniu fazy 6.0 rekomendowane jest zainstalowanie przeglądarki Google Chrome. Pozostałe wspierane przeglądarki to: Internet Explorer 11 i Firefox. Dotychczasowe wersje przeglądarki Internet Explorer: 8, 9 i 10 po wdrożeniu fazy 6.0 nie będą już wspierane.

Jakie są Wasze opinie na temat działania nowej platformy? Zapraszamy do wyrażania swoich opinii w komentarzach i na naszym forum: Agenci Ubezpieczeniowi – forum wymiany opinii.

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

7 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

7 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago