Polski rynek ubezpieczeniowy cały czas otwiera się na nowoczesne technologie. Przed Towarzystwami Ubezpieczeniowymi stoi wiele wyzwań i nowych kanałów sprzedaży, które bezpośrednio wiążą się z postępem technologicznym. Twórcy systemu Everest wdrażając go kilka lat temu w PZU, mieli na uwadze przede wszystkim efektywność, bezpieczne zarządzanie relacjami z klientem, oraz standaryzację i cyfryzację procesów. Realizowanie biznesowych aspiracji i nowoczesnych rozwiązań w pracy agenta mają zapewnić zmiany wdrażane w wersji 6.0 platformy Everest.
Everest to efekt strategii PZU 2.0, czyli wizji firmy, która jest bardzo mocno zorientowana na klienta, oferując jednocześnie nowatorskie rozwiązania.
Postępująca transformacja biznesowo – technologiczna, wymusza na twórcach platformy zmiany, które mają iść z „duchem czasu”. Oto najważniejsze zmiany jakie czekają na agentów korzystających z nowej wersji Everest’a.
W części „Zmiany funkcjonalne”, przebudowany został ekran mienia ruchomego. Uzupełnienie danych zostało wyniesione poza tabelę do sekcji „Szczegóły”.
Po wdrożeniu fazy 6.0: rozpocznie się masowe udostępnianie Aplikacji Mobilny Agent PZU, który umożliwia bezpośrednie i automatyczne przesłanie zdjęć pojazdu, dla którego zostało wygenerowane żądanie oględzin pojazdu. Ponadto wybrani użytkownicy rozpoczną pilotaż Lekkiego Front-endu PZU Dom –czyli szybkiej ścieżki nowej sprzedaży PZU Dom z trzema wariantami oferty na jednym ekranie.
Twórcy programu podkreślają, iż dla zapewnienia najlepszych standardów działania Platformy Everest po wdrożeniu fazy 6.0 rekomendowane jest zainstalowanie przeglądarki Google Chrome. Pozostałe wspierane przeglądarki to: Internet Explorer 11 i Firefox. Dotychczasowe wersje przeglądarki Internet Explorer: 8, 9 i 10 po wdrożeniu fazy 6.0 nie będą już wspierane.
Jakie są Wasze opinie na temat działania nowej platformy? Zapraszamy do wyrażania swoich opinii w komentarzach i na naszym forum: Agenci Ubezpieczeniowi – forum wymiany opinii.
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…