Świadomość ubezpieczeniowa Polaków rośnie – z danych PZU wynika, że coraz więcej osób decyduje się na ochronę majątku w postaci ubezpieczenia domu lub mieszkania. Ubezpieczyciel wystartował właśnie z nową kampanią promującą produkt PZU Dom w nowej odsłonie.
Z danych PZU wynika, że rośnie zainteresowanie polisami majątkowymi – ten trend wyraźnie odzwierciedlają dane sprzedażowe ubezpieczyciela. Jak możemy przeczytać, z roku na rok przybywa klientów kupujących ubezpieczenie PZU Dom. Ubezpieczyciel największą sprzedaż odnotowuje w styczniu i lipcu, co wskazuje na rosnącą świadomość zagrożeń związanych z warunkami atmosferycznymi – intensywnymi opadami śniegu i silnymi wiatrami zimą oraz nawalnymi deszczami, gradem i burzami w okresie letnim.
Średnia suma ubezpieczenia mieszkań wzrosła w 2024 roku o 19%, a domów – aż o 22%. To sygnał, że klienci lepiej rozumieją wartość swojego majątku.
Aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów, PZU zmodyfikowało swoją ofertę.
– Klienci nie zawsze potrafią dokładnie określić swoje potrzeby ubezpieczeniowe oraz nie są świadomi wszystkich ryzyk związanych z nieruchomością i innymi elementami majątku. Dlatego poszukując ubezpieczenia oczekują kompleksowej ochrony, żeby mieć zapewniony spokój. Odpowiedzią na te potrzeby jest ubezpieczenie PZU Dom. Obecna oferta wyróżnia się szeroką ochroną już w podstawowym zakresie ubezpieczenia. Obejmuje wiele nieprzewidzianych zdarzeń, z którymi mogą się mierzyć właściciele domów i mieszkań – wyjaśnia Małgorzata Skibińska, dyrektor zarządzająca ds. Rozwoju i Utrzymania Produktów oraz Underwritingu w PZU SA.
W ramach ubezpieczenia klient otrzymuje ochronę m.in. na wypadek pęknięcia wężyka w łazience, stłuczenia płyty indukcyjnej czy uszkodzenia elewacji przez dzikie zwierzęta. Dodatkowo ochrona obejmuje instalacje wodne, gazowe, fotowoltaiczne, a nawet magazyny energii i stacje ładowania aut.
Ubezpieczyciel stawia również na edukację, ponieważ – jak pokazują dane – nadal jest wiele do zrobienia.
– Z badania zrealizowanego na nasze zlecenie wynika, że wciąż tylko połowa Polaków ubezpiecza swój dom lub mieszkanie. Co więcej, dane Polskiej Izby Ubezpieczeniowej pokazują, że około połowa nieruchomości Polaków nie ma wystarczającego pokrycia ubezpieczeniowego, co powoduje efekt tzw. niedoubezpieczenia. A ze względu na chociażby rosnące ceny materiałów budowlanych i usług, koszty ewentualnych remontów i napraw są dziś znacznie wyższe niż jeszcze kilka lat temu. Dlatego tak mocno stawiamy na informowanie i edukowanie naszych klientów na temat znaczenia właściwie dobranej ochrony majątku. W nowej kampanii pokazujemy, że ubezpieczenie PZU Dom oferuje teraz jeszcze szerszy zakres ochrony w standardzie – mówi Marta Strzyżewska, dyrektor Biura Marketingu PZU.
Z opublikowanych informacji wynika, że nowa kampania promująca potrwa do 29 lipca. Będzie obecna w telewizji, internecie, placówkach i u agentów. Za kreację odpowiada agencja 2012, a za zakup mediów – dom mediowy re58.
Źródło: PZU SA
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…