Ruszyła nowa kampania promocyjna PZU, która promuje ubezpieczenie komunikacyjne OC wraz z usługą BLS. Promocja tych produktów ma uświadomić klientom, że najważniejszą zaletą tego ubezpieczenia jest nie tylko szybka i skuteczna likwidacja szkody, ale też spokój kierowcy. Bohaterem spotu jest aktor Marcin Dorociński.
W przypadku uszkodzenia auta, PZU weźmie na siebie odpowiedzialność likwidacji szkody, nawet gdy osoba będąca sprawca wypadku lub kolizji nie jest ubezpieczona w PZU. Firma nie tylko załatwi wszelkie formalności. Wyceni też szkodę, oraz zleci naprawę samochodu. Kierownik zespołu reklamy i mediów w PZU Rafał Kowalczyk, potwierdza: „Dlaczego nic to więcej niż wszystko? NIC to zero problemów po stłuczce. A wszystko to – nerwy, strata czasu… Jeśli masz OC z bezpośrednią likwidacją szkody (BLS) masz spokój – bo wszystkie formalności załatwiasz z PZU, a nie z ubezpieczycielem sprawcy”.
„Najnowsza kampania ma uzmysłowić kierowcom, posiadaczom OC, że nie zawsze więcej oznacza lepiej. Wybór ubezpieczenia OC wyłącznie z uwagi na cenę przekłada się niestety bardzo często na realny wzrost problemów ubezpieczonego. Nerwy, strata czasu to wszystko co możesz otrzymać w pakiecie z OC, jeśli nie masz usługi Bezpośredniej Likwidacji Szkód oferowanej przez PZU”. – dodaje Kowalczyk.
Reklama emitowana będzie do 28 czerwca zarówno w Internecie, na głównych programach telewizji, oraz na kanałach tematycznych.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…