Ruszyła nowa kampania promocyjna PZU, która promuje ubezpieczenie komunikacyjne OC wraz z usługą BLS. Promocja tych produktów ma uświadomić klientom, że najważniejszą zaletą tego ubezpieczenia jest nie tylko szybka i skuteczna likwidacja szkody, ale też spokój kierowcy. Bohaterem spotu jest aktor Marcin Dorociński.
W przypadku uszkodzenia auta, PZU weźmie na siebie odpowiedzialność likwidacji szkody, nawet gdy osoba będąca sprawca wypadku lub kolizji nie jest ubezpieczona w PZU. Firma nie tylko załatwi wszelkie formalności. Wyceni też szkodę, oraz zleci naprawę samochodu. Kierownik zespołu reklamy i mediów w PZU Rafał Kowalczyk, potwierdza: „Dlaczego nic to więcej niż wszystko? NIC to zero problemów po stłuczce. A wszystko to – nerwy, strata czasu… Jeśli masz OC z bezpośrednią likwidacją szkody (BLS) masz spokój – bo wszystkie formalności załatwiasz z PZU, a nie z ubezpieczycielem sprawcy”.
„Najnowsza kampania ma uzmysłowić kierowcom, posiadaczom OC, że nie zawsze więcej oznacza lepiej. Wybór ubezpieczenia OC wyłącznie z uwagi na cenę przekłada się niestety bardzo często na realny wzrost problemów ubezpieczonego. Nerwy, strata czasu to wszystko co możesz otrzymać w pakiecie z OC, jeśli nie masz usługi Bezpośredniej Likwidacji Szkód oferowanej przez PZU”. – dodaje Kowalczyk.
Reklama emitowana będzie do 28 czerwca zarówno w Internecie, na głównych programach telewizji, oraz na kanałach tematycznych.
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…