PZU pod hasłem „Masz wpływ na swoje życie” ruszył z nową kampanią ubezpieczeń na życie i zdrowie. Działania promocyjne skierowane są zarówno do klientów grupowych, którzy ochroną ubezpieczeniową mogą objąć pracowników i ich bliskich, jak klientów indywidualnych i ich rodzin.
Ubezpieczenia na życie stanowią jeden z podstawowych instrumentów dających poczucie bezpieczeństwa w trudnych sytuacjach życiowych. Co istotne, o bezpieczeństwo finansowe najmłodszych członków rodziny można już zadbać od momentu ich narodzin. Polisa dla klientów indywidualnych w PZU łączy podstawowe ubezpieczenie na życie z dodatkowymi opcjami, które można dostosować do potrzeb pozostałych członków rodziny. Dzięki temu każdy może cieszyć się kompleksową ochroną w ramach jednej polisy, objętej wygodnym cyklicznym rozliczeniem. Warto przypomnieć, że w ramach oferty ubezpieczeń na życie PZU posiada 4 podstawowe ubezpieczenia, które można uzupełnić o wiele różnych dodatków – są one dostępne również dla małżonka albo partnera oraz dla dziecka. PZU Gwarantowane Jutro to ubezpieczenie podstawowe, które zapewnia ochronę życia oraz możliwość oszczędzania. Po zakończeniu okresu umowy, ubezpieczonemu wypłacana jest gwarantowana kwota. W przypadku śmierci ubezpieczonego, pieniądze z polisy trafiają bezpośrednio do osób wskazanych w polisie, bez konieczności przeprowadzania postępowania spadkowego. Ubezpieczonym może być każdy w wieku od 13 lat do 65 lat. Z kolei ubezpieczenie na życie PZU Wsparcie Najbliższych dedykowane jest dla osób pomiędzy 13. a 80. rokiem życia. Składki płaci się tylko do określonego wieku lub przez określony czas, natomiast ochrona ubezpieczeniowa trwa do końca życia. Dla osób dorosłych w wieku 18-65 lat, którzy rozważają np. skorzystanie z kredytu rozwiązaniem może być ubezpieczenie PZU Ochrona Każdego Dnia. Produkt ten stanowi zabezpieczenie zobowiązania finansowego po śmierci osoby ubezpieczonej. Możliwe jest również zakupienie ubezpieczenia na życie z myślą o zabezpieczeniu przyszłości dziecka, nawet jeśli nie jesteśmy rodzicami. Natomiast PZU Na Dobry Początek to rozwiązanie, które zapewnia środki na start w dorosłość – dziecko otrzyma określoną kwotę, zapisaną w polisie, gdy stanie się pełnoletnie i upłynie termin umowy. Umowę mogą zawrzeć osoby w wieku 18-55 lat nawet dla noworodka, przy czym nie trzeba być rodzicem uposażonego dziecka.
Istotne jest to, że osoby wskazane w polisie otrzymają pieniądze bez postępowania spadkowego, a wypłata będzie zwolniona z podatku od spadków i darowizn oraz z podatku od zysków kapitałowych.
– Bezpieczna przyszłość nas samych i naszych najbliższych jest fundamentalną wartością, która zawsze pozostanie aktualna. Często jednak pragnienie bezpieczeństwa nie zostaje poparte rzeczywistym, regularnym dbaniem o własne zdrowie i zabezpieczaniem swojej przyszłości na wypadek nieprzewidzianych wydarzeń. Z badań przeprowadzonych w 2021 roku wynika, że jedynie 30% Polaków systematycznie poddaje się szeroko pojętym badaniom profilaktycznym. Do tego mniej niż 50% aktywnie dba o swoją fizyczną i psychiczną kondycję. PZU Życie jako odpowiedzialna firma prowadzi wiele inicjatyw, których celem jest zmiana społecznych nawyków i wypracowanie nowej postawy wśród naszego społeczeństwa. Nie ustajemy w wysiłkach, aby pomóc Polakom zadbać o lepszą jakość życia dla siebie i swoich bliskich, oferując m.in. bezpłatne badania profilaktyczne, prowadząc kampanie edukacyjne, a także poprzez szeroką ofertę ubezpieczeń życiowych. Dzięki kompleksowej ofercie ubezpieczeń na życie w PZU klienci mogą dostosować polisę zgodnie ze swoimi potrzebami, mając dzięki temu pełną kontrolę i poczucie wpływu na swoje życie czy sytuację zawodową – mówi Aleksandra Agatowska, prezes PZU Życie.
Nieco innym rodzajem ubezpieczeń na życie są ubezpieczenia grupowe dla firm, które stanowią także cenny benefit pozapłacowy.
– Pracownicy coraz częściej oczekują od pracodawców konkretnych rozwiązań wspierających, dających im poczucie stabilizacji i bezpieczeństwa. Nasi partnerzy biznesowi mogą budować relacje ze swoimi pracownikami i pokazywać, że są odpowiedzialnymi pracodawcami, ponieważ zajmują się szeroko rozumianym zdrowiem swoich pracowników w zupełnie innym wymiarze niż do tej pory - mówi Aleksandra Agatowska, prezes PZU Życie. - Holistyczne spojrzenie na zdrowie własnych pracowników, pozwala nam zrozumieć ich potrzeby i oferować konkretne produkty, dzięki którym pracodawcy mogą zadbać o swoją kadrę. Z drugiej strony, daje nam to możliwość dzielenia się własnymi doświadczeniami z naszymi klientami biznesowymi. Oferujemy narzędzia oraz wiedzę jak można zadbać o siebie tu i teraz, a korzystanie w tym celu z najnowszych technologii to dla nas oczywistość – dodaje prezes PZU Życie.
Ubezpieczenie na życie wraz z prywatną opieką medyczną w PZU nie tylko zabezpieczy finansowo pracowników w razie utraty sprawności czy trwałego uszczerbku w wyniku nieszczęśliwego wypadku, ale także zapewni szybkie umówienie wizyty w przypadku choroby oraz łatwy dostęp do badań diagnostycznych.
– Grupa PZU od kilkunastu lat jest obecna na rynku prywatnej opieki medycznej. Nasi klienci mogą korzystać z kompleksowej oferty usług medycznych w prywatnych placówkach w ponad 600 miastach. Ponadto posiadamy 130 placówek własnych i stale rozwijamy ich sieć, stawiając na dobrą lokalizację i wygodę pacjenta. Współpracujemy też z ponad 9 tys. aptek i blisko 800 placówek medycyny pracy w całej Polsce. Zaufało nam już blisko 3 mln klientów, którzy doceniają jakość i szybkość obsługi w placówkach PZU Zdrowie. Priorytetem PZU jest promowanie zdrowia i postaw prozdrowotnych, szczególnie wśród własnych pracowników, a przy okazji kształtowanie rynkowych standardów w tym kierunku. W tym celu staramy się dostosować naszą ofertę ubezpieczeniową tak, aby pracodawcy mogli zabezpieczyć życie i zdrowie swoich pracowników odpowiednio do ich potrzeb, mając dzięki temu pełną kontrolę i poczucie wpływu na swoje życie i sytuację w firmie – mówi prezes PZU Życie.
Oferowane przez PZU rozwiązania dla firm obejmują m.in. wsparcie finansowe w razie śmierci ubezpieczonego, ciężkiej choroby, leczenia szpitalnego czy operacji chirurgicznej. Ubezpieczony może liczyć także na pomoc finansową, jeśli z powodu choroby czy wypadku będzie niezdolny do pracy lub samodzielnego funkcjonowania. Dużym ułatwieniem jest możliwość przystąpienia do ubezpieczenia bez ankiety medycznej. W ramach ubezpieczenia grupowego pracownicy mogą też zadbać o swoje zdrowie, otrzymując dostęp nawet do 35 rodzajów konsultacji specjalistycznych (bez skierowań) oraz do blisko 400 badań diagnostycznych. Ubezpieczyciel umożliwia także składanie wniosków o refundację – zwrot kosztów wizyty lub badania wykonanego w placówce spoza sieci PZU.
PZU udostępniło swoim klientom opcję symptom checker – szybkie umówienie wizyty dzięki zastosowaniu wstępnego wywiadu medycznego, opartego na sztucznej inteligencji. Ubezpieczeni mogą także bezpłatnie korzystać ze zdalnych konsultacji lekarskich, które znajdują się w ich ofercie ubezpieczenia.
Ubezpieczenia na życie wraz z prywatną opieką medyczną w PZU dają możliwość kompleksowej ochrony zdrowia i życia zatrudnionych osób oraz ich bliskich, ponieważ polisą mogą zostać objęci również małżonek albo partner życiowy oraz dzieci pracownika.
Z opublikowanych informacji wynika, że kampania promująca wspomniane wyżej ubezpieczenia rozpoczęła się 16 października i potrwa do 17 grudnia. Działania prowadzone będą w Internecie i mediach społecznościowych. W działania promocyjne ponownie została zaangażowana tenisistka Iga Świątek – ambasadorka marki PZU. Kreacje przygotowała agencja AWX, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma BIS.
Źródło: PZU SA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…