PZU wspiera studentów uruchamiając program stypendialny, który umożliwi młodym ludziom sprawdzenie swoich umiejętność w praktyce a także da możliwość zdobycia doświadczenia. Program skierowany jest do studentów aktywnie działających w środowisku akademickim. Zgłaszać można się do 28 maja.
Ubezpieczyciel uruchamiając program stypendialny daje studentom szansę na zdobycie praktycznej wiedzy u boku ekspertów. Młodzi ludzie będą mieli możliwość poznania Grupy PZU oraz jej reprezentowania w środowisku akademickim. Osoby biorące udział w programie będą również mogły współorganizować ogólnopolskie projekty na swoich uczelniach.
– Chcemy dać studentom możliwość sprawdzenia swoich umiejętności w praktyce i zdobycia doświadczenia, które przyda im się w zawodowej karierze. Zwracamy się zwłaszcza do aktywnych młodych ludzi, którzy już działają w organizacjach studenckich, kołach naukowych i stowarzyszeniach. Jako Ambasadorzy PZU będą mogli uczestniczyć w przygotowaniach różnych projektów m.in. Dni Otwartego Biznesu czy Programu Praktyk i Staży oraz odpowiadać za ich promocje bezpośrednio na swoich uczelniach i w social media – mówi kierownik zespołu Rekrutacji i Marki Pracodawcy Anna Gaertig.
Ambasadorzy PZU będą mogli także brać udział w certyfikowanych szkoleniach tj. warsztaty VR i Design Thinking. Ubezpieczyciel liczy, że studenci zdobędą w ten sposób cenne doświadczenie, które przełoży się na ich późniejszy rozwój zawodowy.
Program rozpocznie się w październiku. Zgłoszenia mogą wysyłać studenci od I do IV roku z 11 miast: Warszawy, Krakowa, Katowic, Lublina, Gdańska, Wrocławia, Poznania, Torunia, Białegostoku, Łodzi i Rzeszowa.
Studenci biorący udział w programie będą mieli możliwość:
Więcej informacji i formularz aplikacyjny można znaleźć na stronie internetowej Ubezpieczyciela www.pzu.pl/ambasador
Źródło: PZU
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…