Categories: Aktualności

PZU szuka do współpracy specjalistów i ekspertów z branży IT

Wystartowała trzecia edycja kampanii promującej PZU, jako dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Ubezpieczyciel zaprasza do wspólnego tworzenia przyszłości branży ubezpieczeń i zachęca do rozwijania kariery w zespołach firmy. 

Technologia w sektorze ubezpieczeniowym 

Trzecia edycja kampanii PZU promującej wizerunek marki pracodawcy wśród profesjonalistów IT wystartowała pod hasłem „Silni w IT”. Do współpracy z ubezpieczycielem ma zachęcać dostęp do najnowszych technologii i efektywne współdziałanie między zespołami. Dzięki temu eksperci IT mają zapewnioną ścieżkę rozwoju, na której będą mogli w pełni wykorzystać swoje umiejętności tworząc przyszłość sektora ubezpieczeń. 

– Jako PZU zmieniamy podejście do ubezpieczeń w Europie Środkowo-Wschodniej, a jako IT PZU pokazujemy trendy i możliwości wykorzystania nowych technologii w sektorze ubezpieczeniowym. Jesteśmy ekspertami i zatrudniamy ekspertów, wspólnie tworzymy przyszłość naszej branży – mówi Tomasz Żelski, dyrektor zarządzający ds. IT i digitalizacji w Grupie PZU. 

Miejsce do rozwoju zawodowego 

By przybliżyć świat IT w branży ubezpieczeniowej, eksperci ubezpieczyciela przygotowali ponad 20 case studies, pokazujących zróżnicowanie wdrażanych rozwiązań i projektów realizowanych przez IT PZU. Techbook dostępny jest na stronie www.pzu.pl/silniwit/o-technologiach

– W najnowszej kampanii pokazujemy, że PZU to bardzo dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Poza silnym nastawieniem na wdrażanie unikalnych rozwiązań technologicznych, na rynku wyróżnia nas również stabilność, jaką daje praca w uznanej organizacji, przyjazna atmosfera, praca w zgranych zespołach oraz skala prowadzonych działań. Pion Technologii Informatycznych w PZU tworzy bowiem prawie 1000 specjalistów pracujących w obszarach rozwoju, utrzymania, architektury i projektów. Cieszę się, że nasze konsekwentnie prowadzone działania w obszarze employer brandingu wpływają na wzrost świadomości marki pracodawcy PZU w branży IT – podkreśla Anna Wardecka, dyrektor zarządzająca ds. HR w Grupie PZU. 

Kolejna odsłona kampanii „Silni w IT” 

Wspomniana wyżej kampania rozpoczęła się 1 listopada i ma potrwać do 30 listopada. Jak możemy przeczytać, ambasadorami akcji jest szóstka pracowników IT PZU, którzy w filmach (w 60- i 15-sekundowych wersjach) podzielili się historiami dotyczącymi ich kariery lub codziennych wyzwań związanych z pracą w PZU. Kampania obejmuje działania w kanale digital oraz emisję reklam umiejscowionych na przystankach autobusowych w Warszawie. Dodatkowo w trakcie trwania akcji premierę będzie mieć trzeci sezon podcastu „Silni w IT o technologiach”. 

Więcej informacji nt. korzyści pracy w PZU, a także aktualne oferty pracy dostępne są na stronie ubezpieczyciela.http://www.pzu.pl/silniwit 

Źródło: PZU SA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

2 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

2 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

5 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

1 dzień ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

2 dni ago