Wystartowała trzecia edycja kampanii promującej PZU, jako dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Ubezpieczyciel zaprasza do wspólnego tworzenia przyszłości branży ubezpieczeń i zachęca do rozwijania kariery w zespołach firmy.
Trzecia edycja kampanii PZU promującej wizerunek marki pracodawcy wśród profesjonalistów IT wystartowała pod hasłem „Silni w IT”. Do współpracy z ubezpieczycielem ma zachęcać dostęp do najnowszych technologii i efektywne współdziałanie między zespołami. Dzięki temu eksperci IT mają zapewnioną ścieżkę rozwoju, na której będą mogli w pełni wykorzystać swoje umiejętności tworząc przyszłość sektora ubezpieczeń.
– Jako PZU zmieniamy podejście do ubezpieczeń w Europie Środkowo-Wschodniej, a jako IT PZU pokazujemy trendy i możliwości wykorzystania nowych technologii w sektorze ubezpieczeniowym. Jesteśmy ekspertami i zatrudniamy ekspertów, wspólnie tworzymy przyszłość naszej branży – mówi Tomasz Żelski, dyrektor zarządzający ds. IT i digitalizacji w Grupie PZU.
By przybliżyć świat IT w branży ubezpieczeniowej, eksperci ubezpieczyciela przygotowali ponad 20 case studies, pokazujących zróżnicowanie wdrażanych rozwiązań i projektów realizowanych przez IT PZU. Techbook dostępny jest na stronie www.pzu.pl/silniwit/o-technologiach.
– W najnowszej kampanii pokazujemy, że PZU to bardzo dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Poza silnym nastawieniem na wdrażanie unikalnych rozwiązań technologicznych, na rynku wyróżnia nas również stabilność, jaką daje praca w uznanej organizacji, przyjazna atmosfera, praca w zgranych zespołach oraz skala prowadzonych działań. Pion Technologii Informatycznych w PZU tworzy bowiem prawie 1000 specjalistów pracujących w obszarach rozwoju, utrzymania, architektury i projektów. Cieszę się, że nasze konsekwentnie prowadzone działania w obszarze employer brandingu wpływają na wzrost świadomości marki pracodawcy PZU w branży IT – podkreśla Anna Wardecka, dyrektor zarządzająca ds. HR w Grupie PZU.
Wspomniana wyżej kampania rozpoczęła się 1 listopada i ma potrwać do 30 listopada. Jak możemy przeczytać, ambasadorami akcji jest szóstka pracowników IT PZU, którzy w filmach (w 60- i 15-sekundowych wersjach) podzielili się historiami dotyczącymi ich kariery lub codziennych wyzwań związanych z pracą w PZU. Kampania obejmuje działania w kanale digital oraz emisję reklam umiejscowionych na przystankach autobusowych w Warszawie. Dodatkowo w trakcie trwania akcji premierę będzie mieć trzeci sezon podcastu „Silni w IT o technologiach”.
Więcej informacji nt. korzyści pracy w PZU, a także aktualne oferty pracy dostępne są na stronie ubezpieczyciela.http://www.pzu.pl/silniwit
Źródło: PZU SA
Już po raz kolejny Warta znalazła się na szczycie rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań „Rzeczpospolitej”. Ubezpieczyciel zajął pierwszą pozycję, w kategorii…
Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…
Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…