Aktualności

PZU ubezpieczy klientów serwisu eBilet.pl

W ramach nowo zawiązanej współpracy PZU z eBilet.pl klienci tego serwisu od 28 marca mogą kupić bilety lub karnety (maks. do 5000 zł) wraz z ubezpieczeniem PZU. Dzięki polisie brak możliwości udziału w koncercie czy sportowej gali, nie zawsze będzie wiązał się ze stratą pieniędzy. 

Zwrot kosztów niewykorzystanego biletu lub karnetu 

Z opublikowanych przez ubezpieczyciela informacji wynika, że 28 marca ruszyła sprzedaż pierwszych polis PZU SA w ramach nowo zawiązanej współpracy z eBilet.pl. Co to oznacza dla klientów serwisu? Brak możliwości wzięcia udziału w koncercie, teatralnej premierze czy innym wydarzeniu nie zawsze będzie wiązał się ze stratą pieniędzy. 

Jak możemy przeczytać PZU zapewni zwrot kosztów niewykorzystanego biletu lub karnetu w sytuacji, gdy klient lub ktoś z jego bliskich ulegnie nieszczęśliwemu wypadkowi, nagle zachoruje, straci bilet w wyniku rabunku czy też urodzi mu się dziecko przed planowanym terminem wydarzenia. A to tylko przykładowych sytuacji z katalogu zdarzeń objętych ochroną.   

 – Wiemy, że w życiu zdarzają się różne nieprzewidziane sytuacje. Produkt ten jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy kupują bilety często na wydarzenia w odległych terminach. Ubezpieczenie zapewnia  ochronę od momentu zakupu biletu do czasu rozpoczęcia wydarzenia. Zależy nam, aby nasi klienci czuli się komfortowo i w razie nieprzewidzianych zdarzeń mogli liczyć na wsparcie PZU  – mówi Agnieszka Gocałek, pełnomocnik Zarządu ds. Programów Partnerstwa Strategicznego PZU SA. 

Opcja zakupu ubezpieczenia na eBilet.pl 

Ubezpieczyciel wskazuje, że cały proces jest prosty, wygodny i zdalny. Opcja zakupu ubezpieczenia pojawi się w serwisie transakcyjnym przy zakupie biletu lub karnetu poprzez eBilet.pl i po podaniu najważniejszych informacji. Wystarczy sfinalizować transakcję i dokonać jednej łącznej płatności za zakupiony bilet i ubezpieczenie. Co ważne, polisę oraz ważne dokumenty dotyczące ubezpieczenia klient otrzyma od PZU na wskazany przez siebie adres e-mail. 

To kolejna inicjatywa eBilet, która ma na celu zwiększenie komfortu oraz bezpieczeństwa naszych klientów. W sytuacjach losowych objętych polisą, nowy produkt daje gwarancję odzyskania środków. Cieszę się, że możemy oferować go wspólnie ze sprawdzonym partnerem, jakim jest PZU – komentuj Bartosz Troński, wiceprezes Zarządu eBilet Polska. 

Obsługa na najwyższym poziomie 

Dla klientów eBilet.pl ubezpieczyciel uruchomił także infolinię, która jest czynna w dni powszednie w godzinach 8.00-18.00 (22 505 11 75). Natomiast szkody można zgłaszać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Rozwiązania te mają na celu zapewnienie klientom obsługi na najwyższym poziomie. 

Źródło: PZU SA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

3 dni ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

3 dni ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

4 dni ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

4 dni ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

5 dni ago

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…

5 dni ago