W ramach nowo zawiązanej współpracy PZU z eBilet.pl klienci tego serwisu od 28 marca mogą kupić bilety lub karnety (maks. do 5000 zł) wraz z ubezpieczeniem PZU. Dzięki polisie brak możliwości udziału w koncercie czy sportowej gali, nie zawsze będzie wiązał się ze stratą pieniędzy.
Z opublikowanych przez ubezpieczyciela informacji wynika, że 28 marca ruszyła sprzedaż pierwszych polis PZU SA w ramach nowo zawiązanej współpracy z eBilet.pl. Co to oznacza dla klientów serwisu? Brak możliwości wzięcia udziału w koncercie, teatralnej premierze czy innym wydarzeniu nie zawsze będzie wiązał się ze stratą pieniędzy.
Jak możemy przeczytać PZU zapewni zwrot kosztów niewykorzystanego biletu lub karnetu w sytuacji, gdy klient lub ktoś z jego bliskich ulegnie nieszczęśliwemu wypadkowi, nagle zachoruje, straci bilet w wyniku rabunku czy też urodzi mu się dziecko przed planowanym terminem wydarzenia. A to tylko przykładowych sytuacji z katalogu zdarzeń objętych ochroną.
– Wiemy, że w życiu zdarzają się różne nieprzewidziane sytuacje. Produkt ten jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy kupują bilety często na wydarzenia w odległych terminach. Ubezpieczenie zapewnia ochronę od momentu zakupu biletu do czasu rozpoczęcia wydarzenia. Zależy nam, aby nasi klienci czuli się komfortowo i w razie nieprzewidzianych zdarzeń mogli liczyć na wsparcie PZU – mówi Agnieszka Gocałek, pełnomocnik Zarządu ds. Programów Partnerstwa Strategicznego PZU SA.
Ubezpieczyciel wskazuje, że cały proces jest prosty, wygodny i zdalny. Opcja zakupu ubezpieczenia pojawi się w serwisie transakcyjnym przy zakupie biletu lub karnetu poprzez eBilet.pl i po podaniu najważniejszych informacji. Wystarczy sfinalizować transakcję i dokonać jednej łącznej płatności za zakupiony bilet i ubezpieczenie. Co ważne, polisę oraz ważne dokumenty dotyczące ubezpieczenia klient otrzyma od PZU na wskazany przez siebie adres e-mail.
– To kolejna inicjatywa eBilet, która ma na celu zwiększenie komfortu oraz bezpieczeństwa naszych klientów. W sytuacjach losowych objętych polisą, nowy produkt daje gwarancję odzyskania środków. Cieszę się, że możemy oferować go wspólnie ze sprawdzonym partnerem, jakim jest PZU – komentuj Bartosz Troński, wiceprezes Zarządu eBilet Polska.
Dla klientów eBilet.pl ubezpieczyciel uruchomił także infolinię, która jest czynna w dni powszednie w godzinach 8.00-18.00 (22 505 11 75). Natomiast szkody można zgłaszać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Rozwiązania te mają na celu zapewnienie klientom obsługi na najwyższym poziomie.
Źródło: PZU SA
Zaawansowane technologicznie maszyny i pojazdy na stałe wpisały się już w krajobraz współczesnego rolnictwa. Niestety niekiedy wystarczy…
Grupa PZU opublikowała swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2025 roku. W tym okresie zysk netto,…
W najnowszej edycji prestiżowego konkursu „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na najlepszych analityków makroekonomicznych drugie miejsce zajął…
Nawet przy największej ostrożności nie można przewidzieć wszystkiego. A niestety wypadki najmłodszych nadal zdarzają się…
Do wakacji zostało już niewiele czasu. Planując wakacyjny wyjazd niewątpliwie warto zadbać o swoje bezpieczeństwo.…
W odpowiedzi na potrzeby klientów Allianz Polska wprowadziło do swojej oferty nowy produkt – Leczenie…