Categories: Aktualności

PZU wizerunkowym liderem wśród ubezpieczycieli

Miesięcznik „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” opublikowały zestawienie wizerunkowych liderów branż wyłonionych w rankingu Top Marka 2016. W dziewiątej edycji prestiżowego badania w kategorii „Ubezpieczenia” tryumfował PZU. 



Raport obejmuje doniesienia medialne, ukazujące się od 1 lipca 2015 roku do 30 czerwca 2016 roku i dotyczyły najczęściej opisywanych branż, m.in. ubezpieczeń. W badaniu przeanalizowano prawie 18 mln publikacji, w tym 307 tys. tekstów prasowych, 1,7 mln materiałów internetowych oraz 15,6 mln wpisów i komentarzy z social media. W tym roku badanie uwzględniło także popularność brandów na Instagramie.


Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów podkreśla coraz większą rolę mediów społecznościowych: „Po raz drugi badanie Top Marka analizuje wzmianki, które pojawiły się w wybranych serwisach społecznościowych: na Facebooku, Twitterze, YouTube i po raz pierwszy z Instagrama. Wzrost znaczenia social media nie pozostaje bez wpływu na rozwój badania, dzięki czemu raport obejmuje z roku na rok coraz większą część rynku mediów – tłumaczy Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.


W kategorii „Ubezpieczenia” liderem badania pozostał PZU. Największy polski ubezpieczyciel zostawił rywali daleko w tyle, osiągając ponad dwukrotnie wyższą sumę punktów niż Ergo Hestia i Aviva. Liczba wzmianek w mediach społecznościowych potwierdziła dominację PZU.
 
Źródło: www.psmm.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

23 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

23 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago