PZU ruszył z nową kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób zainteresowanych pracą agenta wyłącznego. Jest ona realizowana pod hasłem – Przyśpiesz z karierą. W jej ramach ubezpieczyciel wychodzi naprzeciw indywidualnym oczekiwaniom kandydatów i oferuje nowy model zatrudnienia.
W swojej nowej kampanii PZU oferuje agentom wyłącznym nowy model zatrudnienia. Akcja skierowana jest do trzech grup: osób poszukujących zajęcia w pełnym wymiarze, zatrudnionych na etat lub prowadzących własną firmę, tzw. dwuzawodowców oraz do kandydatów, którzy poszukują dodatkowego zajęcia i nowych możliwości współpracy.
– Zbudowaliśmy nowy model rekrutacyjny dla agentów wyłącznych, oparty na wnikliwej analizie dynamicznie zmieniającej się sytuacji i trendów rynkowych. Stawiamy na personalizację i elastyczność, ponieważ kandydaci mają bardzo zróżnicowane oczekiwania i potrzeby. Poszukujemy ludzi, dla których, tak jak dla nas, priorytetem jest rozwój oraz najwyższa jakość współpracy i świadczonych usług – mówi Łukasz Heinowski, dyrektor Biura Sprzedaży Wyłącznej.
Pierwszy, flagowy program – „Mocny Start”, skierowany jest do osób, które chciałyby związać karierę zawodową z branżą ubezpieczeń, a w przyszłości otworzyć własne biuro i zaprosić do współpracy kolejne osoby. Ubezpieczyciel oferuje im premię szkoleniowo-aktywnościową i przypisową oraz wyższy segment po zrealizowaniu określonego progu. Roczny proces wdrożenia obejmuje szkolenia stacjonarne i on-line, webinary oraz aktywności z menedżerem.
Z kolei program „Bezpieczny Start”, został stworzony z myślą o osobach aktualnie pracujących na etacie lub prowadzących działalność gospodarczą, które chcą wykorzystać swój potencjał i doświadczenie, by budować większą stabilność biznesową. Oferuje on elastyczne godziny działania, premię przypisową oraz wyższy segment po zrealizowaniu określonego progu. Wdrożenie trwa 8 miesięcy i jest oparte na założeniu, że adept poświęca czas również na obowiązki związane z inną pracą.
Natomiast ofertę „START” przeznaczono dla osób chcących spróbować swoich sił w branży ubezpieczeń pod opieką stabilnego i zaufanego partnera. Trwające 6 miesięcy wdrożenie daje kandydatom dużą swobodę w doborze i terminach szkoleń.
– W nowej ofercie rekrutacyjnej dla agentów wyłącznych stawiamy na elastyczność i wsparcie, to one są kluczem do sukcesu. Chcemy stworzyć jak najlepsze warunki do rozwoju i sukcesu każdego agenta, a także zbudować trwałe, wieloletnie relacje, które oprzemy na wzajemnym zaufaniu i partnerstwie. Naszym priorytetem jest zapewnienie agentom wyłącznym jak najszerszego wsparcia: szkoleniowego, motywacyjnego oraz finansowego. Umożliwia nam to zespół złożony z doświadczonych pracowników, którzy mogą pełnić rolę mentorów oraz jedne z najlepszych na rynku ubezpieczeniowym narzędzia i rozwiązania technologiczne. Dzięki nim możemy pomagać agentom w ciągłym rozwoju ich biznesu, ułatwiać pracę i wspierać w osiąganiu sukcesów – dodaje Krzysztof Bombrych, kierownik Zespołu Rozwoju i Wdrożeń Sieci Sprzedaży w PZU.
Ubezpieczyciel stara się tworzyć środowisko, w którym agenci mogą czuć się pewnie, a tym samym w pełni koncentrować się na swoich działaniach. Co istotne, firma oferuje mocne wsparcie od pierwszego dnia współpracy, jasne zasady, systematyczne szkolenia i procesy, które są zaprojektowane z myślą o codziennej pracy agenta. Warto podkreślić, że istotny element współpracy stanowi oferta produktowa PZU, która jest dopasowana i ograniczona do kanału wyłącznego – agenci ubezpieczyciela mają dostęp do rozwiązań, które nie są dostępne w innych kanałach.
– Chcemy, aby agenci wyłączni czuli, że marka PZU to ich prawdziwa przewaga, a my jesteśmy ich partnerem na każdym kroku. W naszej firmie jest całe zaplecze ludzi, wiedzy i rozwiązań technologicznych, które mają za zadanie wspierać naszych agentów. Zaryzykuję stwierdzenie, że takiej skali wsparcia nie oferuje nikt na rynku. Naszą przewagę budujemy na jakości – w każdym aspekcie współpracy z nami. Chcemy pomagać w rozwoju współpracujących z nami agentów, ułatwiać im codzienną pracę i przyczyniać się do osiągania sukcesów. Nasze działania skupiają się na tworzeniu przewagi, która pozwoli im działać bardziej efektywnie i rozwijać biznes w dłuższej perspektywie – podsumowuje Edyta Domagalska, dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży w PZU.
Źródło: PZU SA
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…