Grupa PZU wystartowała z nową odsłoną kampanii skierowanej do ekspertów z branży IT. W jej ramach ubezpieczyciel promuje się jako atrakcyjny pracodawca i podkreśla oferowane przez siebie możliwości rozwoju kariery w obszarze technologii.
Grupa PZU ruszyła z kolejną odsłoną kampanii wizerunkowej ˂˂silni w IT˃˃. Rozpoczęta w listopadzie akcja promocyjna jest kontynuacją podjętych rok wcześniej działań employer brandingowych w obszarze technologii. Głównym celem kampanii jest promocja ubezpieczyciela jako atrakcyjnego pracodawcy wśród ekspertów z branży IT. Jak możemy przeczytać, największa grupa finansowa w tej części Europy to dobre miejsce rozwoju zawodowego. PZU na rynku pracy wyróżniają takie aspekty jak dostępność nowoczesnych technologii, skala prowadzonych działań, nastawienie organizacji na wdrażanie unikalnych rozwiązań oraz ceniona przez pracowników przyjazna atmosfera.
W ramach prowadzonych działań ubezpieczyciel pokazuje, że jego podejście do technologii bazuje na wiedzy oraz umiejętności efektywnej i jakościowej współpracy.
– Jestem pewien, że PZU to miejsce dla osób, które chcą mieć wpływ na otaczającą rzeczywistość, technologię czy zespół. Cieszę się, że nasze działania w obszarze employer brandingu wpływają na wzrost świadomości marki pracodawcy PZU w branży IT. W tym roku wielokrotnie komunikowaliśmy najważniejsze dla mnie wyróżniki IT PZU: nowoczesny sposób działania i zaawansowanie technologiczne – naprawdę warto z nami pracować. Nasze podejście do technologii bazuje na wiedzy oraz umiejętności efektywnej i jakościowej współpracy. Wiedza i zdolności, którymi dysponujemy, to dowód na to, że jesteśmy <<silni w IT>> – mówi Tomasz Żelski, dyrektor zarządzający ds. digitalizacji w Grupie PZU.
Warto dodać, że Pion Technologii Informatycznych w PZU tworzy blisko 1000 specjalistów pracujących w obszarach rozwoju, utrzymania, architektury i projektów.
To właśnie pracownicy IT PZU są widoczni w najnowszej osłonie kampanii <<silni w IT>>. Spot wyświetlany jest w warszawskim metrze i podkreśla, że ubezpieczyciel oferuje pracę zarówno dla developerów, architektów, administratorów i testerów, jak i dla project managerów, analityków IT, proxy product owner’ów czy scrum master’ów.
– Kampanie wizerunkowe i rekrutacyjne w PZU kierujemy zarówno do profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem, jak i absolwentów czy studentów. W komunikacji kampanijnej skupiamy się na konkretnych aspektach wyróżniających naszą organizację – stabilności zatrudnienia czy możliwościach rozwoju, ale również dostępności nowoczesnych technologii. Komunikacja skierowana do branży IT już drugi raz będzie widoczna pod hasłem <<silni w IT>> – pierwsza kampania pod tym hasłem sprawiła, że nasza rozpoznawalność wśród ekspertów technologicznych wzrosła, co wpłynęło na decyzję o kontynuowaniu działań kampanijnych w tym roku – mówi Anna Wardecka, dyrektor zarządzający ds. HR w Grupie PZU.
Źródło: PZU SA
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…