PZU Zdrowie zostało wyróżnione w rankingu „Top Marka 2023”, opracowanym przez Magazyn Press i PSMM Monitoring & More. Operator zajął 3. miejsce w kategorii „Sieci – opieka medyczna”, a tym samym został uznany za jedną z najsilniejszych medialnie marek w branży prywatnej opieki zdrowotnej.
PZU Zdrowie zajęło 3. miejsce w kategorii „Sieci – opieka medyczna” w rankingu „Top Marka 2023”, opracowanym przez Magazyn Press i PSMM Monitoring & More. Jak możemy przeczytać, do obliczenia siły marki przyjęto kilka zmiennych: impact, indeks wydźwięku i liczby publikacji, które świadczą zarówno o liczbie kontaktów odbiorców z marką, jak i jakościowej ocenie komunikatu na jej temat. W przypadku PZU Zdrowie wyróżniono informacje na temat wdrażania nowych technologii i innowacji w opiece medycznej oraz akcję edukacyjną #ZdrowaKariera, komunikowaną wiosną na nowo uruchomionym profilu na Instagramie.
Warto dodać, że raport „Top Marka” to największe tego typu badanie na polskim rynku. Obejmuje 500 marek z 50 branż. W tej edycji przeanalizowano 46,6 mln wzmianek w prasie i internecie, w tym w mediach społecznościowych, które ukazały się od 1 lipca 2022 do 30 czerwca 2023 roku.
Należy przypomnieć, że pod koniec października PZU Zdrowie znalazło się także wśród „TOP 200 najlepszych polskich marek” według Forbes. W ramach tego rankingu zbadano 26 kategorii produktów i usług, w tym branże takie jak: ubezpieczenia, telekomunikacja, banki, a także sprzedaż detaliczna żywności czy kosmetyki. Operator został umieszczony w kategorii „Centra medyczne”. Łączna wartość marek tegorocznych laureatów to prawie 71 mld złotych, czyli o 31% więcej niż w poprzedniej edycji. Zestawienie było opracowane na podstawie badań konsumenckich, w ramach których przeprowadzono 1344 wywiadów i zebrano dane o 314 firmach. A siłę marek obliczono posługując się modelem wypracowanym przez firmę badawczą Minds & Roses.
PZU Zdrowie to jeden z największych ogólnopolskich operatorów medycznych. W sieci medycznej tego operatora znajduje się między innymi 130 placówek własnych, w tym pracownie diagnostyki obrazowej, 2400 placówek partnerskich w 600 miastach w Polsce, infolinia medyczna, portal pacjenta mojePZU oraz Centrum Telemedyczne. PZU Zdrowie zapewnia opiekę zdrowotną w formie ubezpieczeń i abonamentów dla firm oraz klientów indywidualnych i w ramach NFZ.
Źródło: PZU Zdrowie
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…