Categories: Aktualności

Reso Europa Service chce ubezpieczać małe i średnie firmy

Reso Europa Service wprowadziła do swojej oferty nowy produkt przygotowany przez BTA Insurance Company SE – Biznes Pakiet. Produkt adresowany jest do przedsiębiorców kierujących małymi i średnimi firmami. Jest to kolejny krok w ramach wdrażanej strategii produktowej i rozwoju obszarów biznesowych.

 

Zakres ubezpieczenia obejmuje m.in. ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń, od kradzieży z włamaniem i rozboju, ubezpieczenie mienia w transporcie, OC czy ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, w tym specjalistycznego sprzętu medycznego. Oferta zawiera również ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, a także rozbudowaną ofertę w zakresie NNW dla przedsiębiorcy i jego pracowników. Umowa ubezpieczenia może zostać dodatkowo rozszerzona o bogaty pakiet usług assistance. Biznes Pakiet zawiera wszystkie podstawowe ubezpieczenia oferowane przedsiębiorcom, z możliwością elastycznego ich modyfikowania

 

Ireneusz Drzewiecki, manager Ubezpieczeń Majątkowych Reso Europa Service, partnera generalnego BTA Insurance Company SE opisuje sposób promocji nowego produktu; „ Obecnie koncentrujemy się na promocji naszego nowego produktu, organizując liczne spotkania z agentami i brokerami. Już po pierwszych prezentacjach widać, że nasz produkt znajduje uznanie wśród pośredników ubezpieczeniowych, co mnie bardzo cieszy, bo to świetnie wróży naszej współpracy w zakresie jego sprzedaży”.

 

Produkt oprócz standardowych wariantów posiada liczne wyróżniki, które mają być konkurencyjne dla innych zakładów ubezpieczeń. Artur Stępień, zastępca dyrektora Oddziału BTA w Polsce podkreśla: „Prace nad nowym produktem poprzedzone były wnikliwą analizą. Z jednej strony potrzeb klienta docelowego i funkcjonujących na rynku rozwiązań produktowych, taryfowych, z drugiej zaś strony rozwiązań proponowanych przez pośredników ubezpieczeniowych, a zwłaszcza brokerów. Mam na myśli programy ubezpieczeniowe czy klauzule dedykowane ściśle określonemu klientowi czy branży, w której działa. Dzięki kompilacji wspomnianych elementów, doświadczeniu osób pracujących nad produktem oraz współpracy z obszarem sprzedaży powstał produkt, który oprócz standardowych, rynkowych rozwiązań, zawiera także liczne „wyróżniki”, wobec czego, jestem o tym głęboko przekonany może z powodzeniem konkurować na rynku ubezpieczeń MSP”.

 

Źródło: www.reso.com.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago