Reso Europa Service wprowadziła do swojej oferty nowy produkt przygotowany przez BTA Insurance Company SE – Biznes Pakiet. Produkt adresowany jest do przedsiębiorców kierujących małymi i średnimi firmami. Jest to kolejny krok w ramach wdrażanej strategii produktowej i rozwoju obszarów biznesowych.

 

Zakres ubezpieczenia obejmuje m.in. ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń, od kradzieży z włamaniem i rozboju, ubezpieczenie mienia w transporcie, OC czy ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, w tym specjalistycznego sprzętu medycznego. Oferta zawiera również ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, a także rozbudowaną ofertę w zakresie NNW dla przedsiębiorcy i jego pracowników. Umowa ubezpieczenia może zostać dodatkowo rozszerzona o bogaty pakiet usług assistance. Biznes Pakiet zawiera wszystkie podstawowe ubezpieczenia oferowane przedsiębiorcom, z możliwością elastycznego ich modyfikowania

 

Ireneusz Drzewiecki, manager Ubezpieczeń Majątkowych Reso Europa Service, partnera generalnego BTA Insurance Company SE opisuje sposób promocji nowego produktu; „ Obecnie koncentrujemy się na promocji naszego nowego produktu, organizując liczne spotkania z agentami i brokerami. Już po pierwszych prezentacjach widać, że nasz produkt znajduje uznanie wśród pośredników ubezpieczeniowych, co mnie bardzo cieszy, bo to świetnie wróży naszej współpracy w zakresie jego sprzedaży”.

 

Produkt oprócz standardowych wariantów posiada liczne wyróżniki, które mają być konkurencyjne dla innych zakładów ubezpieczeń. Artur Stępień, zastępca dyrektora Oddziału BTA w Polsce podkreśla: „Prace nad nowym produktem poprzedzone były wnikliwą analizą. Z jednej strony potrzeb klienta docelowego i funkcjonujących na rynku rozwiązań produktowych, taryfowych, z drugiej zaś strony rozwiązań proponowanych przez pośredników ubezpieczeniowych, a zwłaszcza brokerów. Mam na myśli programy ubezpieczeniowe czy klauzule dedykowane ściśle określonemu klientowi czy branży, w której działa. Dzięki kompilacji wspomnianych elementów, doświadczeniu osób pracujących nad produktem oraz współpracy z obszarem sprzedaży powstał produkt, który oprócz standardowych, rynkowych rozwiązań, zawiera także liczne „wyróżniki”, wobec czego, jestem o tym głęboko przekonany może z powodzeniem konkurować na rynku ubezpieczeń MSP”.

 

Źródło: www.reso.com.pl