Categories: Aktualności

Rower zamiast auta zastępczego dla klientów PZU

PZU w nowej kampanii promującej zarówno zdrowy tryb życia i dbałość o środowisko proponuje swoim klientów rower zamiast auta zastępczego. Akcja pod hasłem „Rower zamiast samochodu zastępczego” dotyczy osób , które wykupiły w PZU polisę OC, AC, OC/AC z pakietem Assistance w wariancie SUPER lub samo Assistance Super.

 

Jednoślad na własność

 
Koszt takiego pojazdu z logo PZU to około 1000 złotych. Wiadomo, że zdecydowana część kierowców jest w stanie poradzić sobie tydzień bez samochodu. Klienci samochody zastępcze biorą tylko dlatego, że to im się należy. Nowa oferta ubezpieczyciela skierowana jest właśnie do tych klientów. Dzięki akcji mogą się stać właścicielami jednośladów wartych 1000 zł. Oczywiście istnieje grono klientów, którzy muszą skorzystać z aut zastępczych.
 

Prośrodowiskowe działania ubezpieczyciela

 
W rozmowie z MarketNews24 Joanna Gorczyca, dyrektor ds. Prewencji i CSR Grupy PZU podkreśla:„To nasz pomysł na odpowiedzialny sposób zarządzania biznesem. I nie jest to jedyny pomysł, chcemy być coraz bardziej online w przygotowywaniu dokumentacji ubezpieczeniowej, aby zmniejszyć zużycie papieru”.
 

Dla kogo rower od PZU?

 
Rower mogą otrzymać klienci, którzy wykupili OC, AC, OC/AC z pakietem Assistance w wariancie SUPER lub samo Assistance Super. Propozycja ubezpieczyciela wydaje się opłacalna, szczególnie dla tych klientów, którzy są w stanie poradzić sobie bez samochodu. Pomimo tego, iż koszt roweru, który oferuje ubezpieczyciel jest niższy niż koszt samochodu zastępczego -warto mieć na uwadze fakt, że o tym, że rower będziemy mogli zatrzymać po tym, jak nasze auto zostanie naprawione.
 
Źródło: www.marketnews24.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

4 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

4 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

4 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

5 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

5 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

6 dni ago