PZU w nowej kampanii promującej zarówno zdrowy tryb życia i dbałość o środowisko proponuje swoim klientów rower zamiast auta zastępczego. Akcja pod hasłem „Rower zamiast samochodu zastępczego” dotyczy osób , które wykupiły w PZU polisę OC, AC, OC/AC z pakietem Assistance w wariancie SUPER lub samo Assistance Super.
Koszt takiego pojazdu z logo PZU to około 1000 złotych. Wiadomo, że zdecydowana część kierowców jest w stanie poradzić sobie tydzień bez samochodu. Klienci samochody zastępcze biorą tylko dlatego, że to im się należy. Nowa oferta ubezpieczyciela skierowana jest właśnie do tych klientów. Dzięki akcji mogą się stać właścicielami jednośladów wartych 1000 zł. Oczywiście istnieje grono klientów, którzy muszą skorzystać z aut zastępczych.
W rozmowie z MarketNews24 Joanna Gorczyca, dyrektor ds. Prewencji i CSR Grupy PZU podkreśla:„To nasz pomysł na odpowiedzialny sposób zarządzania biznesem. I nie jest to jedyny pomysł, chcemy być coraz bardziej online w przygotowywaniu dokumentacji ubezpieczeniowej, aby zmniejszyć zużycie papieru”.
Rower mogą otrzymać klienci, którzy wykupili OC, AC, OC/AC z pakietem Assistance w wariancie SUPER lub samo Assistance Super. Propozycja ubezpieczyciela wydaje się opłacalna, szczególnie dla tych klientów, którzy są w stanie poradzić sobie bez samochodu. Pomimo tego, iż koszt roweru, który oferuje ubezpieczyciel jest niższy niż koszt samochodu zastępczego -warto mieć na uwadze fakt, że o tym, że rower będziemy mogli zatrzymać po tym, jak nasze auto zostanie naprawione.
Źródło: www.marketnews24.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…