Zawierając umowę ubezpieczenia, ubezpieczyciel będzie opierać się na modelowaniu kategorii gleb z dokładnością do każdego pola, a w likwidacji szkód wykorzysta metody obrazowania satelitarnego, które pomogą w określeniu przez rzeczoznawców plonu rzeczywistego na polach uprawnych.
Andrzej Janc, Dyrektor Biura Ubezpieczeń Rolnych Concordii Ubezpieczenia należącej do Grupy Generali wyjaśnia: „Ze względu na fakt, że jest to zupełnie nowe ryzyko, bardzo zależy nam na tym, żeby klienci dokładnie znali zasady funkcjonowania polisy. Ubezpieczenie ryzyka suszy, objęte dopłatą z budżetu państwa w wysokości 65%, jest związane z zastosowaniem pomniejszenia każdej szkody o równowartość 25% sumy ubezpieczenia na danym polu. Bardzo ważną kwestią jest, żeby rolnicy wiedzieli o franszyzie redukcyjnej w wysokości 25% sumy ubezpieczenia na danym polu (poziom franszyzy redukcyjnej wynika wprost z przepisów ustawy o ubezpieczeniach upraw rolnych i zwierząt gospodarskich”.
Od marca w sprzedaży ubezpieczenie upraw od gradu, przymrozków wiosennych, deszczu nawalnego, huraganu z dopłatą budżetu państwa sięgającą 65%
Od 25 marca, Concordia Ubezpieczenia uruchomi ubezpieczenie upraw od gradu, przymrozków wiosennych, deszczu nawalnego, huraganu. Rolnicze rośliny uprawne będą mogły zostać ubezpieczone od gradu lub w pakietach ryzyk. Warzywa i owoce natomiast – od ryzyka gradu. Wszystko to z dopłatą budżetu państwa sięgającą 65%. Ponadto ubezpieczyciel oferować również będzie ubezpieczenia dodatkowe w ramach klauzul szczególnych. Takich, które dają ochronę np. od 8% ubytku w plonie oraz zabezpieczające finanse rolnika przed ryzykiem ognia, które będą sprzedawane na warunkach komercyjnych.
Concordia przygotowała materiał informacyjny, w którym przedstawia najważniejsze kwestie na temat konstrukcji ubezpieczenia.
Źródło; www.concordiaubezpieczenia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…