Temat obecności agentów ubezpieczeniowych na Facebooku jest ważny zarówno dla agentów, jak i dla samych ubezpieczycieli.
Dowodem na to jest olbrzymie zainteresowanie metodami zdobywania klientów ubezpieczeniowych w social media. Kolejne potwierdzenie to wspieranie największego polskiego ubezpieczyciela w budowaniu marek osobistych agentów ubezpieczeniowych właśnie na Facebooku.
Korzystamy z niego często już po otwarciu powiek rankiem. Facebook. Dla wielu osób to strata czasu. Dla innych – źródło informacji i rozrywki. Nie zmienia to jednak faktu, że Polacy spędzają średnio 2 godziny dziennie właśnie na przeglądaniu Facebooka.
Jego fanpage „Edward Wszechmogący – Ubezpieczenia na Życie” może być chwilami kontrowersyjny. Ale na pewno przyciąga uwagę zarówno obecnych jak i nowych klientów.
Michał podczas Szczytu Ubezpieczeniowego 2018 opowie z perspektywy agenta jakie aktywności na Facebooku działają a jakie nie.
Dowiemy się jak Michał prowadzi swój fanpage na Facebooku i jak ta aktywność wpływa na zdobywanie klientów oraz sprzedaż ubezpieczeń.
Szczyt Ubezpieczeniowy 2018 będzie miał miejsce 22 listopada 2018 na szczytubezpieczeniowy.pl.
Dostęp VIP VIDEO zapewniający dożywotni dostęp do wszystkich szkoleń video można będzie kupić w cenie 297 zł.
Darmowe bilety zapewniające dostęp do wszystkich szkoleń video ze Szczytu Ubezpieczeniowego 2018 roku przez 24 godziny są dostępne w ograniczonej liczbie tutaj
http://szczytubezpieczeniowy.pl/jak-rzadzic-na-facebooku-jako-agent-ubezpieczeniowy/
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…