Temat obecności agentów ubezpieczeniowych na Facebooku jest ważny zarówno dla agentów, jak i dla samych ubezpieczycieli.
Dowodem na to jest olbrzymie zainteresowanie metodami zdobywania klientów ubezpieczeniowych w social media. Kolejne potwierdzenie to wspieranie największego polskiego ubezpieczyciela w budowaniu marek osobistych agentów ubezpieczeniowych właśnie na Facebooku.
Korzystamy z niego często już po otwarciu powiek rankiem. Facebook. Dla wielu osób to strata czasu. Dla innych – źródło informacji i rozrywki. Nie zmienia to jednak faktu, że Polacy spędzają średnio 2 godziny dziennie właśnie na przeglądaniu Facebooka.
Jego fanpage „Edward Wszechmogący – Ubezpieczenia na Życie” może być chwilami kontrowersyjny. Ale na pewno przyciąga uwagę zarówno obecnych jak i nowych klientów.
Michał podczas Szczytu Ubezpieczeniowego 2018 opowie z perspektywy agenta jakie aktywności na Facebooku działają a jakie nie.
Dowiemy się jak Michał prowadzi swój fanpage na Facebooku i jak ta aktywność wpływa na zdobywanie klientów oraz sprzedaż ubezpieczeń.
Szczyt Ubezpieczeniowy 2018 będzie miał miejsce 22 listopada 2018 na szczytubezpieczeniowy.pl.
Dostęp VIP VIDEO zapewniający dożywotni dostęp do wszystkich szkoleń video można będzie kupić w cenie 297 zł.
Darmowe bilety zapewniające dostęp do wszystkich szkoleń video ze Szczytu Ubezpieczeniowego 2018 roku przez 24 godziny są dostępne w ograniczonej liczbie tutaj
http://szczytubezpieczeniowy.pl/jak-rzadzic-na-facebooku-jako-agent-ubezpieczeniowy/
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…