Aktualności

Skuteczna sprzedaż ubezpieczeń turystycznych z Alwis&Secura

Co sprawia, że agent ubezpieczeniowy sprzedaje skutecznie? Właśnie to pytanie zadaliśmy sobie, a następnie naszym współpracownikom, gdy rozpoczynaliśmy prace nad nową ofertą ubezpieczenia turystycznego na zbliżający się sezon wakacyjny. Wniosków było sporo, ale naszą uwagę zwróciły następujące:
 

  1. Unikalność oferty – agenci lubią mieć produkt, o którym mogą powiedzieć klientowi, że jest dostępny wyłącznie w ich ofercie.
  2. System sprzedażowy, który umożliwia szybkie zawarcie umowy ubezpieczenia bez czasochłonnego wypełniania wniosków. Ważna jest także prostota systemu sprzedażowego.
  3. Sprawna obsługa po stronie Towarzystwa Ubezpieczeniowego, która pozwali na szybkie rozwiązanie problemów związanych ze złożeniem wniosku i szerzej z obsługą polisową.

 
Ponieważ opinie naszych agentów traktujemy serio, postaraliśmy się wspólnie z naszym strategicznym partnerem SIGNAL IDUNA Polska, uwzględnić je w pracach nad nowym produktem.
 
Mocne strony
 
Bezpieczne Podróże Alwis uwzględnia dwa zakresy (EUROPA i ŚWIAT), które pozwalają na oferowanie klientom kompleksowej ochrony w zależności od preferencji i kierunku podróży. Wybierając jeden ze specjalnie przygotowanych pakietów oprócz ryzyka kosztów leczenia i assistance tj. zakupu lekarstw, transportu do szpitala, pobytu w szpitalu, powrotu do Polski czy kontynuacji leczenia w kraju, klient otrzymuje pomoc prawną, NNW, OC i ubezpieczenie bagażu. Dodatkowo ubezpieczenie zapewnia ochronę w przypadku zaostrzenia choroby przewlekłej, amatorskiego uprawiania sportów i to wszystko niezależnie od wieku klienta – bez zwyżki składki.
 
Dlaczego warto mieć w swojej ofercie?
 
Oferta Alwis&Secura oprócz standardowych ubezpieczeń, które są powszechnie dostępne, składa się także z produktów obecnych tylko i wyłącznie w naszej sieci. Przykładem jest właśnie produkt Bezpieczne Podróże Alwis, który jest na wyłączność agentów współpracujących z Alwis&Secura. Dzięki temu agenci posiadający go w swojej ofercie mogą proponować korzystne warunki, zapewniając o ich unikalności.
 
Ponadto agenci zyskują przejrzysty i łatwy w obsłudze system sprzedażowy dedykowany specjalnie dla agentów Alwis&Secura. Szybkie przeliczenie składki i  intuicyjny wniosek znaczenie usprawnia proces zawarcia ubezpieczenia.
 
Współpracownicy Alwis mogą mieć pewność, że uzyskają wsparcie merytoryczne i szkoleniowe ze strony dedykowanego konsultanta z SIGNAL IDUNA. W przypadku wątpliwości i problemów, z którymi agent nie potrafi sobie poradzić, może zawsze liczyć na jego pomoc.
 
Dodatkową korzyścią jest to, że nasz produkt wyróżnia się konkurencyjnymi i niezmiennymi stawkami w PLN i prostym sposobem rozliczeń, dzięki któremu agent oszczędza czas, a prowizja co miesiąc, punktualnie wpływa na jego konto.
 
Chatbot dla każdego agenta
 
Agent Alwisa może też liczyć, na wsparcie poprzez działania marketingowe – kampanie reklamowe, materiały drukowane i wiele innych form promocji produktów.
 
W tym zakresie nowością jest działający już od paru miesięcy „Chatbot” poprzez komunikator Messenger na portalu Facebook. Jest to obecnie jedna z najszybszych i najbardziej skutecznych form komunikacji z klientem. Zautomatyzowaliśmy rozmowę, dzięki skryptowi komputerowemu, który odpowiada naszym klientom na najczęściej zadawane pytania. Działanie Chatbota można sprawdzić, wchodząc na nasz profil na Facebooku. W ciągu najbliższych tygodni każdy nasz agent, będzie mógł zintegrować ten sam Chatbot na swoim profilu Facebook – zyskując nowe narzędzie do pozyskiwania klientów.
 
Współpraca bez długoterminowych zobowiązań
 
Każdy agent może związać się z nami za pośrednictwem wybranej przez niego formy współpracy. Może to być umowa brandowa (np. tylko na jeden produkt), która charakteryzuje się minimum formalności i nie ogranicza agenta w sprzedaży innych ubezpieczeń. Osoba fizyczna natomiast ma możliwość współpracy na podstawie umowy cywilno-prawnej (umowy zlecenie), która podobnie jak poprzednia nie wymaga zbędnych formalności i nie ogranicza agenta. Oczywiście agent może również podjąć współpracę w oparciu o umowę agencyjną, która daje wiele korzyści – bez lojalek, dostęp do wszystkich dedykowanych produktów i wiele innych.
 

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

14 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

14 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago