Co sprawia, że agent ubezpieczeniowy sprzedaje skutecznie? Właśnie to pytanie zadaliśmy sobie, a następnie naszym współpracownikom, gdy rozpoczynaliśmy prace nad nową ofertą ubezpieczenia turystycznego na zbliżający się sezon wakacyjny. Wniosków było sporo, ale naszą uwagę zwróciły następujące:
Ponieważ opinie naszych agentów traktujemy serio, postaraliśmy się wspólnie z naszym strategicznym partnerem SIGNAL IDUNA Polska, uwzględnić je w pracach nad nowym produktem.
Mocne strony
Bezpieczne Podróże Alwis uwzględnia dwa zakresy (EUROPA i ŚWIAT), które pozwalają na oferowanie klientom kompleksowej ochrony w zależności od preferencji i kierunku podróży. Wybierając jeden ze specjalnie przygotowanych pakietów oprócz ryzyka kosztów leczenia i assistance tj. zakupu lekarstw, transportu do szpitala, pobytu w szpitalu, powrotu do Polski czy kontynuacji leczenia w kraju, klient otrzymuje pomoc prawną, NNW, OC i ubezpieczenie bagażu. Dodatkowo ubezpieczenie zapewnia ochronę w przypadku zaostrzenia choroby przewlekłej, amatorskiego uprawiania sportów i to wszystko niezależnie od wieku klienta – bez zwyżki składki.
Dlaczego warto mieć w swojej ofercie?
Oferta Alwis&Secura oprócz standardowych ubezpieczeń, które są powszechnie dostępne, składa się także z produktów obecnych tylko i wyłącznie w naszej sieci. Przykładem jest właśnie produkt Bezpieczne Podróże Alwis, który jest na wyłączność agentów współpracujących z Alwis&Secura. Dzięki temu agenci posiadający go w swojej ofercie mogą proponować korzystne warunki, zapewniając o ich unikalności.
Ponadto agenci zyskują przejrzysty i łatwy w obsłudze system sprzedażowy dedykowany specjalnie dla agentów Alwis&Secura. Szybkie przeliczenie składki i intuicyjny wniosek znaczenie usprawnia proces zawarcia ubezpieczenia.
Współpracownicy Alwis mogą mieć pewność, że uzyskają wsparcie merytoryczne i szkoleniowe ze strony dedykowanego konsultanta z SIGNAL IDUNA. W przypadku wątpliwości i problemów, z którymi agent nie potrafi sobie poradzić, może zawsze liczyć na jego pomoc.
Dodatkową korzyścią jest to, że nasz produkt wyróżnia się konkurencyjnymi i niezmiennymi stawkami w PLN i prostym sposobem rozliczeń, dzięki któremu agent oszczędza czas, a prowizja co miesiąc, punktualnie wpływa na jego konto.
Chatbot dla każdego agenta
Agent Alwisa może też liczyć, na wsparcie poprzez działania marketingowe – kampanie reklamowe, materiały drukowane i wiele innych form promocji produktów.
W tym zakresie nowością jest działający już od paru miesięcy „Chatbot” poprzez komunikator Messenger na portalu Facebook. Jest to obecnie jedna z najszybszych i najbardziej skutecznych form komunikacji z klientem. Zautomatyzowaliśmy rozmowę, dzięki skryptowi komputerowemu, który odpowiada naszym klientom na najczęściej zadawane pytania. Działanie Chatbota można sprawdzić, wchodząc na nasz profil na Facebooku. W ciągu najbliższych tygodni każdy nasz agent, będzie mógł zintegrować ten sam Chatbot na swoim profilu Facebook – zyskując nowe narzędzie do pozyskiwania klientów.
Współpraca bez długoterminowych zobowiązań
Każdy agent może związać się z nami za pośrednictwem wybranej przez niego formy współpracy. Może to być umowa brandowa (np. tylko na jeden produkt), która charakteryzuje się minimum formalności i nie ogranicza agenta w sprzedaży innych ubezpieczeń. Osoba fizyczna natomiast ma możliwość współpracy na podstawie umowy cywilno-prawnej (umowy zlecenie), która podobnie jak poprzednia nie wymaga zbędnych formalności i nie ogranicza agenta. Oczywiście agent może również podjąć współpracę w oparciu o umowę agencyjną, która daje wiele korzyści – bez lojalek, dostęp do wszystkich dedykowanych produktów i wiele innych.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…