Categories: Aktualności

Specjalna oferta od MetLife z Okazji Dnia Matki i Dnia Dziecka

W dniach od 14 maja do 15 czerwca ubezpieczenie „Bezpieczne Dziecko Premium”, będzie można kupić ze zniżką 10%. Upust dotyczy wszystkich dzieci obejmowanych ochroną i każdej składki przez cały okres obowiązywania umowy. 

 

„Bezpieczne Dziecko Premium”

 
Bożena Trzaska, dyrektor ds. Rozwoju Produktów Ochronnych MetLife wyjaśnia zasady i cel promocji: „ Zbliżające się wakacje to dla dzieci czas swobody i beztroskich zabaw, na który czekają przez cały rok. To również okres dużej aktywności fizycznej najmłodszych, dlatego warto pomyśleć o ubezpieczeniu. Dzięki naszemu produktowi „Bezpieczne Dziecko Premium” możemy zapewnić dziecku najlepszą możliwą ochronę na wypadek różnych zdarzeń losowych. Sami zyskujemy poczucie komfortu, a 10% zniżki na składkę przez cały czas obowiązywania umowy jest dodatkową zachętą do skorzystania z oferty”.
 

Ochrona dziecka na wypadek różnych zdarzeń losowych

 
„Bezpieczne Dziecko Premium” – umowa dodatkowa do umów podstawowych „MetLife Gwarantowana Ochrona”, „MetLife na Życie” i „Gwarantowana Emerytura +” – to kompleksowe ubezpieczenie ochronne dla dziecka. Zapewnia wsparcie finansowe w przypadku poważnej choroby, złamań lub oparzeń, trwałego inwalidztwa wskutek nieszczęśliwego wypadku, hospitalizacji czy operacji.
 

Podwójna ochrona na czas wakacji

 
Polisa gwarantuje podwójną sumę ubezpieczenia w razie trwałego inwalidztwa wskutek NW lub złamania, bądź oparzenia wskutek NW Dziecka, jeżeli zdarzenie ma miejsce w okresie 1 lipca – 31 sierpnia. Ubezpieczenie zapewnia również ochronę ubezpieczeniową z tytułu umowy assistance obejmująca m.in.: konsultacje medyczne, specjalistyczne badania,rehabilitacje oraz pomoc w nauce.
 
Źródło: www.metlife.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago