Aktualności

Sprawna obsługa szkód i szybka pomoc dla klientów LINK4 dotkniętych powodzią

LINK4, podobnie jak większość ubezpieczycieli uruchomił szybką ścieżkę obsługi dla osób poszkodowanych przez powodzie i podtopienia, do których doszło na południu Polski. Dzięki temu, pierwsze zaliczki na poczet wypłaty odszkodowań już trafiły do klientów z zalanych rejonów. 

Ułatwiony proces likwidacji szkód 

W odpowiedzi na ostatnie wydarzenia, LINK4 uruchomił szybką ścieżkę obsługi dla osób poszkodowanych przez powodzie i podtopienia. Ubezpieczyciel, by ułatwić proces i jednocześnie skrócić czas oczekiwania na wypłatę odszkodowania dla osób  dotkniętych przez tego typu zdarzenia do minimum ograniczył formalności. Z opublikowanych informacji wynika, że: 

  • poszkodowani klienci mają priorytet na infolinii i zgłoszeniu internetowym, 
  • dostępny jest prosty formularz rejestracji szkody – wystarczy podać 4 informacje: numer polisy, dane osoby z telefonem, krótki opis okoliczności i numer konta do przelewu, 
  • zaliczki są wypłacone jeszcze tego samego dnia. 

LINK4 aktywował też preobsługę szkód, co oznacza, że ubezpieczyciel nie czeka na zgłoszenia, tylko samodzielnie kontaktuje się z klientami z zagrożonych powodzią rejonów, by dowiedzieć się, czy wystąpiła u nich szkoda i czy potrzebują pomocy. 

Wsparcie ubezpieczyciela 

Z uwagi na dużą liczbę zgłoszeń ubezpieczyciel zwiększył również obsadę zespołów odpowiedzialnych za przyjmowanie i obsługę szkód. LINK4 wysłał już na zalane tereny na południu Polski swoich Mobilnych Ekspertów, którzy na miejscu będą przeprowadzać oględziny zniszczonego przez wodę mienia. Co więcej, na wyjazd czekają kolejne osoby. 

Zależy nam, by w tej trudnej sytuacji nasi klienci jak najszybciej dostali wsparcie i to nie tylko pieniężne. Podczas rozmowy nasi konsultanci rejestrują szkody, ale także przypominają, że w przypadku gdy lokal nie będzie nadawał się do zamieszkania, LINK4 pokryje koszty wynajmu przez klienta lokalu zastępczego, a także w ramach assistance, zorganizuje i pokryje koszty pobytu w hotelu – podkreśla Marek Wasilewski, dyrektor Pionu Szkód w LINK4. 

Co zrobić w razie wystąpienia szkody? 

Wielu z nas wciąż nie wie co zrobić w razie wystąpienia szkody, dlatego ubezpieczyciel przypomina, że: 

  • w miarę możliwości należy zabezpieczyć mienie przed dalszym zniszczeniem, 
  • zrobić zdjęcia uszkodzeń i spisać je, 
  • uprzątnięte rzeczy należy złożyć w jednym miejscu, 
  • szkodę możemy zgłosić na stronie www.link4.pl lub na infolinii 22 444 44 44, 
  • jeśli mamy już zdjęcia uszkodzeń, możemy sprzątnąć uszkodzone mienie, 

Co istotne, w każdym przypadku ubezpieczyciel skontaktuje się z nami i przekaże nam informacje o dalszych działaniach. 

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Rekordowe koszty katastrof naturalnych wyzwaniem dla rynku ubezpieczeń 

Pierwsza połowa 2025 roku przyniosła rekordowe straty ubezpieczeniowe spowodowane katastrofami naturalnymi – tak wynika z…

17 godzin ago

Jak ubezpieczenie od hejtu chroni dzieci przed przemocą w sieci? 

Niestety internet to nie tylko miejsce nauki, zabawy i kontaktu z przyjaciółmi, ale też przestrzeń…

18 godzin ago

Likwidacja Hello Insurance Group – praktyczne wskazówki dla kierowców i poszkodowanych 

Hiszpański organ nadzoru finansowego cofnął licencję i rozpoczął likwidację Hello Insurance Group – firmy, która…

2 dni ago

200 tys. zł kary dla DioDea Poland za lekceważenie Rzecznika Finansowego 

Rzecznik Finansowy nałożył na DioDea Poland rekordową, jak na podmiot zajmujący się likwidacją szkód karę…

2 dni ago

Stabilny wzrost i wysoka rentowność – Generali podsumowuje I półrocze 2025 

Pierwsza połowa 2025 roku okazała się dla Grupy Generali czasem wyraźnego wzrostu i wzmocnienia pozycji…

2 dni ago

Ubezpieczenie na życie a długi zmarłego – jak chronić rodzinę przed zobowiązaniami? 

Śmierć bliskiej osoby to trudny czas, który niestety niesie ze sobą także wyzwania finansowe. Z…

6 dni ago