Aktualności

„Strażnik przyszłości” w nowej odsłonie reklamowej

W dniu dzisiejszym wystartowała kampania reklamowa Nationale-Nederlanden „Strażnik Przyszłości”. Jest to nowa odsłona dobrze znanego produktu pod tą samą nazwą, który pozwala oszczędzać na przyszłość dziecka i jednocześnie chronić siebie i rodzinę przed nieprzewidzianymi zdarzeniami.
 

Ubezpieczenie pod nazwą „Strażnik przyszłości” jest jednym z najpopularniejszych produktów, którego celem jest bezpieczeństwo finansowe rodziny. Małgorzata Nycz, Dyrektor Marketingu w Nationale-Nederlanden przypomina, że z badania przeprowadzonego przez ubezpieczyciela wynika, że Polacy oszczędzają i chcą oszczędzać: „Prawie połowa z nas oszczędza z myślą o przyszłości swoich podopiecznych, a spośród tych, którzy tego nie robią aż 40 procent ma zamiar zacząć w ciągu najbliższego roku”.
 
Bohaterami spotu są ojciec z córką, którzy spędzają czas w aquaparku. Rodzic przez troskę o życie swojego dziecka wybiega myślami w przyszłość i wydaje się być nieobecny, przez co nie potrafi cieszyć się chwilą. Zostaje uświadomiony przez ratownika, że najważniejsze jest docenianie momentów spędzonych z najbliższymi tu i teraz. Aby móc z radością korzystać z rodzinnego czasu, warto już dziś stać się „Strażnikiem Przyszłości” i pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu dziecku bezpiecznej drogi przez życie. W spocie zwieńczeniem tej drogi są osiągnięte w dorosłości sukcesy sportowe córki.
 
 „Pokazujemy też, że każdy z nas powinien być dumny z tego, że zadbał o przyszłość najbliższych, ponieważ jest to krok w stronę spokojnego jutra, dający możliwość cieszenia się tym, co najważniejsze, czyli wspólnymi chwilami z rodziną. To odpowiedź na potrzeby klientów, których głos jest dla nas bardzo ważny. Wraz ze startem kampanii, chcemy także podzielić się ich wyjątkowymi historiami. Już niedługo będą one dostępne na naszej stronie internetowej dedykowanej raportowi o dojrzałości Polaków” – dodaje Małgorzata Nycz.
 
Spot telewizyjny, będzie emitowany m.in. w TVN, Polsacie oraz wielu kanałach tematycznych. Działania efektywnościowe i odsłonowe będą również prowadzone w Internecie – reklamę można obejrzeć na kanale YouTube: www.youtube.com/watch?v=9lWXIe-OaV4&feature=youtu.be. Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są do końca czerwca.
 
 
Źródło: www.nn.pl  www.publicrelations.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

1 dzień ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

1 dzień ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

1 dzień ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

2 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

2 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

3 dni ago