Aktualności

„Strażnik przyszłości” w nowej odsłonie reklamowej

W dniu dzisiejszym wystartowała kampania reklamowa Nationale-Nederlanden „Strażnik Przyszłości”. Jest to nowa odsłona dobrze znanego produktu pod tą samą nazwą, który pozwala oszczędzać na przyszłość dziecka i jednocześnie chronić siebie i rodzinę przed nieprzewidzianymi zdarzeniami.
 

Ubezpieczenie pod nazwą „Strażnik przyszłości” jest jednym z najpopularniejszych produktów, którego celem jest bezpieczeństwo finansowe rodziny. Małgorzata Nycz, Dyrektor Marketingu w Nationale-Nederlanden przypomina, że z badania przeprowadzonego przez ubezpieczyciela wynika, że Polacy oszczędzają i chcą oszczędzać: „Prawie połowa z nas oszczędza z myślą o przyszłości swoich podopiecznych, a spośród tych, którzy tego nie robią aż 40 procent ma zamiar zacząć w ciągu najbliższego roku”.
 
Bohaterami spotu są ojciec z córką, którzy spędzają czas w aquaparku. Rodzic przez troskę o życie swojego dziecka wybiega myślami w przyszłość i wydaje się być nieobecny, przez co nie potrafi cieszyć się chwilą. Zostaje uświadomiony przez ratownika, że najważniejsze jest docenianie momentów spędzonych z najbliższymi tu i teraz. Aby móc z radością korzystać z rodzinnego czasu, warto już dziś stać się „Strażnikiem Przyszłości” i pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu dziecku bezpiecznej drogi przez życie. W spocie zwieńczeniem tej drogi są osiągnięte w dorosłości sukcesy sportowe córki.
 
 „Pokazujemy też, że każdy z nas powinien być dumny z tego, że zadbał o przyszłość najbliższych, ponieważ jest to krok w stronę spokojnego jutra, dający możliwość cieszenia się tym, co najważniejsze, czyli wspólnymi chwilami z rodziną. To odpowiedź na potrzeby klientów, których głos jest dla nas bardzo ważny. Wraz ze startem kampanii, chcemy także podzielić się ich wyjątkowymi historiami. Już niedługo będą one dostępne na naszej stronie internetowej dedykowanej raportowi o dojrzałości Polaków” – dodaje Małgorzata Nycz.
 
Spot telewizyjny, będzie emitowany m.in. w TVN, Polsacie oraz wielu kanałach tematycznych. Działania efektywnościowe i odsłonowe będą również prowadzone w Internecie – reklamę można obejrzeć na kanale YouTube: www.youtube.com/watch?v=9lWXIe-OaV4&feature=youtu.be. Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są do końca czerwca.
 
 
Źródło: www.nn.pl  www.publicrelations.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

11 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

11 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago