Okazuje się, że innowacje i start-upowe podejście sprawdzają się także w branży ubezpieczeniowej. Potwierdza to polski insurtech Beesafe. Spółka-córka grupy ubezpieczeniowej VIG w zaledwie rok od pojawienia się na rynku zdobyła 100 tys. klientów. A do sukcesu firmy z pewnością przyczynił się szybki i prosty internetowy kalkulator OC/AC.
Pełna digitalizacja i maksymalne uproszczenie procesów związanych z wyceną i zakupem – na to właśnie postawił start-up ubezpieczeniowy Beesafe. Opracowany przez firmę internetowy kalkulator OC/AC pozwala na naprawdę błyskawiczne wyliczenie wysokości ceny polisy, wystarczy podać jedynie dwa parametry: numer rejestracyjny pojazdu i datę urodzenia jego właściciela.
Przypominamy, że rok temu Polska została wybrana jako kraj pilotażowy dla wdrożenia tego innowacyjnego na naszym rynku rozwiązania.
– Cieszy nas, że Polacy, którzy charakteryzują się wysokim (i wciąż rosnącym) poziomem cyfryzacji, docenili szybkość i łatwość zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego, którą im zapewniliśmy. W pełni zdalny dostęp do usług w połączeniu z najwyższymi standardami bezpieczeństwa, stojącymi za Vienna Insurance Group i Compensa, sprawiły, że w zaledwie rok od uruchomienia naszych działań komunikacyjnych zaufało nam aż 100 tys. Polaków – mówi Rafał Mosionek, prezes zarządu Beesafe.
Jak możemy przeczytać na stronie ubezpieczyciela, start-up analizuje branżę, dostrzega potrzeby cyfrowych konsumentów i szybko reaguje. A podstawę funkcjonowania organizacji stanowi metodologia Scrum, zgodnie z którą Beesafe od początku buduje swoją zwinność. Z takim też podejściem patrzy w przyszłość.
– Myśląc o przyszłości, widzę trójkąt z trzema wierzchołkami – jeden z nich to nowe produkty, drugi – nowe kanały dystrybucji, trzeci – nowe rynki. Prowadzimy rozważania w każdym z tych trzech wymiarów. Na dziś podjęliśmy na 100% decyzję o rozszerzeniu oferty produktowej, w pozostałych wymiarach dyskusje są jeszcze w toku – mówi o planach Beesafe Rafał Mosionek.
Źródło: Beesafe
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…