Categories: Wywiady

Szkolimy nowych agentów i szukamy wśród nich diamentów do oszlifowania – Dariusz Majewski z DLS Solutions

Dzisiejszą publikacją inaugurujemy cykl rozmów z właścicielami / przedstawicielami agencji oraz multiagencji ubezpieczeniowych, którzy realizują działania w ciekawy i skuteczny sposób. Mamy nadzieję, że znajdziecie w nich Państwo sporo pomysłów na to w jakich polach możecie się rozwinąć bądź ulepszyć swoje działania.

Zapraszamy do lektury rozmowy z Panem Dariuszem Majewskim.

Opowiedz nam krótko o swojej agencji i jej roli w branży ubezpieczeniowej. Jak wyróżnia się na tle konkurencji?

Jako Multiagencja w obecnej formie istniejmy od 2019 roku, w skład firmy wchodzą ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branży oraz postawiliśmy na szkolenie osób które wcześniej nie pracowały jako agenci ubezpieczeniowi. Dla osób zaczynających w branży opracowaliśmy program szkoleń i wdrożenia, który bardzo dobrze się sprawdza. Postawiliśmy sobie za cel szkolenie nowych agentów i wyszukiwanie wśród nich diamentów do oszlifowania.

Każdego klienta traktujemy indywidualnie, stając się jego przyjacielem, doradcą na którego zawsze mogą liczyć. Klienci za pośrednictwem porównywarek internetowych są traktowani bezosobowo i zawierane przez nich polisy często nie spełniają oczekiwań klientów co najczęściej okazuje się przy likwidacji szkody.

Dla osób zainteresowanych przeprowadzamy bezpłatnie audyty polis które obecnie klienci mają wykupione. Omawiamy z klientem plusy i minusy jego polis oraz dopasowanie ubezpieczonych ryzyk według oczekiwań klientów.

Jaki jest sekret Twojego sukcesu w branży ubezpieczeniowej?

Dziś klient oczekuje pełnego profesjonalizmu od Agenta Ubezpieczeniowego i dobrego doradcy znającego się na szczegółach różniących Towarzystwa Ubezpieczeniowe. Kluczem do sukcesu jest zadowolony klient który ma zrobioną taką ofertę ubezpieczeniową, która chroni wszystkie możliwe ryzyka w dobrej (taniej cenie). Bardzo ważne jest aby klient dokładnie wiedział jakie ma warunki i wyłączenia na polisie. Klient świadomy jest najlepszą reklamą dla nas i nowi klienci z takiego polecenia są bardzo często dobrze zorientowani  jakiego ubezpieczenia potrzebują.

Co stanowiło wyzwanie w ostatnim (pandemicznym) roku?

Przestawienie się na pracę zdalną w roku (pandemicznym) poszło bardzo płynnie. Otworzyliśmy tylko jedno biuro stacjonarne w Włocławku rezygnując z kolejnych zaplanowanych lokalizacji. Sprzedaż zdalna ma swoje plusy i dziś większość sprzedaży polis realizujemy w ten sposób.

Z jakich narzędzi korzystasz do organizacji pracy swojej agencji?

Głównym narzędziem wykorzystywanym w pracy naszej Multiagencji jest praca na systemie SuperAgent. System się rozwija, wprowadza nowe rozwiązania i szybko dział obsługi potrafi reagować na nasze potrzeby.

Czy masz jakieś wskazówki dla osób chcących odnieść sukces w branży ubezpieczeniowej?

Sposobów na odniesienie sukcesu w branży ubezpieczeniowej jest kilka, wszystko jest uzależnione od osobowości danej osoby. Nie na wszystkich podziała ta sama metoda pracy, nie każdy jest w stanie realizować cel wyznaczoną drogą. Każdego Agenta traktujemy indywidualnie dla każdego wyznaczamy indywidualną ścieżkę działania, każdego należy poznać i (wejść w jego skórę). Na pewno główną wskazówką aby w branży odnieść sukces jest systematyczność i wytrwałość, brak „strachu” przed telefonem do nieznanej osoby lub firmy.

Gdybyś nie był agentem ubezpieczeniowym, byłbyś…?

Gdybym nie był Agentem to na pewno pracował bym, w takim zawodzie aby być blisko klienta i sprzedaży, zarządzać zespołem sprzedażowym. To jest rodzaj pracy który najbardziej mi odpowiada.

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

16 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

16 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

19 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago