Aktualności

Sztuczna inteligencja wezwie assistance za pomocą jednego zdjęcia 

Sztuczna inteligencja wezwie assistance – wystarczy do tego zdjęcie tablic rejestracyjnych uszkodzonego auta i numer telefonu. Usługa, która jest już dostępna dla klientów Compensy powstała dzięki współpracy Global Assistance Polska ze spółką technologiczną Beesafe. 

Automatyczny sposób wezwania moto assistance 

Nowe rozwiązanie Global Assistance Polska pozwala na szybkie zgłoszenie kolizji, wypadku lub innych zdarzeń drogowych. Co istotne, wprowadzona usługa minimalizuje czas potrzebny na rejestrację i przyspiesza wysłanie pomocy na miejsce. Jest to możliwe dzięki temu, że klient nie musi ręcznie wprowadzać numeru polisy, VIN ani innych informacji, ponieważ system automatycznie wczytuje niezbędne dane. Nie musi także znać numeru telefonu do asystora. Wystarczy, że przez formularz online dostępny na stronie partnera lub w jego aplikacji mobilnej załączy zdjęcie tablic rejestracyjnych pojazdu oraz numer telefonu – wówczas wezwaniem pomocy zajmie się sztuczna inteligencja. Z opublikowanych informacji wynika, że wspierana przez AI automatyczna ścieżka zgłoszenia wykorzystuje technologię rozpoznawania zdjęć i metadanych. Algorytm odczytuje numer rejestracyjny pojazdu, natomiast lokalizacja zostaje pobrane z metadanych EXIF przesłanego zdjęcia. 

Technologia, która wpływa na komfort klienta 

Powyższa ścieżka, w oparciu o bazę danych ubezpieczeń, pozwala na automatyczne rejestrowanie zgłoszenia w systemie. Równie błyskawicznie klient otrzymuje informacje zwrotną z numerem zgłoszenia. 

– Dzięki nowemu rozwiązaniu klient może przejść przez cały proces rejestracji w zaledwie kilku krokach. Automatyczne wykrywanie lokalizacji klienta przyspiesza wysłanie pomocy drogowej we wskazane miejsce. Inwestujemy w technologie, które realnie wpływają na komfort naszych partnerów i ich klientów oraz na efektywność procesów. Automatyczna ścieżka rejestracji zgłoszeń to kolejne nasze wdrożenie – obok Modułu Śledzenia Szkody – które usprawnia obsługę i zapewnia docelowym klientom poczucie bezpieczeństwa. To też dowód na to, że nie stoimy w miejscu, ale stale się rozwijamy, wprowadzając innowacje, które realnie zmieniają rynek usług assistance – mówi Michał Makarczyk, prezes Global Assistance Polska. 

Autorskie rozwiązanie Global Assistance Polska 

Warto podkreślić, że automatyczna ścieżka zgłoszeń to autorskie rozwiązanie Global Assistance Polska. Nowa usługa powstała dzięki współpracy ze spółką technologiczną Beesafe, która staje się centrum eksperckim, m.in. w obszarze AI, dla spółek Vienna Insurance Group. Pierwszym ubezpieczycielem, który ją wdrożył jest Compensa. To klienci tej firmy mogą już wzywać pomoc na drodze z wykorzystaniem nowego rozwiązania. Aktualnie asystor prowadzi również pracę nad jego wdrożeniem w InterRisk. A z uwagi na potencjał rozwiązania firma jest otwarta na współpracę z innymi ubezpieczycielami, brokerami, firmami leasingowymi czy  flotami firmowymi. 

Źródło: Global Assistance Polska, prnews.pl 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

10 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

10 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago