Pod nazwą Teraz by Aviva, ubezpieczyciel wprowadza ubezpieczenie autocasco na godziny. Oferta skierowana jest do tych właścicieli samochodów, którzy rzadko korzystają z auta. Jak podkreśla prezes Avivy Adam Uszpolewicz – podczas lata z usługi skorzysta co najmniej 100 tys. osób.
Jak wskazał szef Avivy – do najczęstszych powodów, dla których Polacy nie wykupują ubezpieczenia AC, zalicza się niską wartość auta oraz wysoką cenę ubezpieczenia. Wśród Polaków panuje również przeświadczenie, że nie stać ich na tego typu ochronę. Jednak są zdania, że istnieje szereg sytuacji życiowych, w których AC by się przydało. Do takich sytuacji zaliczyć możemy min.: wyjazd na wczasy czy weekendowy wypad za miasto.
„Aż 64% Polaków deklaruje, że kupuje cokolwiek przez internet, tyle samo korzysta ze smartfonów. Tylko w I kwartale zrealizowali oni 100 mln transakcji mobilnych. Natomiast przenosząc to samo do świata ubezpieczeń – to tylko 5% sprzedaży produktów ubezpieczeniowych odbywa się przez kanały zdalne, a tylko 2% sprzedaje się przez internet – są to głównie bardzo proste ubezpieczenia turystyczne” – powiedział prezes Avivy w Polsce.
Dodał, że: „Z badania przeprowadzonego przez Avivę wynika, że 66% osób wyraziło zainteresowanie pobraniem aplikacji Teraz, 92% stwierdziło, że Teraz jest dopasowane do potrzeb, a 93%, że wyróżnia się na tle konkurencji”.
Jak podaje ubezpieczyciel – polisę Teraz by Aviva można wykupić na kilka godzin (warunki określają minimalny czas – od 3 godzin). Ubezpieczenie można również nabyć na kilka dni lub tygodni jak i na cały miesiąc (maksymalny okres ubezpieczenia – 30 dni).
Ubezpieczenie zasięgiem terytorialnym obejmuje Europę (z wyjątkiem Rosji, a w przypadku kradzieży – również z wyłączeniem Mołdawii, Białorusi i Ukrainy). W razie szkody – można ją zgłosić za pomocą aplikacji.
Całą koncepcję ubezpieczenia, które „działa” na czas, aplikację Teraz oraz model dystrybucji opracował i stworzył wewnętrzny zespół specjalistów w Avivie: „To jest wyłącznie polski produkt. Taka usługa pojawiła się na niektórych rynkach zagranicznych, np. w Wielkiej Brytanii, gdzie jest szczególnie wykorzystywana przez młodych, jeszcze niedoświadczonych kierowców” – powiedział prezes.
Źródło: www.money.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…