Pod nazwą Teraz by Aviva, ubezpieczyciel wprowadza ubezpieczenie autocasco na godziny. Oferta skierowana jest do tych właścicieli samochodów, którzy rzadko korzystają z auta. Jak podkreśla prezes Avivy Adam Uszpolewicz – podczas lata z usługi skorzysta co najmniej 100 tys. osób.
Jak wskazał szef Avivy – do najczęstszych powodów, dla których Polacy nie wykupują ubezpieczenia AC, zalicza się niską wartość auta oraz wysoką cenę ubezpieczenia. Wśród Polaków panuje również przeświadczenie, że nie stać ich na tego typu ochronę. Jednak są zdania, że istnieje szereg sytuacji życiowych, w których AC by się przydało. Do takich sytuacji zaliczyć możemy min.: wyjazd na wczasy czy weekendowy wypad za miasto.
„Aż 64% Polaków deklaruje, że kupuje cokolwiek przez internet, tyle samo korzysta ze smartfonów. Tylko w I kwartale zrealizowali oni 100 mln transakcji mobilnych. Natomiast przenosząc to samo do świata ubezpieczeń – to tylko 5% sprzedaży produktów ubezpieczeniowych odbywa się przez kanały zdalne, a tylko 2% sprzedaje się przez internet – są to głównie bardzo proste ubezpieczenia turystyczne” – powiedział prezes Avivy w Polsce.
Dodał, że: „Z badania przeprowadzonego przez Avivę wynika, że 66% osób wyraziło zainteresowanie pobraniem aplikacji Teraz, 92% stwierdziło, że Teraz jest dopasowane do potrzeb, a 93%, że wyróżnia się na tle konkurencji”.
Jak podaje ubezpieczyciel – polisę Teraz by Aviva można wykupić na kilka godzin (warunki określają minimalny czas – od 3 godzin). Ubezpieczenie można również nabyć na kilka dni lub tygodni jak i na cały miesiąc (maksymalny okres ubezpieczenia – 30 dni).
Ubezpieczenie zasięgiem terytorialnym obejmuje Europę (z wyjątkiem Rosji, a w przypadku kradzieży – również z wyłączeniem Mołdawii, Białorusi i Ukrainy). W razie szkody – można ją zgłosić za pomocą aplikacji.
Całą koncepcję ubezpieczenia, które „działa” na czas, aplikację Teraz oraz model dystrybucji opracował i stworzył wewnętrzny zespół specjalistów w Avivie: „To jest wyłącznie polski produkt. Taka usługa pojawiła się na niektórych rynkach zagranicznych, np. w Wielkiej Brytanii, gdzie jest szczególnie wykorzystywana przez młodych, jeszcze niedoświadczonych kierowców” – powiedział prezes.
Źródło: www.money.pl
600 tysięcy złotych – tyle wynosi rekordowa kara, jaką Rzecznik Finansowy nałożył na DallBogg. Z…
Rosnąca popularność wyjazdów wymaga nowoczesnych rozwiązań w zakresie ubezpieczeń. Colonnade odpowiada na te potrzeby, oferując…
Podróż samochodem to nie tylko przyjemność, ale też ryzyko nieoczekiwanych problemów na drodze. W takich…
Polski rynek ubezpieczeń cyfrowych zyskuje na znaczeniu. Trasti, insurtech działający głównie w Polsce, właśnie pozyskał…
Popularność rowerów, w tym tych z napędem elektrycznym, rośnie z każdym rokiem – podobnie jak…
Ponad 3 tysiące kierowców wzięło udział w kampanii LINK4 promującej bezpieczną jazdę. Teraz ruszyła kolejna…