PZU – w ramach najnowszej kampanii marketingowej rozpoczyna promocję polisy pod nazwą PZU Start w Dorosłość. Ubezpieczenie gwarantuje środki pieniężne u progu ich dorosłości, a także daje daje ochronę finansową na wypadek śmierci rodzica lub opiekuna.
Ubezpieczonym może być osoba w wieku 18–55 lat. Jeżeli w trakcie ubezpieczenia dziecko straciłoby ubezpieczonego rodzica, na koniec umowy PZU Życie wypłaci dziecku zagwarantowaną w polisie kwotę. Polisa jest zawierana na okres od 5 do 25 lat, tak aby na koniec umowy dziecko było pełnoletnie i mogło otrzymać wypłatę z polisy.
Każdy, kto od 24 września do 30 listopada przeprowadzi w oddziale lub u agenta symulację przebiegu ubezpieczenia i pozostawi swoje dane kontaktowe, otrzyma dla dziecka niestraszkowe książeczki z bajkami. Dla osób, które w okresie promocji zdecydują się na zakup ubezpieczenia, PZU Życie ma dodatkowy benefit – w pierwszym roku ubezpieczenia opłaci ostatnią, dwunastą składkę, do kwoty 200 zł. Oprócz tego podaruje maskotkę Niestraszka dla dziecka.
W przypadku tej oferty, istnieje dodatkowa opcja ubezpieczenia rentowego. Daje ona ochronę w razie śmierci ubezpieczonego. Ubezpieczyciel wypłacać będzie dodatkową rentę – płatną co miesiąc. Renta wypłacana będzie do końca okresu ubezpieczenia albo dożywotnio. Pieniądze z ubezpieczenia są zwolnione z podatku od spadków i darowizn oraz podatku od zysków kapitałowych.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…