Categories: Do pracy

TU Zdrowie: Panel Ubezpieczającego z nowymi funkcjonalnościami

TU Zdrowie rozwija narzędzia IT wspierające zarządzenie polisami. Ubezpieczyciel wprowadził nowe funkcjonalności do Panelu Ubezpieczającego. Ułatwią one między innymi pracę działom personalnym, pozwalając na logowanie się na jednym koncie a także umożliwią raportowanie i grupowanie polis. 

Sprawne administrowanie polisami pracowniczymi 

Panel Ubezpieczającego TU Zdrowie to narzędzie umożliwiające działom personalnym na administrowanie polisami pracowniczymi. Pozwala on między innymi na dodawanie do systemu osób zgłoszonych do ubezpieczenia, samodzielne generowanie dokumentacji poprzez system, a także zarządzanie płatnościami i pakietami. Co istotne, Panel daje również dostęp do bieżącego stanu salda i wszystkich niezbędnych dokumentów osobom zarządzającym. Teraz ubezpieczyciel wprowadził kolejne funkcjonalności, które jeszcze bardziej ułatwią pracę działom personalnym. 

– Nowym udogodnieniem jest możliwość multi–logowania się. Dotyczy to sytuacji, kiedy dział personalny obsługuje więcej niż jedną spółkę w ramach grupy kapitałowej. Administrator po stronie klienta otrzymuje wówczas jeden login i jedno hasło, a po zalogowaniu się widzi w Panelu wszystkie spółki w ramach grupy i wybiera tę, na której chce pracować. Kolejna funkcjonalność to dodatkowa forma raportów. Dotychczas dostępna była porównywarka zmian między okresami ubezpieczenia. Nowy raport w intuicyjny sposób pokazuje zmiany w wybranym okresie dla pakietów partnerskich i rodzinnych.  Co ważne, działy personalne mogą wygenerować zestawienie z liczbą członków rodziny, ceną pakietu, a także informacją czy jest to przystąpienie, zmiana pakietu czy rezygnacja – mówi Sławomir Koszewski, członek zarządu TU Zdrowie. 

Nowe funkcjonalności Panelu Ubezpieczającego 

Należy zaznaczyć, że wprowadzone zmiany pozwalają również na podział pracowników wg miejsca wykonywania pracy i przypisanie ich do osób obsługujących poszczególne lokalizacje. Kwestia ta jest szczególnie istotna dla firm, które mają oddziały w różnych miastach – wówczas konta ich pracowników obsługiwane są przez działy personalne opiekujące się konkretną lokalizacją. Dostęp do bazy pracowników w całej Polsce jest możliwy z poziomu „master”. 

– Rozwinięty został także moduł Panelu Ubezpieczającego dotyczący obsługi e-deklaracji. Pozwala on obecnie na to, aby administrator po stronie klienta widział, które eDeklaracje zatwierdził, a które odrzucił. Ma także do nich wgląd już w trakcie wprowadzania ich przez pracowników – kiedy pracownik zalogował się, wybrał wariant, ale jeszcze nie zatwierdził dokumentu. Zatwierdzenie deklaracji powoduje dodanie pracownika do listy osób. Odrzucenie – „zniknięcie” osoby. Po wprowadzeniu tego raportu pracownik działu kadr ma pewność co zadziało się z deklaracją, czy na pewno ją zatwierdził, czy odrzucił. Status „podczas wprowadzania” pozwala pracownikowi działu kadr dopilnować swoich pracowników, aby dokończyli rejestrację – wyjaśnia Sławomir Koszewski. 

Rozwój i rozbudowa narzędzi IT 

Rozwój i rozbudowa narzędzi IT, które wspierają zarządzanie polisami to jeden z kluczowych elementów związanych z obsługą ubezpieczonych w TU Zdrowie. W ciągu ostatnich lat ubezpieczyciel sukcesywnie modyfikował Panel Ubezpieczającego, wprowadzając do niego szereg nowych funkcjonalności. Przypominamy, że poprzez Panel, działy personalne mają także dostęp do Panelu Medycyny Pracy. Rozwiązanie to ułatwia zarządzanie skierowaniami do lekarzy medycyny pracy i daje pełną kontrolę nad ważnością orzeczeń pracowników. 

Źródło: TU Zdrowie 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Jakie rodzaje ubezpieczeń powinniśmy uwzględnić w planie zabezpieczenia rodziny?

Zdrowie, bezpieczeństwo finansowe i ochrona przed skutkami niespodziewanych zdarzeń są fundamentalne dla stabilności każdej rodziny. Istnieje jednak wiele trudnych do…

13 godzin ago
  • Aktualności

Europ Assistance Polska podsumowało majówkę

Europ Assistance Polska w oparciu o swoje statystyki podsumowało majówkę. Wiele osób zdecydowało się spędzić  ten czas w Polsce, a…

3 dni ago
  • Aktualności

VH Polska przeprowadza wspólne szacowanie szkód w zbożach i rzepakach

7 maja, koło Namysłowa, odbyło się wspólne szacowanie szkód, jedno z wielu jakie obecnie są prowadzone przez VH Polska na…

4 dni ago
  • Aktualności

Platforma Cargo – nowy portal self-service PZU

PZU wprowadza nowe narzędzie online do zawierania umów ubezpieczenia mienia w transporcie Cargo. Platforma, która dedykowana jest dla klientów korporacyjnych…

4 dni ago
  • Aktualności

Warta – najwyższa jakość obsługi ponownie potwierdzona

Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został…

4 dni ago
  • Aktualności

Współpraca z Klientem w duchu medical-CARE

Branża assistance działa w wielu obszarach, oferując nam pomoc w przypadku zepsucia się auta, awarii w domu, problemów w podróży…

4 dni ago