Swoboda dostępu do opieki medycznej jest dla TU Zdrowie priorytetem i właśnie to wpływa bezpośrednio na tworzenie nowych produktów. Taką swobodę daje Polisa TeleRefundacyjna, która właśnie została wyróżniona certyfikatem i tytułem Zdrowa Marka Roku.
By podnosić komfort korzystania z usług przez ubezpieczonych TU Zdrowie poszukuje nowych rozwiązań. Swoboda dostępu do opieki medycznej była priorytetem przy tworzeniu nowych produktów – jednym z nich jest polisa TeleRefundacyjna, która właśnie została wyróżniona certyfikatem i tytułem Zdrowa Marka Roku.
– Polisa TeleRefundacyjna to produkt, który otwiera dostęp do usług medycznych w całym kraju. Telekonsultacje realizowane są bezgotówkowo, poprzez zalogowanie na Panelu Ubezpieczonego i umówienie wizyty u lekarza wybranej specjalności. Pozostałe usługi realizowane są praktycznie we wszystkich placówkach medycznych na terenie całego kraju. Ubezpieczony umawia się z wybranym lekarzem w dogodnym terminie i dowolnym miejscu w Polsce, a następnie otrzymuje refundację poniesionych kosztów zgodnie z cennikiem refundacji zawartym w umowie. Na podstawie przesłanego rachunku TU Zdrowie zwraca nawet do 100% kosztów wizyty w ciągu maksymalnie 6 dni kalendarzowych – mówi Teresa Domańska, Dyrektor Biura Ubezpieczeń Zdrowotnych.
Warto przypomnieć, że polisa zawiera takie rozwiązania, by ubezpieczony mógł skorzystać z każdej usługi objętej zakresem ubezpieczenia, czyli również między innymi badań diagnostycznych, zabiegów, wizyt domowych, szczepień ochronnych, rehabilitacji, a także usług stomatologicznych. Polisa przygotowana została zarówno dla osób indywidualnych, jak i w pakietach ubezpieczeń grupowych. I właśnie dzięki swojej elastyczności polisa TeleRefundacyjna cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Umowa ta nie ogranicza ubezpieczonemu dostępu do jednej sieci placówek ani konkretnych lekarzy czy lokalizacji. Jest to bardzo dużym atutem dla firm, które mają liczne oddziały, bądź ich pracownicy realizują zadania na terenie całego kraju.
Ubezpieczyciel podkreśla, że opcja ta może być także interesująca dla klientów indywidualnych, którzy często podróżują. Mobilność nie może być przeszkodą w dbaniu o własne zdrowie, ani być powodem rezygnacji z koniecznych wizyt u lekarza lub badań diagnostycznych.
Kolejną zaletą polisy TeleRefundacyjnej jest szybkość realizacji usługi. Płacąc za wizytę w placówce medycznej, pacjent obsługiwany jest priorytetowo, co w wielu przypadkach może mieć kluczowe znaczenie. Warto dodać, że proces refundacji jest maksymalnie uproszczony i wymaga od ubezpieczonego przesłania skanu lub zdjęcia rachunku za wizytę do TU Zdrowie przy wykorzystaniu aplikacji mobilnej lub strony internetowej. A zwrot kwoty refundacyjnej następuje w terminie do 6 dni.
Powyższe rozwiązania, które znalazły zastosowane w polisie TeleRefundacyjnej przyczyniły się do wyróżnienia ubezpieczyciela tytułem Zdrowa Marka Roku.
– Tytuł Zdrowa Marka Roku potwierdza, że nasza polisa jest produktem, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Jest także wyrazem uznania dla starań TU Zdrowie, dążących do zapewnienia najwyższej jakości oferowanych produktów. Potwierdzają to także wyniki sprzedaży oraz skala zapytań o polisę. Mimo kryzysu finansowego pracodawcy widzą potrzebę zapewnienia leczenia swoim pracownikom, zwłaszcza gdy sytuacja związana z rozwojem pandemii nie jest ustabilizowana. Strzałem w dziesiątkę było skrócenie do 6 dni kalendarzowych czasu zwrotu pieniędzy – podkreśla Dariusz Grądziel, Dyrektor Sprzedaży TU Zdrowie.
Źródło: TU Zdrowie
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…