Aktualności

TU Zdrowie zmienia operatora medycznego

TU Zdrowie poinformowało, że od 1 czerwca 2022 r. nastąpi zmiana operatora medycznego, czyli firmy, która w imieniu ubezpieczyciela umawia i organizuje usługi medyczne dla jego klientów. Dotychczas firma korzystała z usług Centrum Medycznego POLMED. 

Zmiana operatora medycznego z POLMED na UNIMEDI 

Z opublikowanych przez TU Zdrowie informacji wynika, że 1 czerwca 2022 r. nastąpi zmiana operatora medycznego. Chodzi tu o firmę, która w imieniu ubezpieczyciela umawia i organizuje usługi medyczne dla jego klientów. Jak możemy przeczytać, nowym operatorem medycznym będzie firma UNIMEDI, która podobnie jak TU Zdrowie należy do Grupy NEUCA. 

Ubezpieczyciel podkreśla, że zarówno numer telefonu 58 888 2 999 jak i sposób umawiania wizyt pozostają bez zmian. Ważnym elementem wspierającym obsługę jest również IGA, czyli Inteligentna Głosowa Asystentka, która udzieli szybkiej odpowiedzi i przyjmie zamówienie na realizację usługi. 

Nowoczesne rozwiązanie technologiczne 

Przypominamy, że w związku z dynamicznym rozwojem związanym z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na usługi zdrowotne, ubezpieczyciel zdecydował się na wprowadzenie nowoczesnego rozwiązania technologicznego, którego celem jest usprawnienie komunikacji z klientami. Zaprojektowany i wdrożony przez Asseco inteligentny bot głosowy o imieniu IGA, działa w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji oraz doskonale radzi sobie z ludzką mową. Co więcej, ten wirtualny doradca jest dostępny 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu. 

Nowoczesne narzędzia informatyczne stanowią o sile i konkurencyjności naszych usług. Branża ubezpieczeń medycznych charakteryzuje się bardzo dużą częstotliwością kontaktów telefonicznych, dlatego dbamy o rozwój naszego contact center stale podnosząc jakość usług. Najważniejsze dla nas i naszych i klientów jest to, aby ubezpieczony mógł o każdej porze, bez żadnych problemów i zbędnego oczekiwania, załatwić wszelkie sprawy związane z jego ubezpieczeniem. Dlatego też zdecydowaliśmy się wdrożyć voicebota Asseco, który przejął część zadań naszych pracowników, odciążył ich, a tym samym przyspieszył obsługę, odpowiadając na pytania klientów lub odpowiednio ich przekierowując. Pomoc IGI już jest nieoceniona, biorąc pod uwagę liczbę połączeń, które realizujemy – powiedział Sławomir Koszewski, Członek Zarządu TU Zdrowie. 

Skrócenie czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem 

Ubezpieczyciel wielokrotnie podkreślał, że IGA ma za zadanie usprawniać i przyspieszać kontakt tak, by klient nie czekał w kolejce na infolinii na dostępność konsultanta. To odciążenie pracowników w zakresie podstawowych zadań pozwoli im na skupienie się na obsłudze użytkowników na późniejszych, bardziej wymagających etapach. 

Głównym celem działań automatyzujących dane procesy jest skrócenie czasu od momentu, gdy użytkownik zgłasza się ze swoim pytaniem, do chwili uzyskania przez niego odpowiedzi. Dlatego w pierwszej kolejności skupiliśmy się na zastąpieniu  wszystkim znanego systemu IVR (interactive voice response) inteligentnym rozwiązaniem, tak, aby klient mógł od razu połączyć się z TU Zdrowie i uzyskać wsparcie. Po zmapowaniu potrzeb wprowadziliśmy IGĘ, której celem jest właściwe rozpoznanie problemu klienta i znalezienie dla niego rozwiązania. IGA będzie stale udoskonalana, a liczba użytkowników przez nią obsługiwanych sukcesywnie rośnie – dodał Kamil Parzuchowski, Head of Asseco Innovation Hub, Asseco Poland. 

Dzięki wprowadzanym zmianom czas oczekiwania na połączenie z konsultantem ubezpieczyciela jest znacznie krótszy. 

Źródło: TU Zdrowie 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Bezpieczeństwo w podróży – jak wybrać dopasowane ubezpieczenie turystyczne? 

Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…

2 dni ago

Jak uzyskać odszkodowanie bez danych sprawcy? 

Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…

2 dni ago

Nie każda szkoda z OC – sprawdź, kiedy ubezpieczenie nie zadziała 

Choć obowiązkowe ubezpieczenie OC zapewnia szeroką ochronę w razie szkód wyrządzonych osobom trzecim, nie działa…

2 dni ago

Więcej niż jedna diagnoza – druga opinia medyczna w praktyce 

Niepewność wobec diagnozy lub sposobu leczenia to codzienność wielu pacjentów. Jednak druga opinia medyczna daje…

2 dni ago

Transformacja TUZ Ubezpieczenia 

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła zmianę formy prawnej TUZ Ubezpieczenia z towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych na spółkę…

2 dni ago

Ranking, który mówi więcej niż statystyka. Gdzie w Polsce żyje się najlepiej? 

Warszawa, Lublin i Olsztyn to liderzy najnowszego rankingu jakości życia PZU Lokalnie. Wyniki opracowane we…

2 dni ago