TU Zdrowie poinformowało, że od 1 czerwca 2022 r. nastąpi zmiana operatora medycznego, czyli firmy, która w imieniu ubezpieczyciela umawia i organizuje usługi medyczne dla jego klientów. Dotychczas firma korzystała z usług Centrum Medycznego POLMED.
Z opublikowanych przez TU Zdrowie informacji wynika, że 1 czerwca 2022 r. nastąpi zmiana operatora medycznego. Chodzi tu o firmę, która w imieniu ubezpieczyciela umawia i organizuje usługi medyczne dla jego klientów. Jak możemy przeczytać, nowym operatorem medycznym będzie firma UNIMEDI, która podobnie jak TU Zdrowie należy do Grupy NEUCA.
Ubezpieczyciel podkreśla, że zarówno numer telefonu 58 888 2 999 jak i sposób umawiania wizyt pozostają bez zmian. Ważnym elementem wspierającym obsługę jest również IGA, czyli Inteligentna Głosowa Asystentka, która udzieli szybkiej odpowiedzi i przyjmie zamówienie na realizację usługi.
Przypominamy, że w związku z dynamicznym rozwojem związanym z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na usługi zdrowotne, ubezpieczyciel zdecydował się na wprowadzenie nowoczesnego rozwiązania technologicznego, którego celem jest usprawnienie komunikacji z klientami. Zaprojektowany i wdrożony przez Asseco inteligentny bot głosowy o imieniu IGA, działa w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji oraz doskonale radzi sobie z ludzką mową. Co więcej, ten wirtualny doradca jest dostępny 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
– Nowoczesne narzędzia informatyczne stanowią o sile i konkurencyjności naszych usług. Branża ubezpieczeń medycznych charakteryzuje się bardzo dużą częstotliwością kontaktów telefonicznych, dlatego dbamy o rozwój naszego contact center stale podnosząc jakość usług. Najważniejsze dla nas i naszych i klientów jest to, aby ubezpieczony mógł o każdej porze, bez żadnych problemów i zbędnego oczekiwania, załatwić wszelkie sprawy związane z jego ubezpieczeniem. Dlatego też zdecydowaliśmy się wdrożyć voicebota Asseco, który przejął część zadań naszych pracowników, odciążył ich, a tym samym przyspieszył obsługę, odpowiadając na pytania klientów lub odpowiednio ich przekierowując. Pomoc IGI już jest nieoceniona, biorąc pod uwagę liczbę połączeń, które realizujemy – powiedział Sławomir Koszewski, Członek Zarządu TU Zdrowie.
Ubezpieczyciel wielokrotnie podkreślał, że IGA ma za zadanie usprawniać i przyspieszać kontakt tak, by klient nie czekał w kolejce na infolinii na dostępność konsultanta. To odciążenie pracowników w zakresie podstawowych zadań pozwoli im na skupienie się na obsłudze użytkowników na późniejszych, bardziej wymagających etapach.
– Głównym celem działań automatyzujących dane procesy jest skrócenie czasu od momentu, gdy użytkownik zgłasza się ze swoim pytaniem, do chwili uzyskania przez niego odpowiedzi. Dlatego w pierwszej kolejności skupiliśmy się na zastąpieniu wszystkim znanego systemu IVR (interactive voice response) inteligentnym rozwiązaniem, tak, aby klient mógł od razu połączyć się z TU Zdrowie i uzyskać wsparcie. Po zmapowaniu potrzeb wprowadziliśmy IGĘ, której celem jest właściwe rozpoznanie problemu klienta i znalezienie dla niego rozwiązania. IGA będzie stale udoskonalana, a liczba użytkowników przez nią obsługiwanych sukcesywnie rośnie – dodał Kamil Parzuchowski, Head of Asseco Innovation Hub, Asseco Poland.
Dzięki wprowadzanym zmianom czas oczekiwania na połączenie z konsultantem ubezpieczyciela jest znacznie krótszy.
Źródło: TU Zdrowie
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…