TUZ Ubezpieczenia wprowadza do swojej oferty nowe produkty dla przedsiębiorstw, a także pracuje nad nowymi propozycjami dla klientów indywidualnych. Ubezpieczyciel chce również rozwinąć współpracę z brokerami – mają w tym pomóc zmiany personalne i strukturalne w firmie.
TUZ Ubezpieczenia zapowiada zmiany produktowe oraz wyjaśnia jakie zmiany personalne i strukturalne wprowadził w firmie. Modyfikacje te mają wpłynąć między innymi na rozwój kanału brokerskiego.
– Wprowadzamy nowe produkty dla przedsiębiorstw, rozwijamy współpracę z brokerami, pracujemy nad nowymi ofertami dla klientów indywidualnych, więc zmiany personalne i strukturalne w naszej firmie to naturalny etap rozwoju. Osoby, które zatrudniliśmy, a także podział kompetencji między nowymi departamentami, tylko potwierdzają, że o znaczącym rozwoju sprzedaży poprzez kanał brokerski myślimy bardzo poważnie – mówi Artur Stępień, członek zarządu TUZ Ubezpieczenia.
Warto podkreślić, że ubezpieczyciel większości z nas kojarzy się jako towarzystwo ubezpieczeniowe tworzące takie produkty jak Bezpieczny Dom, Bezpieczna Nauka, Bezpieczny Rolnik czy choćby najnowsze AC All Risks.
– To efekt sukcesów tych produktów w ostatnich latach, natomiast od wielu lat, przynajmniej w branży ubezpieczeniowej, TUZ Ubezpieczenia był kojarzony jako towarzystwo ubezpieczeniowe bardzo mocno skoncentrowane na współpracy z agentami. To oczywiście była i jest prawda, ale prawdą też jest, że nasza firma w ostatnich paru latach bardzo się zmieniła i rozwinęła. To wymagało zmian personalnych i strukturalnych – wyjaśnia Artur Stępień.
Ubezpieczyciel podkreśla, że w styczniu Departament Ubezpieczeń TUZ Ubezpieczenia został podzielony na dwa osobne: Departament Ubezpieczeń Korporacyjnych, którego dyrektorem został Jarosław Pieczko, oraz Departament Ubezpieczeń Detalicznych, w którym jako dyrektor zatrudniony został Sebastian Stolarek.
– Jarosław i Sebastian są menedżerami najwyższej klasy. Zatrudniliśmy ich ze względu na ich wieloletnie doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Jarosław dotychczas miał duży udział w rynkowych sukcesach Generali, natomiast Sebastian Stolarek przyczyniał się do osiągnięć PZU SA. Jestem przekonany, że obaj potwierdzą swoje kompetencje pracując dla TUZ Ubezpieczenia (…) Inwestujemy bardzo mocno w obsługę obszarów brokerskich i korporacyjnych. Dynamika sprzedaży naszych ubezpieczeń majątkowych korporacyjnych wynosi około 200 procent. To oczywiście efekt między innymi powstania Departamentu Rozwoju Biznesu i Współpracy z Brokerami po stronie sprzedażowej, więc logiczna konsekwencją tak dobrych wyników była potrzeba stworzenia działu specjalizującego się w tworzeniu ubezpieczeń dla przedsiębiorstw. Dlatego właśnie powstał Departament Ubezpieczeń Korporacyjnych. Jarosław Pieczko, który został dyrektorem tego departamentu, uczestniczył w opracowywaniu największych programów ubezpieczeniowych i koasekuracji przez blisko 15 lat – wyjaśnia Artur Stępień.
Jak możemy przeczytać, Jarosław Pieczko z wykształcenia jest geologiem, ukończył Uniwersytet Śląski, ale jest też bardzo doświadczonym menedżerem i ekspertem w obszarze ubezpieczeń i zarządzania ryzykiem. Przez ponad 20 lat pracował w towarzystwach ubezpieczeń Gerling i Generali. Zajmował się głównie ubezpieczeniami korporacyjnymi, m. in. przyczyniając się do zbudowania silnej pozycji rynkowej w tym segmencie przez Generali. Pracując dla Generali CEE Holding w Pradze, prowadził również projekty związane z rozwojem i zarządzaniem portfelem ubezpieczeniowym w regionie Europy Środkowej. Posiada uprawnienia do wykonywania zawodu brokera ubezpieczeniowego. Przed przyjściem do TUZ Ubezpieczenia pracował w PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., gdzie zajmował się zarządzaniem ryzykiem projektów inwestycyjnych i doradztwem ubezpieczeniowym w obszarze energetyki morskiej.
– Bardzo się cieszę, że od stycznia mogę uczestniczyć w rozwijaniu portfela ubezpieczeń korporacyjnych w TUZ. Jestem pod wrażeniem tego, co firmie udało się zrobić w tym obszarze. Mamy kompetentny zespół, energię i motywację, by w krótkim czasie zbudować zauważalną pozycję na rynku i stać się ważnym partnerem dla brokerów, których serdecznie zapraszamy do współpracy – mówi Jarosław Pieczko.
Z kolei Sebastian Stolarek jest absolwentem Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na wydziale prawa oraz stypendystą wydziału prawa Uniwersytetu w Dijon we Francji. Ukończył również studia MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. Zawodowo od 2005 roku był związany z PZU SA, gdzie zajmował stanowiska specjalistyczne i menedżerskie w strukturach sprzedaży i oceny ryzyka. Pracował w zespołach sprzedaży w Kielcach i Krakowie oraz biurach sprzedaży, produktów i underwritingu w Warszawie. W tym czasie zdobył doświadczenie zarówno w zarządzaniu procesami wsparcia sprzedaży, jak i w zarządzaniu polityką underwritingu produktów komunikacyjnych i majątkowych w segmencie klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw (MSP). W ostatnich latach odpowiadał za wyniki i jakość oceny ryzyka realizowanej przez zespoły obszaru underwritingu.
– Cieszę się, że dołączam do teamu TUZ Ubezpieczenia. Zastałem tu bardzo mocny i doświadczony zespół oraz bogate portfolio produktowe. Jestem przekonany, że wykorzystując nasze dotychczasowe doświadczenia stworzymy unikatowe miejsce, gdzie będą powstały produkty i procesy najlepiej odpowiadające na potrzeby naszych klientów i partnerów biznesowych – mówi Sebastian Stolarek.
Zmiany wprowadzone we wspomnianych wcześniej obszarach mają nie tylko wpłynąć na ofertę produktową ubezpieczyciela, ale także poprawić wyniki firmy.
– Bardzo liczymy na kolejne sukcesy obu panów (Jarka i Sebastiana), ponieważ chcielibyśmy sukcesywnie poprawiać ofertę i wyniki w obszarze zarówno klientów indywidualnych, ubezpieczeń dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i ubezpieczeń korporacyjnych, a doświadczenia kolegów będą tutaj niezwykle cenne – twierdzi Artur Stępień.
Źródło: TUZ Ubezpieczenia
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…