Categories: Aktualności

Ubezpieczenia Generali i Concordii dostępne w placówkach banków spółdzielczych

Film promujący obecność produktów Generali i Concordii w placówkach banków spółdzielczych to kolejny etap kampanii informacyjnej, która dotyczy połączenia spółek. W tej chwili klienci banków spółdzielczych mogą już korzystać z pełnej palety ubezpieczeń na życie Generali, a już wkrótce pod marką Generali Agro sprzedawane będą także ubezpieczenia dla branży rolnej.

Banki spółdzielcze z szerszą ofertą ubezpieczeń

Aktualnie banki spółdzielcze przechodzą intensywne zmiany. Ich zaletą jest szeroka sieć placówek w całym kraju, nawet w małych miastach oraz dobrze wyszkoleni specjaliści, którzy są świetnie zaznajomieni z najnowszymi trendami zarówno w bankowości, jak i ubezpieczeniach. Co więcej banki spółdzielcze wyróżniają się nowoczesnymi placówkami i najnowszymi technologiami, z których mogą korzystać ich klienci. A kolejnym elementem rozwoju jest także coraz szersza oferta – również w zakresie ubezpieczeń.

– Podobnie jak bankom spółdzielczym zależy nam na kompleksowym zadbaniu o klienta. Połączenie sił istniejących od ponad 100 lat na rynku polskim banków spółdzielczych, z blisko 200-letnią historią i nowoczesnością międzynarodowej marki Generali oraz z doświadczeniem zespołu Concordii wzbogaca i poszerza ofertę ubezpieczeniową. Klientom daje to ogromne możliwości wyboru – mówi Rajmund Rusiecki, członek Zarządu Concordii Polska Grupa Generali.

Kompleksowe i uniwersalne rozwiązania ubezpieczeniowe

Oglądając spot, który informuje o współpracy bankowości spółdzielczej, Concordii oraz Generali możemy zauważyć, że jest dynamiczny i energiczny. Na filmie widzimy uśmiechniętych doradców, którzy troszczą się o klientów oraz nowoczesne placówki, w których panuje przyjazna atmosfera. Okazuje się, że przedstawiona kreacja nawiązuje również do znanych od lat zalet bankowości spółdzielczej, w tym do podmiotowości relacji z  klientami: „jesteśmy blisko Ciebie, znamy Cię od lat…

Spot ukazuje także przewagi ubezpieczeń Generali – wyróżniają się one kompleksowymi i uniwersalnymi rozwiązaniami, szybką obsługą szkód oraz nowoczesną wizją ochrony. Jednak jak zawsze najważniejsi są ludzie, którzy są od wielu lat związani z ubezpieczeniami.

– Współpracujemy z bankowością spółdzielczą już od ponad 20 lat. Otoczenie rynkowe zmieniało się przez ten czas diametralnie, ale nasze relacje z bankami spółdzielczymi stale się umacniały. Tak jest nadal – to dla nas bardzo ważny partner na dobre, ale i na te trudniejsze czasy. Dla sektora bankowego mamy największy na rynku zespół wsparcia liczący aż 27 opiekunów. Chcemy kontynuować strategię budowania długoter­minowych relacji z naszymi klientami i partnerami spółdzielczymi. Przede wszystkim, chcemy im dostarczać najlep­sze produkty i rozwiązania techniczne, które wspierają ich w codziennej pracy – mówi Tomasz Kromolicki, Dyrektor Sieci Bancassurance Concordia Polska Grupa Generali.

Globalna kampania „Zależy nam na Tobie”

Wykreowany film jest spójny z główną częścią globalnej kampanii reklamowej „Zależy nam na Tobie” Grupy Generali. Sam spot jest drugą częścią kampanii informującej o połączeniu Concordii z Generali. Został już opublikowany na kanale YouTube Concordii, co więcej będzie też promowany na Facebooku oraz na stronach partnerów bankowych.

Przypominamy, że Generali nabyło spółki Concordii w 2018 roku, natomiast spółki życiowe zostały połączone pod koniec 2019 roku. Proces fuzji majątkowej spółki Concordii Polska wymagał w pierwszej kolejności demutualizacji, a samo połączenie z Generali TU SA zostało zaplanowane na ten rok. Co ważne, wówczas też zgodnie z umową zawartą z poprzednim właścicielem, nazwa Concordia przestanie być wykorzystywana a rolnicy będą otrzymywali ochronę ubezpieczeniową pod nazwą Generali Agro. Z kolei pośrednicy oraz agenci ubezpieczeniowi, którzy dotychczas współpracowali z Concordią po połączeniu będą mogli proponować swoim klientom szeroką gamę produktów ubezpieczeniowych, dostępnych w spółkach Generali w Polsce.

Źródło: Concordia Polska Grupa Generali

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

24 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

24 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago