Film promujący obecność produktów Generali i Concordii w placówkach banków spółdzielczych to kolejny etap kampanii informacyjnej, która dotyczy połączenia spółek. W tej chwili klienci banków spółdzielczych mogą już korzystać z pełnej palety ubezpieczeń na życie Generali, a już wkrótce pod marką Generali Agro sprzedawane będą także ubezpieczenia dla branży rolnej.
Aktualnie banki spółdzielcze przechodzą intensywne zmiany. Ich zaletą jest szeroka sieć placówek w całym kraju, nawet w małych miastach oraz dobrze wyszkoleni specjaliści, którzy są świetnie zaznajomieni z najnowszymi trendami zarówno w bankowości, jak i ubezpieczeniach. Co więcej banki spółdzielcze wyróżniają się nowoczesnymi placówkami i najnowszymi technologiami, z których mogą korzystać ich klienci. A kolejnym elementem rozwoju jest także coraz szersza oferta – również w zakresie ubezpieczeń.
– Podobnie jak bankom spółdzielczym zależy nam na kompleksowym zadbaniu o klienta. Połączenie sił istniejących od ponad 100 lat na rynku polskim banków spółdzielczych, z blisko 200-letnią historią i nowoczesnością międzynarodowej marki Generali oraz z doświadczeniem zespołu Concordii wzbogaca i poszerza ofertę ubezpieczeniową. Klientom daje to ogromne możliwości wyboru – mówi Rajmund Rusiecki, członek Zarządu Concordii Polska Grupa Generali.
Oglądając spot, który informuje o współpracy bankowości spółdzielczej, Concordii oraz Generali możemy zauważyć, że jest dynamiczny i energiczny. Na filmie widzimy uśmiechniętych doradców, którzy troszczą się o klientów oraz nowoczesne placówki, w których panuje przyjazna atmosfera. Okazuje się, że przedstawiona kreacja nawiązuje również do znanych od lat zalet bankowości spółdzielczej, w tym do podmiotowości relacji z klientami: „jesteśmy blisko Ciebie, znamy Cię od lat…”
Spot ukazuje także przewagi ubezpieczeń Generali – wyróżniają się one kompleksowymi i uniwersalnymi rozwiązaniami, szybką obsługą szkód oraz nowoczesną wizją ochrony. Jednak jak zawsze najważniejsi są ludzie, którzy są od wielu lat związani z ubezpieczeniami.
– Współpracujemy z bankowością spółdzielczą już od ponad 20 lat. Otoczenie rynkowe zmieniało się przez ten czas diametralnie, ale nasze relacje z bankami spółdzielczymi stale się umacniały. Tak jest nadal – to dla nas bardzo ważny partner na dobre, ale i na te trudniejsze czasy. Dla sektora bankowego mamy największy na rynku zespół wsparcia liczący aż 27 opiekunów. Chcemy kontynuować strategię budowania długoterminowych relacji z naszymi klientami i partnerami spółdzielczymi. Przede wszystkim, chcemy im dostarczać najlepsze produkty i rozwiązania techniczne, które wspierają ich w codziennej pracy – mówi Tomasz Kromolicki, Dyrektor Sieci Bancassurance Concordia Polska Grupa Generali.
Wykreowany film jest spójny z główną częścią globalnej kampanii reklamowej „Zależy nam na Tobie” Grupy Generali. Sam spot jest drugą częścią kampanii informującej o połączeniu Concordii z Generali. Został już opublikowany na kanale YouTube Concordii, co więcej będzie też promowany na Facebooku oraz na stronach partnerów bankowych.
Przypominamy, że Generali nabyło spółki Concordii w 2018 roku, natomiast spółki życiowe zostały połączone pod koniec 2019 roku. Proces fuzji majątkowej spółki Concordii Polska wymagał w pierwszej kolejności demutualizacji, a samo połączenie z Generali TU SA zostało zaplanowane na ten rok. Co ważne, wówczas też zgodnie z umową zawartą z poprzednim właścicielem, nazwa Concordia przestanie być wykorzystywana a rolnicy będą otrzymywali ochronę ubezpieczeniową pod nazwą Generali Agro. Z kolei pośrednicy oraz agenci ubezpieczeniowi, którzy dotychczas współpracowali z Concordią po połączeniu będą mogli proponować swoim klientom szeroką gamę produktów ubezpieczeniowych, dostępnych w spółkach Generali w Polsce.
Źródło: Concordia Polska Grupa Generali
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…