PZU startuje z ogólnopolską kampanią marketingową promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie. Największy polski ubezpieczyciel wskazuje, że w jego ofercie każdy znajdzie dokładnie to, czego potrzebuje dla siebie, rodziny, swojego biznesu.
Zapowiedzią aktualnej kampanii była październikowa odsłona kompendium wiedzy „Masz wpływ na swoje życie”, które zostało przygotowane przez PZU Życie i PZU Zdrowie pod patronatem Ministerstwa Zdrowia. Poradnik zawierał najważniejsze wnioski z badania na temat życia i zdrowia Polaków oraz wskazówki ekspertów z różnych dziedzin dla tych osób, które chcą zrobić coś dla poprawy jakości życia własnego i rodziny. Natomiast obecna kampania „Żyj długo i szczęśliwe” ma przekonać wszystkich do tego, by poważnie pomyśleć o profilaktyce zdrowotnej i finansowej oraz wskazuje, w jaki sposób ubezpieczyciel może im pomóc w odnalezieniu życiowej równowagi i bezpieczeństwa. PZU zapewnia, że bez względu na to, kim jest klient i co jest dla niego w życiu najważniejsze, najlepsze dla siebie rozwiązanie znajdzie właśnie w tym towarzystwie ubezpieczeń.
– Dziś, gdy coraz częściej funkcjonujemy w pośpiechu, przytłoczeni mnóstwem spraw i informacji, nie jest łatwo zadbać o to, co powinno być najważniejsze, czyli zdrowe i szczęśliwe życie. Brakuje nam czasu, niekiedy też wiedzy o dostępnych rozwiązaniach. Dlatego chcemy wesprzeć Polaków w nadaniu ich życiu właściwego, zdrowego i bezpiecznego kierunku. Pomocą w tym są kompleksowe produkty PZU, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, o których będziemy mówili w kampanii – wyjaśnia Michał Lutostański, dyrektor Biura Marketingu PZU.
Z opublikowanych informacji wynika, że nowa kampania ma również zwrócić uwagę na kompleksowość i wyjątkowość oferty PZU Życie, w której możemy znaleźć między innymi produkty zaprojektowane specjalnie dla rodzin, pomagające zadbać o przyszłość finansową dziecka, zapewniające wsparcie w przypadku ciężkiej choroby, utraty sprawności czy trwałego uszczerbku w wyniku nieszczęśliwego wypadku, jak również produkty przeznaczone dla przedsiębiorców, pozwalające im zadbać o ochronę życia i zdrowia ich pracowników. Co więcej klienci ubezpieczyciela mogą liczyć na najlepszą opiekę medyczną w sieci ponad 130 placówek własnych PZU Zdrowie i około 2200 partnerskich.
Warto dodać, że na stronie internetowej dedykowanej kampanii znajdziemy wiele ciekawych materiałów dodatkowych na temat zdrowia, kondycji psychicznej, rozwoju osobistego czy zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym, a także bezpieczeństwa finansowego, które jest istotnym składnikiem naszego dobrostanu. Z kolei w każdą środę będą się na niej pojawiały premierowe odcinki webinariów z udziałem ekspertów PZU i znanych liderów opinii, które poprowadzi dziennikarz TVP Tomasz Wolny. Webinarom towarzyszyć będą publikowane w kanałach internetowych rozmowy na żywo z ekspertami, poświęcone różnym aspektom starań o zapewnienie sobie spokojnego i bezpiecznego życia.
W ręce internautów trafi także e-book „Zaopiekuj się swoim życiem”, który zawiera praktyczne porady i wskazówki dotyczące profilaktyki zdrowotnej, między innymi badań okresowych, diety, regularnego uprawiania sportu. Do aktywności i ćwiczeń zachęca w nim między innymi Iga Świątek.
– Jako aktywna tenisistka mam pewne ograniczenia, w czasie wolnym nie mogę zdecydować się na każdy sport, bo niektóre groziłyby mi kontuzją. Często wybieram pływanie na desce z wiosłem. I to jest właśnie sedno aktywności fizycznej dla zdrowia – daje przyjemność, relaksuje i wcale nie musi się wiązać się z litrami wylanego potu i przekraczaniem własnych granic, chyba że ktoś tak lubi. Radość z uprawiania sportu jest równie ważna jak dyscyplina i determinacja, by utrzymać motywację i w tym sporcie wytrwać. A to w przyszłości przyniesie nam korzyści zdrowotne – przekonuje najbardziej znana dziś polska tenisistka.
W kampanię zaangażowali się również zdobywca obu biegunów Ziemi Marek Kamiński, znane aktorki Olga Kalicka i Emilia Komarnicka-Klynstra, prezes Fundacji Szkoła na Widelcu Grzegorz Łapanowski, założycielka i prezes Longevity Center Joanna Bensz, utalentowana fotografka gwiazd Marta Wojtal, blogerka Agnieszka Stefaniuk z Family Fun by Mum czy rodzina Pasków, prowadząca blog parentingowy Oczekując. Działania ubezpieczyciela wspierają także mówca biznesowy i wykładowca akademicki Sebastian Kotow i Monika Hoffman Piszora, prowadząca bloga Dzieciaki Cudaki.
Jak możemy przeczytać, kampania „Żyj długo i szczęśliwie” wystartowała 12 listopada a jej działania będziemy mogli zaobserwować w internecie, na profilach PZU w mediach społecznościowych oraz w ogólnopolskich stacjach radiowych. Dodajmy, że kreację opracowała agencja reklamowa Leo Burnett a kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo. Z kolei zakup mediów zrealizował dom mediowy Sigma Bis.
Źródło: PZU SA Fot. PZU – Żyj długo i szczęśliwie – Zadbaj o swoją rodzinę dzięki jednej polisie – Reklama / YouTube
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…