Aktualności

Ubezpieczenie Bezpieczny Prąd w ofercie Poczty Polskiej

Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych proponuje klientom nowym produkt – ubezpieczenie „Bezpieczny Prąd”, które chroni przed skutkami przepięć w instalacji elektrycznej. Oferta skierowana jest do wszystkich Klientów opłacających rachunki za prąd na Poczcie.

Ubezpieczenie Bezpieczny Prąd  dostępne na Poczcie

Nowy produkt można kupić w placówce pocztowej. Jak podaje Pocztowe TUW jego koszt to 4 zł za okres 60 dni. Zgodnie z ogólnymi warunkami ochroną ubezpieczeniową od ryzyka przepięć objęte są sprzęty domowe m.in. lodówki, kuchenki, pralki, żelazka, miksery, suszarki do włosów, odkurzacze, kuchenki mikrofalowe oraz sprzęt elektroniczny (m.in. telefony, tablety, komputery oraz konsole). Suma ubezpieczenia wynosi maksymalnie 5 000 zł  i ulega zmniejszeniu o wypłacone odszkodowanie.

Wykupienie ubezpieczenia „Bezpieczny Prąd” zajmie chwilę, a jego koszt jest nieduży. Za 60 dni klient zapłaci tylko 4 zł. Dzięki temu ochroną ubezpieczeniową zostaną objęte sprzęty elektroniczne oraz małego i dużego AGD, które mamy w swoim gospodarstwie domowym – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Ochroną ubezpieczeniową objęte są szkody w mieniu ruchomym, zaistniałe wskutek przepięcia powstałego na skutek wyładowania atmosferycznego oraz włączania i wyłączania prądu. Zgodnie z podaną w OWU definicją przepięcie to dotyczy nagłego i krótkotrwałego wzrostu napięcia w liniach energetycznych.

Jak możemy przeczytać w komunikacie prasowym Poczty Polskiej ubezpieczenie od skutków przepięć jest jednym z wielu ubezpieczeń oferowanych w placówkach pocztowych w grupie mikroubezpieczeń.

Co ciekawe w ogólnych warunkach ubezpieczenia Bezpieczny Prąd znajduje się zapis dotyczący braku ograniczeń oraz wyłączeń odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń uprawniającego do odmowy wypłaty odszkodowania, innych świadczeń lub ich obniżenia.

Źródło: Poczta Polska, bankier.pl

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

13 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

13 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago