Ubezpieczenie „EKOBILET – Koszty rezygnacji z imprezy” to nowy produkt przygotowany wspólnie przez Europ Assistance Polska i EKOBILET S.A.. W ramach polisy ochroną objęte są nim bilety i karnety na wydarzenia (wraz z kosztami transakcji zakupu), realizowane za pośrednictwem systemu sprzedaży biletów Ekobilet.pl.
1 czerwca 2023 roku, firma Europ Assistance Polska rozpoczęła współpracę z EKOBILET S.A. w zakresie ubezpieczenia kosztów rezygnacji z imprezy. Dzięki niej powstał nowy produkt „EKOBILET – Koszty rezygnacji z imprezy”. W ramach przygotowanej oferty osoby, które kupią bilet lub karnet na wydarzenie utworzone za pośrednictwem systemu sprzedaży Ekobilet, będą mogły dodatkowo się ubezpieczyć na wypadek rezygnacji z imprezy.
Kiedy ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy zadziała? Z opublikowanych informacji wynika, że zwrot kosztów poniesionych przez ubezpieczonego dotyczy sytuacji, w których rezygnacja z udziału w wydarzeniu jest skutkiem następujących zdarzeń:
Należy podkreślić, że oferta będzie dostępna nie tylko podczas wakacji – klienci platformy będą mogli nabyć ubezpieczenie kosztów rezygnacji także poza okresem letnim.
– Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Wraz z nimi pojawia się wiele atrakcji dla młodzieży i dorosłych. Koncerty na stadionach, czy festiwale w plenerze zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem. Dlatego wraz z EKOBILET S.A. postanowiliśmy zaproponować opcję dodatkowej ochrony dla uczestników takich wydarzeń. Kupując wejściówkę na event za pomocą systemu sprzedaży firmy EKOBILET S.A., można również wykupić ubezpieczenie kosztów rezygnacji z tej imprezy. Oczywiście to udogodnienie dostępne będzie cały czas, a nie tylko w okresie letnim – informuje Robert Jeske, Senior Key Account Manager w Europ Assistance Polska.
Źródło: Europ Assistance
W seminarium zorganizowanym przez Euresa Association, które odbyło się pod koniec października w Madrycie uczestniczyli pracownicy Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW”. Podczas wydarzenia…
Wybierając się w zagraniczną podróż własnym autem warto zdawać sobie sprawę, że ubezpieczenie OC nie w każdym kraju będzie honorowane.…
Rozpoczęła się kampania kinowa Allianz Polska, której celem jest promocja ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wzmocnienie wizerunku marki. Działania…
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…