Oferta ubezpieczeń, która dostępna jest w aplikacji mobilnej mBanku została rozszerzona. Nowy produkt – ubezpieczenie na życie, powstał we współpracy z AXA oraz klientami banku, którzy oceniali m.in. zakres ubezpieczenia. Obie firmy położyły też duży nacisk na to, by wszystkie dokumenty, w tym ogólne warunki ubezpieczenia, były napisane zrozumiałym dla każdego językiem.
mBank od dwóch lat sprzedaje w aplikacji mobilnej polisy turystyczne. Ponad 40% takich ubezpieczeń oferowanych przez bank jest nabywanych właśnie tą drogą. Od miesiąca aplikacja umożliwia też zakup ubezpieczenia nieruchomości (mieszkanie, dom oraz nieruchomość w trakcie budowy). Teraz jako pierwszy bank na rynku zaoferował polisy życiowe.
Karolina Scacciatelli-Wyszyńska, odpowiedzialna za ofertę ubezpieczeń mBanku, wyjaśnia: „Ubezpieczenia życia i zdrowia dla Ciebie i bliskich” stworzono od podstaw z myślą o sprzedaży w aplikacji. Na jednym wniosku klient może kupić polisę na życie i na wypadek nowotworu, a także NNW dla siebie, swojego partnera oraz dziecka. Dwie ostatnie opcje są jednocześnie nowością w naszej ofercie. Wcześniej w mBanku nie mieliśmy ubezpieczeń NNW chroniących bliskich naszych klientów. Aby sfinalizować zakup polisy, wystarczy potwierdzić ją kodem w aplikacji. Nie wymagamy dodatkowych badań czy oświadczeń lekarskich”. Produkt powstał we współpracy z AXA oraz klientami banku, którzy oceniali m.in. zakres ubezpieczenia.
Marcin Wąsikowski, dyrektor zarządzający sprzedażą bancassurance i affinity AXA wyjasnia: „Dynamiczny wzrost liczby klientów korzystających z kanałów cyfrowych oznacza, że ubezpieczyciele muszą zdobywać umiejętności dostosowywania oferty, procesów oraz marketingu kontekstowego do sprzedaży w tych kanałach. A to jest całkowicie nowy rodzaj umiejętności, których nie da się rozwinąć bez doświadczenia długoletniej współpracy z partnerem bankowym, sprawnie poruszającym się w bankowości internetowej i mobilnej. Praktykę, którą zdobywamy z mBankiem, upraszczając procesy i produkty, wykorzystujemy w innych naszych liniach biznesowych. Te doświadczenia przydadzą się również całemu rynkowi ubezpieczeniowemu, który, szczególnie w ubezpieczeniach na życie, potrzebuje nowych impulsów do długofalowego wzrostu”.
Ochrona dla klienta obejmuje: ubezpieczenie na życie (ochrona na wypadek śmierci, wypłata świadczenia do 300 tys. zł), ubezpieczenie na wypadek nowotworu (ochrona na wypadek zdiagnozowania nowotworu, wypłata świadczenia do 150 tys. zł, pakiet assistance, który obejmuje m.in. wizyty u onkologa i psychologa oraz drugą opinię medyczną) oraz NNW (śmierć, urazy, złamania, oparzenia w wyniku nieszczęśliwego wypadku, wypłata świadczenia do 150 tys. zł). Z kolei w skład ochrony dla bliskich wchodzą: NNW dla partnera (śmierć, urazy, złamania, oparzenia w wyniku nieszczęśliwego wypadku, wypłata świadczenia do 150 tys. zł), NNW dla dziecka (pobyt w szpitalu w wyniku nieszczęśliwego wypadku lub choroby, złamania, urazy, oparzenia, zwrot kosztów leków i sprzętu rehabilitacyjnego, transport medyczny, wizyta lekarza, wypłata świadczenia do 27 tys. zł).
Źródło: www.mBank.pl, www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…