Grupa Europa wprowadza nowe produkty, które mają za zadanie chronić nieruchomości i są dostępne przez internet. Chodzi tu m.in. o ubezpieczenia dla wynajmujących swoje mieszkania oraz najemców. Poznaj więcej szczegółów.
Z komunikatu opublikowanego przez Grupę Europa dowiadujemy się, że:
„Mimo szybkiego rozwoju rynku najmu, dostępna w internecie oferta ubezpieczeń, przeznaczonych dla wynajmujących i najemców, jest bardzo skromna. Postanowiła to zmienić Grupa Ubezpieczeniowa Europa, która wprowadza do sprzedaży cztery nowe polisy mieszkaniowe dostępne on-line na stronie tueuropa.pl”
Nowe produkty stworzone przez Europę to ochrona dla właściciela domu lub mieszkania oraz polisy, stworzone z myślą o wynajmujących i najemcach. Są to produkty MyProperty oraz MyRent.
Grupa Europa stawia na rozwój. Prezes Grupy Europa powiedział:
„Podczas poszukiwań nowych kierunków rozwoju i perspektywicznych nisz produktowych zwróciliśmy uwagę na dynamiczny rozwój rynku najmu mieszkań w Polsce. Chcemy odpowiedzieć na potrzeby ubezpieczeniowe najemców i ich lokatorów, których nie zaspokajają klasyczne polisy mieszkaniowe. Jestem przekonany, że nasza nowa oferta spotka się z zainteresowaniem ze strony klientów”
Ubezpieczenie MyProperty to polisa stworzona z myślą o ochronie mieszkania przeznaczonego na wynajem. Podstawowa wersja gwarantuje ochronę ruchomości i nieruchomości do kwoty 250 tys. zł. Dostępny jest również pakiet assistance, który może się przydać, gdy niezbędna będzie pomoc fachowca.
Polisa MyRent zapewnia natomiast ochronę dla najmujących mieszkanie. W tym produkcie można ubezpieczyć wyposażenie nieruchomości i wszystkich ruchomości, które należą do lokatora do kwoty 250 tys. zł. Dodatkowo dostępny jest domowy assistance oraz inne dodatkowe opcje.
Grupa Europa planuje również rozszerzenie oferty i wprowadzenie kolejnych produktów w kanale e-commerce. Dyrektor pionu rozwoju biznesu w Grupie Europa Magdalena Marciniak powiedziała:
„Do końca roku chcemy rozpocząć sprzedaż ubezpieczeń dla biegaczy, polis podróżnych dla osób uprawiających sporty zimowe oraz nowatorskiej oferty dla fanów koncertów, festiwali muzycznych i innych imprez biletowanych. Dodatkowo za praktycznie wszystkie produkty dostępne online, klienci mogą zapłacić w wygodnej dla siebie formie miesięcznych rat. To unikatowe rozwiązanie na rynku ubezpieczeniowym”.
Źródło: www.money.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…