Grupa Europa wprowadza nowe produkty, które mają za zadanie chronić nieruchomości i są dostępne przez internet. Chodzi tu m.in. o ubezpieczenia dla wynajmujących swoje mieszkania oraz najemców. Poznaj więcej szczegółów.

 
Z komunikatu opublikowanego przez Grupę Europa dowiadujemy się, że:
 
„Mimo szybkiego rozwoju rynku najmu, dostępna w internecie oferta ubezpieczeń, przeznaczonych dla wynajmujących i najemców, jest bardzo skromna. Postanowiła to zmienić Grupa Ubezpieczeniowa Europa, która wprowadza do sprzedaży cztery nowe polisy mieszkaniowe dostępne on-line na stronie tueuropa.pl”
 
Nowe produkty stworzone przez Europę to ochrona dla właściciela domu lub mieszkania oraz polisy, stworzone z myślą o wynajmujących i najemcach. Są to produkty MyProperty oraz MyRent.
 

Nowe kierunki rozwoju

 
Grupa Europa stawia na rozwój. Prezes Grupy Europa powiedział:
 
„Podczas poszukiwań nowych kierunków rozwoju i perspektywicznych nisz produktowych zwróciliśmy uwagę na dynamiczny rozwój rynku najmu mieszkań w Polsce. Chcemy odpowiedzieć na potrzeby ubezpieczeniowe najemców i ich lokatorów, których nie zaspokajają klasyczne polisy mieszkaniowe. Jestem przekonany, że nasza nowa oferta spotka się z zainteresowaniem ze strony klientów”
 

Czym są nowe produkty?

 
Ubezpieczenie MyProperty to polisa stworzona z myślą o ochronie mieszkania przeznaczonego na wynajem. Podstawowa wersja gwarantuje ochronę ruchomości i nieruchomości do kwoty 250 tys. zł. Dostępny jest również pakiet assistance, który może się przydać, gdy niezbędna będzie pomoc fachowca.
 
Polisa MyRent zapewnia natomiast ochronę dla najmujących mieszkanie. W tym produkcie można ubezpieczyć wyposażenie nieruchomości i wszystkich ruchomości, które należą do lokatora do kwoty 250 tys. zł. Dodatkowo dostępny jest domowy assistance oraz inne dodatkowe opcje.
 
Grupa Europa planuje również rozszerzenie oferty i wprowadzenie kolejnych produktów w kanale e-commerce. Dyrektor pionu rozwoju biznesu w Grupie Europa Magdalena Marciniak powiedziała:
 
„Do końca roku chcemy rozpocząć sprzedaż ubezpieczeń dla biegaczy, polis podróżnych dla osób uprawiających sporty zimowe oraz nowatorskiej oferty dla fanów koncertów, festiwali muzycznych i innych imprez biletowanych. Dodatkowo za praktycznie wszystkie produkty dostępne online, klienci mogą zapłacić w wygodnej dla siebie formie miesięcznych rat. To unikatowe rozwiązanie na rynku ubezpieczeniowym”.
 
Źródło: www.money.pl