Aktualności

Ubezpieczenie szkolne EDU Plus od InterRisk docenione przez klientów

Każdego roku polisy szkolne InterRisk chronią w naszym kraju około 2 milionów młodych klientów. Także aktualna oferta ubezpieczyciela została skonstruowana w taki sposób, by odpowiadać na różne potrzeby młodego pokolenia Polaków. Jak wygląda tegoroczna propozycja ubezpieczeniowa InterRisk? 

Ubezpieczenie szkolne od InterRisk 

Oferta ubezpieczeniowa InterRisk stanowi odpowiedź na najważniejsze zagrożenia, na jakie są aktualnie narażeni młodzi ludzie. Ubezpieczyciel analizuje je i oferuje rozwiązania, które mają wspierać ubezpieczonych w trudnych sytuacjach. Niestety w obecnych czasach poważnym problemem staje się internet, m.in. z uwagi na ograniczenie aktywności dzieci, a to wpływa negatywnie na stan zdrowia. Z danych Narodowego Funduszu Zdrowia wynika, że z powodu nadmiaru kilogramów cierpi w Polsce 31% chłopców i 20% dziewczynek, a z otyłością zmaga się już 13% chłopców i 5% dziewczynek. Kolejnym negatywnym zjawiskiem, na które napotykają dzieci w związku z korzystaniem z sieci, jest hejt i mowa nienawiści. Aż 60,5% przemoc – 39,6%, nagość i akty seksualne – 43,3%***. Ubezpieczenie EDU Plus w swoim zakresie posiada pomoc psychologiczną, prawną i informatyczną w opcji „Stop Hejt”

EDU Plus – wszechstronna ochrona 

Warto podkreślić, że ubezpieczyciel systematycznie prowadzi badania satysfakcji ubezpieczonych, którzy zlikwidowali u niego szkody. InterRisk sprawdza każdy element procesu – od momentu zgłoszenia szkody do wypłaty odszkodowania, w tym także ocenę poziomu empatii i zaangażowania swoich pracowników. 

– Jesteśmy przekonani o atrakcyjności naszego pakietu ubezpieczeniowego, ponieważ powstał po konsultacjach z rodzicami, jak i ze środowiskiem edukacyjnym. EDU Plus, ubezpieczenie dla dzieci i młodzieży, doskonale spełnia swoje zadanie, wspierając najważniejsze obszary życia naszych pociech. Potocznie to ubezpieczenie nazywane jest szkolnym i słusznie, bo aż 78,2% interwencji medycznych w grupie wiekowej 0-17 lat miało miejsce na terenie szkoły* – mówi Katarzyna Rudzka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych w InterRisk. 

Satysfakcja klientów 

Z badań ubezpieczyciela wynika, że 84% klientów InterRisk uznało proces likwidacji szkody za łatwy i prosty. Wysoko oceniono także kompetencje i zaangażowanie likwidatorów – aż 79% badanych uznało je za bardzo dobre i dobre. Doceniono również krótki czas wypłaty odszkodowania.**** 

– Szczególnym powodem do dumy jest fakt, że 71% klientów, którzy zlikwidowali u nas szkody, zadeklarowało, że ponownie kupi ubezpieczenia InterRisk. I jest to wynik lepszy, niż wynik całego rynku – powiedziała Anna Krajewska-Horosz, Rzecznik Klienta InterRisk. 

Już wkrótce rozpocznie się nowy rok szkolny, który z pewnością przyniesie wiele wyzwań. Warto wówczas mieć nad sobą parasol ochrony InterRisk. 

* Dane GUS za 2023r. – Pomoc doraźna i ratownictwo medyczne w 2023 roku 

** https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/prezentacja-raportu-cukier-otylosc-konsekwencje,7296.html 

*** https://uke.gov.pl/blog/jak-mlodzi-uzytkownicy-korzystaja-z-uslug-telekomunikacyjnych-wyniki-badania-dzieci-i-rodzicow,70.html) 

****Badanie wykonane przez Instytut badawczy IQS Satysfakcja z procesu likwidacji szkody w InterRisk – 1Q 2024 

Źródło: InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Rekordowe koszty katastrof naturalnych wyzwaniem dla rynku ubezpieczeń 

Pierwsza połowa 2025 roku przyniosła rekordowe straty ubezpieczeniowe spowodowane katastrofami naturalnymi – tak wynika z…

1 dzień ago

Jak ubezpieczenie od hejtu chroni dzieci przed przemocą w sieci? 

Niestety internet to nie tylko miejsce nauki, zabawy i kontaktu z przyjaciółmi, ale też przestrzeń…

1 dzień ago

Likwidacja Hello Insurance Group – praktyczne wskazówki dla kierowców i poszkodowanych 

Hiszpański organ nadzoru finansowego cofnął licencję i rozpoczął likwidację Hello Insurance Group – firmy, która…

2 dni ago

200 tys. zł kary dla DioDea Poland za lekceważenie Rzecznika Finansowego 

Rzecznik Finansowy nałożył na DioDea Poland rekordową, jak na podmiot zajmujący się likwidacją szkód karę…

2 dni ago

Stabilny wzrost i wysoka rentowność – Generali podsumowuje I półrocze 2025 

Pierwsza połowa 2025 roku okazała się dla Grupy Generali czasem wyraźnego wzrostu i wzmocnienia pozycji…

2 dni ago

Ubezpieczenie na życie a długi zmarłego – jak chronić rodzinę przed zobowiązaniami? 

Śmierć bliskiej osoby to trudny czas, który niestety niesie ze sobą także wyzwania finansowe. Z…

6 dni ago