Każdego roku polisy szkolne InterRisk chronią w naszym kraju około 2 milionów młodych klientów. Także aktualna oferta ubezpieczyciela została skonstruowana w taki sposób, by odpowiadać na różne potrzeby młodego pokolenia Polaków. Jak wygląda tegoroczna propozycja ubezpieczeniowa InterRisk?
Oferta ubezpieczeniowa InterRisk stanowi odpowiedź na najważniejsze zagrożenia, na jakie są aktualnie narażeni młodzi ludzie. Ubezpieczyciel analizuje je i oferuje rozwiązania, które mają wspierać ubezpieczonych w trudnych sytuacjach. Niestety w obecnych czasach poważnym problemem staje się internet, m.in. z uwagi na ograniczenie aktywności dzieci, a to wpływa negatywnie na stan zdrowia. Z danych Narodowego Funduszu Zdrowia wynika, że z powodu nadmiaru kilogramów cierpi w Polsce 31% chłopców i 20% dziewczynek, a z otyłością zmaga się już 13% chłopców i 5% dziewczynek. Kolejnym negatywnym zjawiskiem, na które napotykają dzieci w związku z korzystaniem z sieci, jest hejt i mowa nienawiści. Aż 60,5% przemoc – 39,6%, nagość i akty seksualne – 43,3%***. Ubezpieczenie EDU Plus w swoim zakresie posiada pomoc psychologiczną, prawną i informatyczną w opcji „Stop Hejt”.
Warto podkreślić, że ubezpieczyciel systematycznie prowadzi badania satysfakcji ubezpieczonych, którzy zlikwidowali u niego szkody. InterRisk sprawdza każdy element procesu – od momentu zgłoszenia szkody do wypłaty odszkodowania, w tym także ocenę poziomu empatii i zaangażowania swoich pracowników.
– Jesteśmy przekonani o atrakcyjności naszego pakietu ubezpieczeniowego, ponieważ powstał po konsultacjach z rodzicami, jak i ze środowiskiem edukacyjnym. EDU Plus, ubezpieczenie dla dzieci i młodzieży, doskonale spełnia swoje zadanie, wspierając najważniejsze obszary życia naszych pociech. Potocznie to ubezpieczenie nazywane jest szkolnym i słusznie, bo aż 78,2% interwencji medycznych w grupie wiekowej 0-17 lat miało miejsce na terenie szkoły* – mówi Katarzyna Rudzka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych w InterRisk.
Z badań ubezpieczyciela wynika, że 84% klientów InterRisk uznało proces likwidacji szkody za łatwy i prosty. Wysoko oceniono także kompetencje i zaangażowanie likwidatorów – aż 79% badanych uznało je za bardzo dobre i dobre. Doceniono również krótki czas wypłaty odszkodowania.****
– Szczególnym powodem do dumy jest fakt, że 71% klientów, którzy zlikwidowali u nas szkody, zadeklarowało, że ponownie kupi ubezpieczenia InterRisk. I jest to wynik lepszy, niż wynik całego rynku – powiedziała Anna Krajewska-Horosz, Rzecznik Klienta InterRisk.
Już wkrótce rozpocznie się nowy rok szkolny, który z pewnością przyniesie wiele wyzwań. Warto wówczas mieć nad sobą parasol ochrony InterRisk.
* Dane GUS za 2023r. – Pomoc doraźna i ratownictwo medyczne w 2023 roku
** https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/prezentacja-raportu-cukier-otylosc-konsekwencje,7296.html
*** https://uke.gov.pl/blog/jak-mlodzi-uzytkownicy-korzystaja-z-uslug-telekomunikacyjnych-wyniki-badania-dzieci-i-rodzicow,70.html)
****Badanie wykonane przez Instytut badawczy IQS Satysfakcja z procesu likwidacji szkody w InterRisk – 1Q 2024
Źródło: InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…