Getin Noble Bank już w tym miesiącu zaoferuje możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego przy użyciu smartfona. – informuje portal ISBnews. Tomasz Misiak członek zarządu GNB: „To, czym będziemy starali się klientów zainteresować w 2019 roku to dodatkowe rozwiązania, takie jak choćby możliwość kupowania polis ubezpieczeniowych w bankowości mobilnej”.
„Jak informuje serwis, dostawcą usługi będzie jedna z wiodących firm ubezpieczeniowych w kraju. W najbliższych tygodniach bank przeprowadzi również integrację ApplePay z aplikacją mobilną banku” – poinformował ISBnews.tv członek zarządu GNB Tomasz Misiak.
„Wprowadzamy różnego rodzaju wallety, które umożliwiają klientowi choćby proste zakupy w internecie. Natomiast to, czym będziemy starali się klientów zainteresować w 2019 roku to dodatkowe rozwiązania, takie jak choćby możliwość kupowania polis ubezpieczeniowych w bankowości mobilnej. To będzie rozwiązanie, które już w tej chwili wdrażamy i będzie dostępne w ciągu najbliższych tygodni” – powiedział Misiak w rozmowie z ISBnews.tv.
Bank przeprowadzi w najbliższych tygodniach również integrację ApplePay z aplikacją mobilną. W ub. tygodniu GNB udostępnił fintechom możliwość korzystania z testowego API, co umożliwi im płynną integrację ze stosowanymi przez bank rozwiązaniami technologicznymi. W jego ocenie, bankowość – podobnie jak inne dziedziny życia – zmierza i nadal będzie zmierzała w stronę personalizacji i uproszczenia.
„Z drugiej strony, widoczny jest trend personalizacji oferty – wykorzystując wiedzę o kliencie, jaki on jest, jaki ma styl życia – staramy się dopasować ofertę i dostarczać ją w odpowiednim momencie. To jest najważniejszy trend, który teraz się pojawia” – powiedział Misiak.
„W tej jakości wyróżniłbym taki element, jak doświadczenie klienta w relacjach z bankiem. Bankowość będzie się zmieniała bardziej w kierunku jak najlepszych doświadczeń klienta, niż mnożenia ofert i bardziej skomplikowanych komunikatów marketingowych. Podstawowa rzecz, to zaskoczyć klienta dobrą ofertą. Później to, co jest najbardziej istotne – zapewnić wysoki poziom obsługi. Tylko to decyduje, czy klient zostanie z nami, czy szuka innego partnera biznesowego”- dodał ekspert członek zarządu GNB.
Wskazał, że banki starają się bardzo szybko reagować na zmieniające się sposoby funkcjonowania ludzi. Starają się dbać o jak najlepszy „user experience” i o to, by jak najmniej czasu zajmować klientowi.
„Oddziały znikają z naszych ulic, ale nadal odgrywają ważną rolę w nawiązywaniu pierwszej relacji – otwarcia rachunku, czy choćby dają możliwość zapoznania się z ofertą. Dziś oddział ma bardzo istotną rolę kontaktu z klientami, ale nie jest wiodącym sposobem ani komunikacji, ani procesów zakupowych” – powiedział.
Źródło: www.isbnews.pl www.gu.com.pl
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…
Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…
Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…
Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…