Getin Noble Bank już w tym miesiącu zaoferuje możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego przy użyciu smartfona. – informuje portal ISBnews. Tomasz Misiak członek zarządu GNB: „To, czym będziemy starali się klientów zainteresować w 2019 roku to dodatkowe rozwiązania, takie jak choćby możliwość kupowania polis ubezpieczeniowych w bankowości mobilnej”.
„Jak informuje serwis, dostawcą usługi będzie jedna z wiodących firm ubezpieczeniowych w kraju. W najbliższych tygodniach bank przeprowadzi również integrację ApplePay z aplikacją mobilną banku” – poinformował ISBnews.tv członek zarządu GNB Tomasz Misiak.
„Wprowadzamy różnego rodzaju wallety, które umożliwiają klientowi choćby proste zakupy w internecie. Natomiast to, czym będziemy starali się klientów zainteresować w 2019 roku to dodatkowe rozwiązania, takie jak choćby możliwość kupowania polis ubezpieczeniowych w bankowości mobilnej. To będzie rozwiązanie, które już w tej chwili wdrażamy i będzie dostępne w ciągu najbliższych tygodni” – powiedział Misiak w rozmowie z ISBnews.tv.
Bank przeprowadzi w najbliższych tygodniach również integrację ApplePay z aplikacją mobilną. W ub. tygodniu GNB udostępnił fintechom możliwość korzystania z testowego API, co umożliwi im płynną integrację ze stosowanymi przez bank rozwiązaniami technologicznymi. W jego ocenie, bankowość – podobnie jak inne dziedziny życia – zmierza i nadal będzie zmierzała w stronę personalizacji i uproszczenia.
„Z drugiej strony, widoczny jest trend personalizacji oferty – wykorzystując wiedzę o kliencie, jaki on jest, jaki ma styl życia – staramy się dopasować ofertę i dostarczać ją w odpowiednim momencie. To jest najważniejszy trend, który teraz się pojawia” – powiedział Misiak.
„W tej jakości wyróżniłbym taki element, jak doświadczenie klienta w relacjach z bankiem. Bankowość będzie się zmieniała bardziej w kierunku jak najlepszych doświadczeń klienta, niż mnożenia ofert i bardziej skomplikowanych komunikatów marketingowych. Podstawowa rzecz, to zaskoczyć klienta dobrą ofertą. Później to, co jest najbardziej istotne – zapewnić wysoki poziom obsługi. Tylko to decyduje, czy klient zostanie z nami, czy szuka innego partnera biznesowego”- dodał ekspert członek zarządu GNB.
Wskazał, że banki starają się bardzo szybko reagować na zmieniające się sposoby funkcjonowania ludzi. Starają się dbać o jak najlepszy „user experience” i o to, by jak najmniej czasu zajmować klientowi.
„Oddziały znikają z naszych ulic, ale nadal odgrywają ważną rolę w nawiązywaniu pierwszej relacji – otwarcia rachunku, czy choćby dają możliwość zapoznania się z ofertą. Dziś oddział ma bardzo istotną rolę kontaktu z klientami, ale nie jest wiodącym sposobem ani komunikacji, ani procesów zakupowych” – powiedział.
Źródło: www.isbnews.pl www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…