Getin Noble Bank już w tym miesiącu zaoferuje możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego przy użyciu smartfona. – informuje portal ISBnews. Tomasz Misiak członek zarządu GNB: „To, czym będziemy starali się klientów zainteresować w 2019 roku to dodatkowe rozwiązania, takie jak choćby możliwość kupowania polis ubezpieczeniowych w bankowości mobilnej”.
„Jak informuje serwis, dostawcą usługi będzie jedna z wiodących firm ubezpieczeniowych w kraju. W najbliższych tygodniach bank przeprowadzi również integrację ApplePay z aplikacją mobilną banku” – poinformował ISBnews.tv członek zarządu GNB Tomasz Misiak.
„Wprowadzamy różnego rodzaju wallety, które umożliwiają klientowi choćby proste zakupy w internecie. Natomiast to, czym będziemy starali się klientów zainteresować w 2019 roku to dodatkowe rozwiązania, takie jak choćby możliwość kupowania polis ubezpieczeniowych w bankowości mobilnej. To będzie rozwiązanie, które już w tej chwili wdrażamy i będzie dostępne w ciągu najbliższych tygodni” – powiedział Misiak w rozmowie z ISBnews.tv.
Bank przeprowadzi w najbliższych tygodniach również integrację ApplePay z aplikacją mobilną. W ub. tygodniu GNB udostępnił fintechom możliwość korzystania z testowego API, co umożliwi im płynną integrację ze stosowanymi przez bank rozwiązaniami technologicznymi. W jego ocenie, bankowość – podobnie jak inne dziedziny życia – zmierza i nadal będzie zmierzała w stronę personalizacji i uproszczenia.
„Z drugiej strony, widoczny jest trend personalizacji oferty – wykorzystując wiedzę o kliencie, jaki on jest, jaki ma styl życia – staramy się dopasować ofertę i dostarczać ją w odpowiednim momencie. To jest najważniejszy trend, który teraz się pojawia” – powiedział Misiak.
„W tej jakości wyróżniłbym taki element, jak doświadczenie klienta w relacjach z bankiem. Bankowość będzie się zmieniała bardziej w kierunku jak najlepszych doświadczeń klienta, niż mnożenia ofert i bardziej skomplikowanych komunikatów marketingowych. Podstawowa rzecz, to zaskoczyć klienta dobrą ofertą. Później to, co jest najbardziej istotne – zapewnić wysoki poziom obsługi. Tylko to decyduje, czy klient zostanie z nami, czy szuka innego partnera biznesowego”- dodał ekspert członek zarządu GNB.
Wskazał, że banki starają się bardzo szybko reagować na zmieniające się sposoby funkcjonowania ludzi. Starają się dbać o jak najlepszy „user experience” i o to, by jak najmniej czasu zajmować klientowi.
„Oddziały znikają z naszych ulic, ale nadal odgrywają ważną rolę w nawiązywaniu pierwszej relacji – otwarcia rachunku, czy choćby dają możliwość zapoznania się z ofertą. Dziś oddział ma bardzo istotną rolę kontaktu z klientami, ale nie jest wiodącym sposobem ani komunikacji, ani procesów zakupowych” – powiedział.
Źródło: www.isbnews.pl www.gu.com.pl
Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…
Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…
Choć obowiązkowe ubezpieczenie OC zapewnia szeroką ochronę w razie szkód wyrządzonych osobom trzecim, nie działa…
Niepewność wobec diagnozy lub sposobu leczenia to codzienność wielu pacjentów. Jednak druga opinia medyczna daje…
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła zmianę formy prawnej TUZ Ubezpieczenia z towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych na spółkę…
Warszawa, Lublin i Olsztyn to liderzy najnowszego rankingu jakości życia PZU Lokalnie. Wyniki opracowane we…