Categories: Aktualności

Ubezpieczenie turystyczne zaoferuje Getin Noble Bank

Getin Noble Bank już w tym miesiącu zaoferuje możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego przy użyciu smartfona. – informuje portal ISBnews. Tomasz Misiak członek zarządu GNB: „To, czym będziemy starali się klientów zainteresować w 2019 roku to dodatkowe rozwiązania, takie jak choćby możliwość kupowania polis ubezpieczeniowych w bankowości mobilnej”.

 

„Jak informuje serwis, dostawcą usługi będzie jedna z wiodących firm ubezpieczeniowych w kraju. W najbliższych tygodniach bank przeprowadzi również integrację ApplePay z aplikacją mobilną banku” – poinformował ISBnews.tv członek zarządu GNB Tomasz Misiak.

 

Getin Noble Bank każdego roku wzmacnia funkcjonalności w bankowości mobilnej

 

„Wprowadzamy różnego rodzaju wallety, które umożliwiają klientowi choćby proste zakupy w internecie. Natomiast to, czym będziemy starali się klientów zainteresować w 2019 roku to dodatkowe rozwiązania, takie jak choćby możliwość kupowania polis ubezpieczeniowych w bankowości mobilnej. To będzie rozwiązanie, które już w tej chwili wdrażamy i będzie dostępne w ciągu najbliższych tygodni” – powiedział Misiak w rozmowie z ISBnews.tv.

 

Bank przeprowadzi w najbliższych tygodniach również integrację ApplePay z aplikacją mobilną. W ub. tygodniu GNB udostępnił fintechom możliwość korzystania z testowego API, co umożliwi im płynną integrację ze stosowanymi przez bank rozwiązaniami technologicznymi.  W jego ocenie, bankowość – podobnie jak inne dziedziny życia – zmierza i nadal będzie zmierzała w stronę personalizacji i uproszczenia.

 

Getin Noble Bank: „Odchodzimy od skomplikowanych regulaminów promocji w stronę rozwiązań przejrzystych dla klienta – i to jest jeden trend, w którym również nasz bank podąża”

 

„Z drugiej strony, widoczny jest trend personalizacji oferty – wykorzystując wiedzę o kliencie, jaki on jest, jaki ma styl życia – staramy się dopasować ofertę i dostarczać ją w odpowiednim momencie. To jest najważniejszy trend, który teraz się pojawia” – powiedział Misiak.

 

Podstawowa rzecz, to zaskoczyć klienta dobrą ofertą

 

„W tej jakości wyróżniłbym taki element, jak doświadczenie klienta w relacjach z bankiem. Bankowość będzie się zmieniała bardziej w kierunku jak najlepszych doświadczeń klienta, niż mnożenia ofert i bardziej skomplikowanych komunikatów marketingowych. Podstawowa rzecz, to zaskoczyć klienta dobrą ofertą. Później to, co jest najbardziej istotne – zapewnić wysoki poziom obsługi.  Tylko to decyduje, czy klient zostanie z nami, czy szuka innego partnera biznesowego”- dodał ekspert  członek zarządu GNB.

 

Wskazał, że banki starają się bardzo szybko reagować na zmieniające się sposoby funkcjonowania ludzi.  Starają się dbać o jak najlepszy „user experience” i o to, by jak najmniej czasu zajmować klientowi.

 

 

„Oddziały znikają z naszych ulic, ale nadal odgrywają ważną rolę w nawiązywaniu pierwszej relacji – otwarcia rachunku, czy choćby dają możliwość zapoznania się z ofertą. Dziś oddział ma bardzo istotną rolę kontaktu z klientami, ale nie jest wiodącym sposobem ani komunikacji, ani procesów zakupowych” – powiedział.

 

Źródło: www.isbnews.pl   www.gu.com.pl

 

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

6 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

6 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago