Ubezpieczyciel odmawia wypłaty odszkodowania, pomimo, iż sprawca dokładnie opisał wypadek i przyznał się do winy. Poszkodowana w kolizji jednak nie może naprawić auta z pieniędzy z odszkodowania, bo sprawca zdarzenia jest jej znajomym na Facebooku.
Pomimo, iż sprawca przyznał się do błędu i do spowodowana kolizji – ubezpieczyciel podważa tezę zarówno sprawcy kolizji jak i poszkodowanej. Wszystko za sprawą mediów społecznościowych, gdzie są znajomymi. Zachodzi więc pytanie: Czy nową metodą pracy osób rozpatrujących dokumentację ubezpieczeniową jest śledzenie kierowców w mediach społecznościowych?
W pierwszej kolejności – jeśli nie ma ofiar, warto wezwać policję. Notatki policyjne są bardzo ważnym dokumentem w udowodnieniu, że rzeczywiście doszło do takiego zdarzenia przypadkiem. Jak dowiedział się portal www.wp.pl: Towarzystwa Ubezpieczeniowe czasem uznają, iż wskazanie winnego i nałożenie na niego mandatu nie jest wiążące.
Kiedy nie posiadamy ani notatki policyjnej, zdjęć, czy oświadczeń świadków, a ubezpieczyciel odmawia wypłaty odszkodowania, warto rozpatrzyć powołanie niezależnego rzeczoznawcy motoryzacyjnego, który wystawi opinię na podstawie opisu zdarzenia, oraz oględzinach auta. Aby ubezpieczyciel miał jak najmniej wątpliwości co do okoliczności zdarzeń warto więc dokładnie opisać wydarzenie, zrobić zdjęcia, wezwać policję, jeśli to możliwe – sporządzić opisy świadków wraz z ich podpisami i danymi do kontaktu.
Źródło: www.moto.wp.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…