Categories: Aktualności

UNIQA dołącza do akcji Gwiazdor

UNIQA przypomina, że tylko do 31 października można zgłosić się do roli Gwiazdora. Ruszyła właśnie 11. edycja świątecznej akcji koordynowanej przez Izabelę Król, dyrektorkę Departamentu Klienta Korporacyjnego w UNIQA. W ramach wydarzenia przez 10 lat ufundowano ponad 25 tys. prezentów dla dzieci. 

11. edycja świątecznej akcji Gwiazdor 

Wystartowała właśnie 11. edycja świątecznej akcji Gwiazdor. Wydarzenie koordynowane jest przez Izabelę Król, dyrektorkę Departamentu Klienta Korporacyjnego w UNIQA. Co ważne, w tym roku do akcji Gwiazdor dołączyła UNIQA. 

Z opublikowanych informacji wynika, że gwiazdorzy przez 10 lat ufundowali ponad 25 tys. prezentów. Co więcej, około 50 proc. listów od dzieci trafiło do branży ubezpieczeniowej. Jak widać, jest to akcja charytatywna, która mocno związana jest ze środowiskiem ubezpieczeniowym. 

– Dla mnie to wielka radość być częścią tak ważnej i potrzebnej akcji. Gwiazdor jest wyjątkowy, ponieważ wspólnie możemy robić prezenty dla dzieci, które dostają je naprawdę bardzo rzadko, albo w ogóle. Warto jeszcze dodać, że w tym roku, ze względu na zewnętrzne okoliczności ekonomiczne, sytuacja wielu dzieci jest zapewne jeszcze gorsza, niż rok temu. Poza tym pojawiło się bardzo dużo dzieci z Ukrainy – mówi Izabela Król. 

Jak zostać gwiazdorem? 

W tym roku akcja Gwiazdor dzięki nowej stronie www.gwiazdorzymy.pl zyskała dodatkową oprawę. Warto podkreślić, że w jej przygotowaniu pomógł ubezpieczyciel. To tam znajdziemy całą historię akcji, informacje, komu, i  w jaki sposób można pomóc oraz, jak przebiega akcja. Jest także praktyczny poradnik gwiazdora, a  w nim wskazówki jak przygotować i dostarczyć paczkę. Można też zobaczyć, jakie emocje akcja wzbudza od lat w dzieciach, ich opiekunach i gwiazdorach. 

Jednak przede wszystkim przez stronę można zgłosić chęć bycia gwiazdorem. Jak to zrobić? Wystarczy wypełnić krótki formularz, a zgłoszenie trafi do Izabeli Król. Należy podkreślić, że w tym roku do końca października można zgłosić się do roli Gwiazdora. 

Jak możemy przeczytać, w ramach akcji Gwiazdor pracownicy UNIQA przygotują również prezenty dla dzieci z domów dziecka, którymi opiekują się od wielu lat. Są to: Dom Dziecka im. Janusza Korczaka w Warszawie i Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Dom” w Skierniewicach. 

Wsparcie dla dzieci w trudnej sytuacji 

Warto przypomnieć, że akcja Gwiazdor ma korzenie w Poznaniu, a jej początki sięgają 2011 roku. Ideą tej świątecznej inicjatywy bożonarodzeniowej jest spełnienie marzenia dziecka z listu do Św. Mikołaja. Przy czym wydarzenie to skupia się na dzieciach w trudnej sytuacji finansowej lub społecznej – są  to głównie dzieci wskazane przez Towarzystwa Przyjaciół Dzieci, ale nie tylko. Izabela Król współpracuje też z MOPS, Caritas, domami dziecka oraz ośrodkami, które opiekują się osobami niepełnosprawnym w starszym wieku (tzw. Duże Dzieci). 

Źródło: UNIQA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

2 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

2 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

2 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

3 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

3 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

4 dni ago