UNIQA i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie podpisały Porozumienie o Partnerstwie dla Rozwoju SGH. Dzięki temu ubezpieczyciel dołączył do prestiżowego Klubu Partnerów SGH. Co więcej, współpraca ta wpisuje się nie tylko w strategię employer brandingową UNIQA, ale też rekrutacyjną.
30 stycznia Szkoła Główna Handlowa w Warszawie i UNIQA podpisały Porozumienie o Partnerstwie dla Rozwoju SGH. Na mocy tego porozumienia, UNIQA – jedna z wiodących grup ubezpieczeniowych w Europie Środkowej i Wschodniej – wstąpiła do prestiżowego Klubu Partnerów SGH.
– To zaszczyt i radość, że możemy dołączyć do elitarnego Klubu Partnerów SGH. Wiodącej uczelni w Polsce, która od lat działa na rzecz zbliżenia świata nauki z biznesem. A my we współpracę tych dwóch światów mocno wierzymy. To dla nas nie tylko wyróżnienie, ale i okazja do promowania marki UNIQA wśród studentów. Przede wszystkim jako pracodawcy pierwszego wyboru dla młodych osób startujących na rynku pracy. Ta współpraca świetnie wpisuje się naszą strategię employer brandingową i rekrutacyjną. Liczymy na przyciągniecie talentów do naszej organizacji. Ważne jest dla nas także odczarowywanie branży ubezpieczeń, która od lat rozwija się pod kątem technologicznym, a często kojarzy się wyłącznie ze sprzedażą ubezpieczeń w oddziale. W planach mamy także m.in. projekt stażowy dla studentów oraz przygotowanie wraz z ekspertami z SGH raportów dotyczących najbardziej aktualnych zagadnień dla sektora ubezpieczeniowego – powiedział Marcin Nedwidek, prezes UNIQA.
Przedstawiciel ubezpieczyciela podkreśla, że powyższa współpraca daje obopólne korzyści.
– Najstarsza uczelnia ekonomiczna w Polsce dostaje dostęp do naszych ekspertów, wśród których jest wielu absolwentów SGH – dodał Marcin Nedwidek.
Jak możemy przeczytać Porozumienie o Partnerstwie dla Rozwoju SGH weszło w życie z dniem podpisania.
Warto podkreślić, że obecnie ubezpieczyciel znajduje się wśród TOP3 krajowych grup ubezpieczeniowych pod względem kompleksowości oferty i kanałów sprzedaży. UNIQA jest także liderem w segmencie mieszkalnictwa, i mocno zaznacza swoją obecność w kanale bancassurance.
– Niezmiernie cieszymy się, że do Klubu Partnerów SGH dołącza firma z mocną pozycją na rynku ubezpieczeniowym. W SGH stawiamy na wzmacnianie relacji z podmiotami życia gospodarczego, bo jesteśmy przekonani o wzajemnych korzyściach wynikających z więzi i kontaktów świata nauki z uczestnikami praktyki gospodarczej. Kariera prezesa UNIQA, pana Marcina Nedwidka, absolwenta SGH, dobitnie pokazuje, że na naszej uczelni niezmiennie od lat przygotowujemy studentów do roli liderów życia gospodarczego w Polsce. To, w jaki sposób kształtujemy przywódców, powraca do nas w postaci tego właśnie porozumienia, z którego najbardziej skorzystają studenci SGH. Jestem przekonany, że dzięki zajęciom prowadzonym przez praktyków z branży ubezpieczeniowej, studenci będą mogli poszerzyć swe horyzonty, zwiększą się ich możliwości, a w przyszłości łatwiej będzie im podjąć decyzję o karierze – powiedział Piotr Wachowiak, rektor SGH.
Klub Partnerów SGH powstał w 1998 roku ze wspólnej inicjatywy polskich, jak i międzynarodowych przedsiębiorstw, oraz władz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i ówczesnej rektor, Janiny Jóźwiak. Wszyscy członkowie Klubu razem i każdy osobno, realizując swoje strategie biznesowe, współpracują z SGH w minimum czterech obszarach: employer branding i rekrutacja, edukacja i nauka, wzmacnianie potencjału SGH oraz projekty społeczne.
Źródło: UNIQA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…