Categories: Aktualności

UNIQA dołączyła do Klubu Partnerów SGH

UNIQA i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie podpisały Porozumienie o Partnerstwie dla Rozwoju SGH. Dzięki temu ubezpieczyciel dołączył do prestiżowego Klubu Partnerów SGH. Co więcej, współpraca ta wpisuje się nie tylko w strategię employer brandingową UNIQA, ale też rekrutacyjną. 

UNIQA w Klubie Partnerów SGH 

30 stycznia Szkoła Główna Handlowa w Warszawie i UNIQA podpisały Porozumienie o Partnerstwie dla Rozwoju SGH. Na mocy tego porozumienia, UNIQA – jedna z wiodących grup ubezpieczeniowych w Europie Środkowej i Wschodniej – wstąpiła do prestiżowego Klubu Partnerów SGH. 

– To zaszczyt i radość, że możemy dołączyć do elitarnego Klubu Partnerów SGH. Wiodącej uczelni w Polsce, która od lat działa na rzecz zbliżenia świata nauki z biznesem. A my we współpracę tych dwóch światów mocno wierzymy. To dla nas nie tylko wyróżnienie, ale i okazja do promowania marki UNIQA wśród studentów. Przede wszystkim jako pracodawcy pierwszego wyboru dla młodych osób startujących na rynku pracy. Ta współpraca świetnie wpisuje się naszą strategię employer brandingową i rekrutacyjną. Liczymy na przyciągniecie talentów do naszej organizacji. Ważne jest dla nas także odczarowywanie branży ubezpieczeń, która od lat rozwija się pod kątem technologicznym, a często kojarzy się wyłącznie ze sprzedażą ubezpieczeń w oddziale. W planach mamy także m.in. projekt stażowy dla studentów oraz przygotowanie wraz z ekspertami z SGH raportów dotyczących najbardziej aktualnych zagadnień dla sektora ubezpieczeniowego – powiedział Marcin Nedwidek, prezes UNIQA. 

Przedstawiciel ubezpieczyciela podkreśla, że powyższa współpraca daje obopólne korzyści. 

– Najstarsza uczelnia ekonomiczna w Polsce dostaje dostęp do naszych ekspertów, wśród których jest wielu absolwentów SGH – dodał Marcin Nedwidek. 

Jak możemy przeczytać Porozumienie o Partnerstwie dla Rozwoju SGH weszło w życie z dniem podpisania. 

UNIQA w TOP3 grup ubezpieczeniowych w Polsce 

Warto podkreślić, że obecnie ubezpieczyciel znajduje się wśród TOP3 krajowych grup ubezpieczeniowych pod względem kompleksowości oferty i kanałów sprzedaży. UNIQA jest także liderem w segmencie mieszkalnictwa, i mocno zaznacza swoją obecność w kanale bancassurance. 

– Niezmiernie cieszymy się, że do Klubu Partnerów SGH dołącza firma z mocną pozycją na rynku ubezpieczeniowym. W SGH stawiamy na wzmacnianie relacji z podmiotami życia gospodarczego, bo jesteśmy przekonani o wzajemnych korzyściach wynikających z więzi i kontaktów świata nauki z uczestnikami praktyki gospodarczej. Kariera prezesa UNIQA, pana Marcina Nedwidka, absolwenta SGH, dobitnie pokazuje, że na naszej uczelni niezmiennie od lat przygotowujemy studentów do roli liderów życia gospodarczego w Polsce. To, w jaki sposób kształtujemy przywódców, powraca do nas w postaci tego właśnie porozumienia, z którego najbardziej skorzystają studenci SGH. Jestem przekonany, że dzięki zajęciom prowadzonym przez praktyków z branży ubezpieczeniowej, studenci będą mogli poszerzyć swe horyzonty, zwiększą się ich możliwości, a  w przyszłości łatwiej będzie im podjąć decyzję o karierze – powiedział Piotr Wachowiak, rektor SGH. 

Czym jest Klub Partnerów SGH? 

Klub Partnerów SGH powstał w 1998 roku ze wspólnej inicjatywy polskich, jak i międzynarodowych przedsiębiorstw, oraz władz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i ówczesnej rektor, Janiny Jóźwiak. Wszyscy członkowie Klubu razem i każdy osobno, realizując swoje strategie biznesowe, współpracują z SGH w minimum czterech obszarach: employer branding i rekrutacja, edukacja i nauka, wzmacnianie potencjału SGH oraz projekty społeczne. 

Źródło: UNIQA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago