UNIQA Polska włączyła się w licytacje dla WOŚP. Na platformie zakupowej Allegro znajdziemy sześć aukcji, na których można wylicytować między innymi pamiątki z planu reklamowego ubezpieczyciela z udziałem filmowego Gruchy z „Chłopaki nie płaczą”.
UNIQA Polska ponownie gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Jak możemy przeczytać, ubezpieczyciel wystawił w tym roku sześć aukcji, na których można wylicytować wyjątkowe chwile i przedmioty. Na zwycięzców czekają między innymi pamiątki z planu reklamowego UNIQA z udziałem filmowego Gruchy z „Chłopaki nie płaczą” – są to: zdjęcie Mirosława Zbrojewicza w filmowym swetrze z gruszką z planu reklamy UNIQA, opatrzone autografem, oraz słynny sweterek z gruszką w wersji dla pupila w rozmiarze chihuahua.
Warto przypomnieć, że wspomniana wyżej reklama powstała w 2022 roku w Warszawie. Spot był emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz wybranych kanałach tematycznych.
Z kolei na pozostałych aukcjach do wylicytowania są miejsca w Eskorcie Dziecięcej UNIQA i Legii Kosz – Legia Warszawa Sekcja Koszykówki. UNIQA i Legia Kosz wspólnie wystawiły na licytację udział w eskorcie oraz bilet na mecz dla dziecka i opiekuna prawnego podczas spotkania Legii Kosz z Treflem Sopot. Wydarzenie to ma się odbyć 9 marca w hali OSiR Bemowo w Warszawie. Co więcej, każde dziecko biorące udział w Eskorcie Dziecięcej otrzyma pamiątkową koszulkę z logo akcji „Wrzuć hejt do kosza”, którą ubezpieczyciel prowadzi w ramach partnerstwa strategicznego z Legią Kosz.
W tegoroczną akcję po raz kolejny zaangażowali się również pracownicy ubezpieczyciela, którzy zapełniają firmową eSkarbonkę.
– Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to wyjątkowa akcja i jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy w tym roku się w nią włączyć w jeszcze większym stopniu. Mamy fantastycznych partnerów zarówno po stronie Legii Kosz, jak i na planie filmowym, którzy bez chwili namysłu zgodzili się na wspólne licytacje. Do tego nasi pracownicy sukcesywnie zapełniają w firmie eSkarbonkę, a UNIQA podwoi uzbieraną przez nich kwotę – wyjaśnia Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy UNIQA Polska.
32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się w niedzielę, 28 stycznia 2024 roku. Tegoroczny cel zbiórki to „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”, a jej mottem jest „Tu wszystko gra OK!”. Licytacje UNIQA dla WOŚP potrwają do 9 lutego.
Źródło: UNIQA Polska
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…