Aktualności

UNIQA Polska gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

UNIQA Polska włączyła się w licytacje dla WOŚP. Na platformie zakupowej Allegro znajdziemy sześć aukcji, na których można wylicytować między innymi pamiątki z planu reklamowego ubezpieczyciela z udziałem filmowego Gruchy z „Chłopaki nie płaczą”.

UNIQA gra z WOŚP

UNIQA Polska ponownie gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Jak możemy przeczytać, ubezpieczyciel wystawił w tym roku sześć aukcji, na których można wylicytować wyjątkowe chwile i przedmioty. Na zwycięzców czekają między innymi pamiątki z planu reklamowego UNIQA z udziałem filmowego Gruchy z „Chłopaki nie płaczą” – są to: zdjęcie Mirosława Zbrojewicza w filmowym swetrze z gruszką z planu reklamy UNIQA, opatrzone autografem, oraz słynny sweterek z gruszką w wersji dla pupila w rozmiarze chihuahua.

Warto przypomnieć, że wspomniana wyżej reklama powstała w 2022 roku w Warszawie. Spot był emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz wybranych kanałach tematycznych.

Licytacje UNIQA dla WOŚP

Z kolei na pozostałych aukcjach do wylicytowania są miejsca w Eskorcie Dziecięcej UNIQA i Legii Kosz – Legia Warszawa Sekcja Koszykówki. UNIQA i Legia Kosz wspólnie wystawiły na licytację udział w eskorcie oraz bilet na mecz dla dziecka i opiekuna prawnego podczas spotkania Legii Kosz z Treflem Sopot. Wydarzenie to ma się odbyć 9 marca w hali OSiR Bemowo w Warszawie. Co więcej, każde dziecko biorące udział w Eskorcie Dziecięcej otrzyma pamiątkową koszulkę z logo akcji „Wrzuć hejt do kosza”, którą ubezpieczyciel prowadzi w ramach partnerstwa strategicznego z Legią Kosz.

Zaangażowanie pracowników

W tegoroczną akcję po raz kolejny zaangażowali się również pracownicy ubezpieczyciela, którzy zapełniają firmową eSkarbonkę.

– Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to wyjątkowa akcja i jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy w tym roku się w nią włączyć w jeszcze większym stopniu. Mamy fantastycznych partnerów zarówno po stronie Legii Kosz, jak i na planie filmowym, którzy bez chwili namysłu zgodzili się na wspólne licytacje. Do tego nasi pracownicy sukcesywnie zapełniają w firmie eSkarbonkę, a UNIQA podwoi uzbieraną przez nich kwotę – wyjaśnia Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy UNIQA Polska.

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się w niedzielę, 28 stycznia 2024 roku. Tegoroczny cel zbiórki to „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”, a jej mottem jest „Tu wszystko gra OK!”. Licytacje UNIQA dla WOŚP potrwają do 9 lutego.

Źródło: UNIQA Polska

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

6 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

6 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago