Aktualności

UNIQA prezentuje strategię na lata 2019-2023

Strategia TU UNIQA na lata 2019-2023, zakłada m.in. zachowanie pozycji lidera na rynku mieszkalnictwa oraz dalszy silny wzrost składki przypisanej w tym segmencie w ciągu 5 lat w stosunku do wyniku na koniec obecnego roku) przy utrzymaniu wysokiej rentowności.

Główne elementy nowej strategii

Główne elementy nowej strategii na lata 2019-23 to m.in.: utrzymanie pozycji lidera na rynku ubezpieczeń mieszkalnictwa i wzrost przypisu składki brutto w tym segmencie o połowę w ciągu 5 lat oraz modyfikacja modelu sprzedaży w postaci utworzenia 15 biur regionalnych. Jarosław Matusiewicz, prezes zarządu UNIQA Polska wyjaśnia: „Ubezpieczamy 70% zasobów mieszkaniowych w kraju pod względem ilościowym. To jest klient, którego bardzo dobrze znamy i mamy z nim relacje od lat. Doszliśmy do wniosku, że to podejście do pracy z klientem należy zmultiplikować i wyodrębniliśmy trzy subobszary – UNIQA dla Mieszkalnictwa, UNIQA dla Ciebie i UNIQA dla Biznesu. Mamy różne cele strategiczne w tych obszarach, ale celem nadrzędnym jest postawienie klienta w centrum”.

Od nowego roku struktura sprzedaży ulegnie istotnej modyfikacji
 
W efekcie zmian zostanie utworzonych 15 biur regionalnych: „Wychodzimy z myślenia o oddziałach, które robią wszystko. Stawiamy na specjalizację. Dla naszych przedstawicieli serwis będzie taki, jak dotychczas. Chcemy też zrezygnować z tradycyjnych produktów na rzecz modułów, zawierających ochronę ubezpieczeniową i serwis. Myślimy tu o możliwości ubezpieczeń zarówno krótkoterminowych, jak i bezterminowych, w których klient wybiera elementy, jakie są mu potrzebne i serwis, jakiego potrzebuje” – dodaje  Jarosław Matusiewicz.

Profesjonalizacja sieci dla mieszkalnictwa oraz uzyskanie lepszego dostępu do klientów detalicznych i korporacyjnych

Ekspert z towarzystwa dodaje: „Ubezpieczamy zasoby w tych spółdzielniach, musimy więc mieć sieć dotarcia do klientów. W tej chwili pracujemy nad tym, by dopracować ten model i w ciągu kilku miesięcy z nim ruszyć – powiedział prezes. Dodał, że strategia zakłada rozwój organiczny, ale firma nie zamyka się na akwizycje”.
Źródło: www.gu.com.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

UNIQA podpowiada jak przygotować się na gwałtowne zjawiska pogodowe 

Niestety ekstremalne zjawiska pogodowe nie tylko niosą ze sobą ryzyko szkód, ale też stają się…

10 godzin ago

Zmiany w ubezpieczeniach dla rolników – więcej upraw, jasne zasady i limit prowizji 

Rząd szykuje zmiany w dopłatach do ubezpieczeń upraw i zwierząt. Projekt, który ma zostać przyjęty…

10 godzin ago

Polisa mieszkaniowa a realia – skąd biorą się problemy związane z likwidacją szkód? 

Śmiało można powiedzieć, że ubezpieczenie mieszkania stanowi jeden z najważniejszych filarów finansowego bezpieczeństwa właścicieli nieruchomości. Jednak…

2 dni ago

Dlaczego studenci medycyny potrzebują ubezpieczenia OC i NNW? 

Studia medyczne to wyjątkowo wymagający etap edukacji, podczas którego przyszli lekarze i pielęgniarki zdobywają nie…

2 dni ago

Dlaczego grupowe polisy nie tracą na znaczeniu? 

Okazuje się, że bez względu na koniunkturę na rynku pracy, grupowe ubezpieczenia pozostają jednym z…

5 dni ago

Ubezpieczenie okularów dziecka – ochrona, która naprawdę się opłaca 

Okulary korekcyjne to dla wielu dzieci codzienność, a dla rodziców niemały wydatek. Niestety czasami wystarczy…

5 dni ago